B_RVZ Customer Relationship Management

University of Finance and Administration
Winter 2012
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Miloslav Šašek (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Miloslav Šašek
Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Ing. Mgr. Dina Riegerová
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Literature
    required literature
  • ŠAŠEK, M. Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Eupress, 2010. 115 s. ISBN 978-80-7408-025-8
  • Prezentace k jednotlivým tématickým celkům předmětu ŘVZ, 2011, autor ing. Miloslav Šašek.
    recommended literature
  • BURNET, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: Business Books, 2005. 373 s. ISBN 80-7226-655-1.
  • LEHTINEN, J.: Aktivní CRM - Řízení vztahu se zákazníky, Grada 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9
  • STORBACKA, K.; LEHTINEN, J.: Řízení vztahu se zákazníky, Praha: Grada, 2002. 147 s. ISBN 80-7169-813-X.
  • WESSLING, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM, Grada 2003. 189 s. ISBN 80-247-0569-9.
  • BENDER, U.B., Niterný leadership, Praha: Management Press, 2002. 219 s. ISBN 80-7261-069-4.
  • CHLEBOVSKÝ, V.: CRM - Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Computer Press, 2005. 185 s. ISBN 80-251-0798-1.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
General note: 0.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2007, Summer 2008, Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012, Summer 2021, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024, Summer 2025.
  • Enrolment Statistics (Winter 2012, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2012/B_RVZ