VSFS:B_RVZ Customer Relationship Manageme - Course Information
B_RVZ Customer Relationship Management
University of Finance and AdministrationWinter 2012
- Extent and Intensity
- 1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Miloslav Šašek (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Ing. Miloslav Šašek
Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Ing. Mgr. Dina Riegerová - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Literature
- required literature
- ŠAŠEK, M. Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Eupress, 2010. 115 s. ISBN 978-80-7408-025-8
- Prezentace k jednotlivým tématickým celkům předmětu ŘVZ, 2011, autor ing. Miloslav Šašek.
- recommended literature
- BURNET, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: Business Books, 2005. 373 s. ISBN 80-7226-655-1.
- LEHTINEN, J.: Aktivní CRM - Řízení vztahu se zákazníky, Grada 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9
- STORBACKA, K.; LEHTINEN, J.: Řízení vztahu se zákazníky, Praha: Grada, 2002. 147 s. ISBN 80-7169-813-X.
- WESSLING, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM, Grada 2003. 189 s. ISBN 80-247-0569-9.
- BENDER, U.B., Niterný leadership, Praha: Management Press, 2002. 219 s. ISBN 80-7261-069-4.
- CHLEBOVSKÝ, V.: CRM - Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Computer Press, 2005. 185 s. ISBN 80-251-0798-1.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
General note: 0.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
- Enrolment Statistics (Winter 2012, recent)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2012/B_RVZ