VSFS:B_PsyMK Psychologie v marketingové kom - Informace o předmětu
B_PsyMK Psychologie v marketingové komunikaci
Vysoká škola finanční a správníléto 2014
- Rozsah
- 2/1. 10 hodin KS/semestr. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Miloslav Kafka, CSc. (cvičící)
PhDr. Marie Koubová (cvičící) - Garance
- PhDr. Marie Koubová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_PsyMK/cMMO: každý lichý čtvrtek 14:00–14:44 M27, každý lichý čtvrtek 14:45–15:30 M27, M. Kafka
B_PsyMK/cM1PH: každé sudé pondělí 17:30–18:14 E129, každé sudé pondělí 18:15–19:00 E129, M. Koubová
B_PsyMK/cM2PH: každé sudé pondělí 10:30–11:14 E126, každé sudé pondělí 11:15–12:00 E126, M. Koubová
B_PsyMK/cM3PH: každé liché pondělí 10:30–11:14 E126, každé liché pondělí 11:15–12:00 E126, M. Koubová
B_PsyMK/cM4PH: každé sudé pondělí 12:15–12:59 E126, každé sudé pondělí 13:00–13:45 E126, M. Koubová
B_PsyMK/pMMO: Čt 12:15–12:59 M27, Čt 13:00–13:45 M27, M. Kafka
B_PsyMK/pMPH: Po 8:45–9:29 E004, Po 9:30–10:15 E004, M. Koubová
B_PsyMK/sMKL: St 19. 2. 14:00–15:30 K211, 15:45–17:15 K211, St 5. 3. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, St 26. 3. 15:45–17:15 K211, M. Kafka
B_PsyMK/sMPH: St 5. 3. 15:45–17:15 E228, St 12. 3. 15:45–17:15 E228, St 2. 4. 15:45–17:15 E228, St 16. 4. 15:45–17:15 E228, 17:30–19:00 E228, M. Koubová
B_PsyMK/vMMO: Pá 7. 3. 15:30–17:00 M17, Pá 21. 3. 13:45–15:15 M17, 15:30–17:00 M17, Pá 4. 4. 13:45–15:15 M17, 15:30–17:00 M17, M. Kafka
B_PsyMK/vMPH: Pá 14. 3. 13:45–15:15 E224, So 12. 4. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, So 26. 4. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, M. Koubová - Předpoklady
- Základní orientace v oblasti společenských věd.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Cíle: Student se bude orientovat v psychologii jako vědecké disciplíně. Na základě psychologických aspektů bude absolvent předmětu schopen rozlišit a definovat hlavní oblasti marketingové komunikace. Absolvent předmětu bude po jeho ukončení rozumět hlavním aspektům psychologie osobnosti a sociální psychologie. Student po absolvování předmětu dokáže aplikovat získané poznatky v marketingu a marketingové komunikace.
- Osnova
- 1. Úvod do předmětu, historie psychologie a její současné směry 2. Metody psychologie a psychologického výzkumu 3. Psychologie osobnosti, osobnost a spotřební chování 4. Schopnosti (vnímání, pozornost, paměť) a odolnost 5. Motivace 6. Sociální psychologie 7. Sociální komunikace 8. Interkulturní komunikace 9. Psychologie prezentace 10. Psychologické aspekty moderních komunikačních kanálů 11. Psychologie reklamy 12. Psychologie zákaznické věrnosti
- Literatura
- povinná literatura
- NAKONEČNÝ, M. Sociální psychologie. Praha: Academia 1999.
- VÁGNEROVÁ, M. Úvod do psychologie. Praha: Karolinum, 2001.
- VYBÍRAL, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál, 2000.
- doporučená literatura
- SEDLÁČEK, O. Reklama. Praha: Vinland, 2010
- KOPECKÝ, L. Prezentace v parketingových komunikacích. Praha: GRADA 2010.
- HORREL, E. Zázaznická věrnost. Brno: Computer Press, a.s. 2007.
- FREY, P. Marketingová komunikace. Nové trendy 3.0. Praha: Management Press 2011.
- Povinná literatura:
- HOŠEK, V. Psychologie odolnosti. Praha: Karolinum, 2001.
- KERN, H. et al. Přehled psychologie. Praha: Portál, 2000.
- PRŮCHA, J. Interkulturní komunikace. Praha: GRADA 2010.
- Výukové metody
- Přednáška a cvičení
- Metody hodnocení
- Metody hodnocení: Zkouška (6 kreditů) Zkouška proběhne formou písemného testu. Podmínkou získání zápočtu a následného připuštění ke zkoušce je alespoň 70% docházka na cvičení a obhájení vlastní práce formou ústní prezentace během cvičení.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
- Statistika zápisu (léto 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/leto2014/B_PsyMK