N_IMK Integrated Marketing Communication

University of Finance and Administration
Winter 2009
Extent and Intensity
2/0/0. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Marie Hamplová (seminar tutor)
Ing. Pavel Klička, PhD. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
N_IMK/pMMO: Mon 8:45–9:29 M25, Mon 9:30–10:15 M25, V. Kunz
N_IMK/pMPH: Wed 8:45–9:29 S01, Wed 9:30–10:15 S01, D. Pavlů
N_IMK/uM1aPH: Tue 13. 10. 14:00–15:30 S11, 15:45–17:15 S11, Tue 27. 10. 15:45–17:15 S11, Tue 3. 11. 14:00–15:30 S11, M. Hamplová
N_IMK/uM1bPH: Tue 13. 10. 19:15–20:45 S13, Tue 20. 10. 14:00–15:30 S13, 15:45–17:15 S13, Tue 27. 10. 14:00–15:30 S13, M. Hamplová
N_IMK/vMKL: Fri 6. 11. 17:15–18:45 K207, 19:00–20:30 K207, Fri 13. 11. 17:15–18:45 K207, 19:00–20:30 K207, P. Klička
N_IMK/vMMO: Fri 16. 10. 13:45–15:15 M25, 15:30–17:00 M25, Fri 30. 10. 13:45–15:15 M25, 15:30–17:00 M25, V. Kunz
N_IMK/vM2PH: Fri 27. 11. 15:30–17:00 S13, Fri 11. 12. 12:00–13:30 S13, 13:45–15:15 S13, Fri 15. 1. 13:45–15:15 S13, M. Hamplová
N_IMK/vM3PH: Fri 27. 11. 12:00–13:30 S26, 13:45–15:15 S26, Fri 11. 12. 15:30–17:00 S26, Fri 15. 1. 12:00–13:30 S26, M. Hamplová
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady: Znalost jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, teoretické vědomosti i praktické zkušenosti s plánováním a nasazováním jednotlivých propagačních prostředků a nástrojů MK v rámci ucelené propagační akce.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Přispět k pochopení principu synergie nasazení a cílevědomého užití optimální skladby nástrojů marketingové komunikace v integrovaném celku v rovině teoretického uchopení problému i v rovině praktické a argumentačně zvládnuté analýzy konkrétní komplexní komunikační akce.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: 1. Definice jednotlivých marketingových politik – výrobní, výrobková, prodejní, marketingová, sociální marketingová koncepce – jejich sociálně ekonomická determinace, hlavní komunikační formy. 2. Konkurence - hyperkonkurence, cesty k vítězství na trhu. 3. Pojem propagační akce, základní prvky její struktury, význam a analýza zpětné vazby jako nástroje výzkumu efektivnosti komunikačního působení. 4. Corporate identity – základní propagační výraz aktivního komerčního a nekomerčního subjektu. 5. Značka a její vývojové etapy, role značky v komunikačním mixu. 6. Sociální marketing a jeho společenská role 7. Politický marketing a politická komunikace 8. Lobbyistická komunikace 9. In store komunikace 10. Globální problémy lidstva a možnosti a meze integrované marketingové komunikace 11. Marketingová komunikace cestovního ruchu 12. Event marketing a jeho komunikace
Literature
  • PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. V.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003.
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: přednášky Metody hodnocení: Zkouška 1. Zpracování a obhájení odborné studie v rámci zkoušky – analýza integrované marketingové komunikační politiky konkrétní výrobní nebo obchodní firmy, nebo komunikační politiky v oblasti řešení globálních problémů lidstva. 2. Získání nejméně 60 bodů v závěrečném testu s maximem 100 bodů.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: 8hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2010, Winter 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012, Winter 2012, Winter 2013, Winter 2014, Winter 2015, Winter 2016, Winter 2017, Winter 2018.
  • Enrolment Statistics (Winter 2009, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2009/N_IMK