VSFS:N_IMK Integrated Marketing Communica - Course Information
N_IMK Integrated Marketing Communication
University of Finance and AdministrationWinter 2009
- Extent and Intensity
- 2/0/0. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Marie Hamplová (seminar tutor)
Ing. Pavel Klička, PhD. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- N_IMK/pMMO: Mon 8:45–9:29 M25, Mon 9:30–10:15 M25, V. Kunz
N_IMK/pMPH: Wed 8:45–9:29 S01, Wed 9:30–10:15 S01, D. Pavlů
N_IMK/uM1aPH: Tue 13. 10. 14:00–15:30 S11, 15:45–17:15 S11, Tue 27. 10. 15:45–17:15 S11, Tue 3. 11. 14:00–15:30 S11, M. Hamplová
N_IMK/uM1bPH: Tue 13. 10. 19:15–20:45 S13, Tue 20. 10. 14:00–15:30 S13, 15:45–17:15 S13, Tue 27. 10. 14:00–15:30 S13, M. Hamplová
N_IMK/vMKL: Fri 6. 11. 17:15–18:45 K207, 19:00–20:30 K207, Fri 13. 11. 17:15–18:45 K207, 19:00–20:30 K207, P. Klička
N_IMK/vMMO: Fri 16. 10. 13:45–15:15 M25, 15:30–17:00 M25, Fri 30. 10. 13:45–15:15 M25, 15:30–17:00 M25, V. Kunz
N_IMK/vM2PH: Fri 27. 11. 15:30–17:00 S13, Fri 11. 12. 12:00–13:30 S13, 13:45–15:15 S13, Fri 15. 1. 13:45–15:15 S13, M. Hamplová
N_IMK/vM3PH: Fri 27. 11. 12:00–13:30 S26, 13:45–15:15 S26, Fri 11. 12. 15:30–17:00 S26, Fri 15. 1. 12:00–13:30 S26, M. Hamplová - Prerequisites (in Czech)
- Předpoklady: Znalost jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, teoretické vědomosti i praktické zkušenosti s plánováním a nasazováním jednotlivých propagačních prostředků a nástrojů MK v rámci ucelené propagační akce.
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Přispět k pochopení principu synergie nasazení a cílevědomého užití optimální skladby nástrojů marketingové komunikace v integrovaném celku v rovině teoretického uchopení problému i v rovině praktické a argumentačně zvládnuté analýzy konkrétní komplexní komunikační akce.
- Syllabus (in Czech)
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: 1. Definice jednotlivých marketingových politik – výrobní, výrobková, prodejní, marketingová, sociální marketingová koncepce – jejich sociálně ekonomická determinace, hlavní komunikační formy. 2. Konkurence - hyperkonkurence, cesty k vítězství na trhu. 3. Pojem propagační akce, základní prvky její struktury, význam a analýza zpětné vazby jako nástroje výzkumu efektivnosti komunikačního působení. 4. Corporate identity – základní propagační výraz aktivního komerčního a nekomerčního subjektu. 5. Značka a její vývojové etapy, role značky v komunikačním mixu. 6. Sociální marketing a jeho společenská role 7. Politický marketing a politická komunikace 8. Lobbyistická komunikace 9. In store komunikace 10. Globální problémy lidstva a možnosti a meze integrované marketingové komunikace 11. Marketingová komunikace cestovního ruchu 12. Event marketing a jeho komunikace
- Literature
- PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. V.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003.
- Assessment methods (in Czech)
- Vyučující metody: přednášky Metody hodnocení: Zkouška 1. Zpracování a obhájení odborné studie v rámci zkoušky – analýza integrované marketingové komunikační politiky konkrétní výrobní nebo obchodní firmy, nebo komunikační politiky v oblasti řešení globálních problémů lidstva. 2. Získání nejméně 60 bodů v závěrečném testu s maximem 100 bodů.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: 8hodin/semestr.
- Enrolment Statistics (Winter 2009, recent)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2009/N_IMK