B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správníléto 2012
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin/semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správnízima 2011
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin/semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
- Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správníléto 2011
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin/semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Ladislav Lašek (cvičící)
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Ing. Kateřina Tomšíková (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_1/pMKL: každou lichou středu 8:45–9:29 K212, každou lichou středu 9:30–10:15 K212, každou lichou středu 10:30–11:14 K212, každou lichou středu 11:15–12:00 K212, L. Lašek
B_Rek_1/pMMO: St 14:00–14:44 M24, St 14:45–15:30 M24, K. Tomšíková
B_Rek_1/pMPH: Čt 12:15–12:59 E007KC, Čt 13:00–13:45 E007KC, L. Lašek
B_Rek_1/sMKL: St 30. 3. 17:30–19:00 K211, 19:15–20:45 K211, St 13. 4. 15:45–17:15 K211, L. Lašek
B_Rek_1/sM1aPH: St 9. 2. 19:15–20:45 E225, St 16. 2. 19:15–20:45 E225, St 2. 3. 19:15–20:45 E225, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: St 9. 2. 17:30–19:00 E227, St 23. 2. 17:30–19:00 E227, 19:15–20:45 E227, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Pá 25. 3. 17:15–18:45 M14, Pá 29. 4. 12:00–13:30 M14, 13:45–15:15 M14, K. Tomšíková
B_Rek_1/vM2PH: So 9. 4. 9:45–11:15 E128, So 30. 4. 11:30–13:00 E128, 14:00–15:30 E128, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Pá 25. 3. 15:30–17:00 E129, So 9. 4. 8:00–9:30 E129, So 30. 4. 8:00–9:30 E129, P. Majerik - Předpoklady
- Prerekvizity: předmět: Vývoj médií, Marketing
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Předmět je koncipován jako dvousemestrální: v prvním semestru se posluchači seznamují se specifikou reklamy jako historicky nejstarším nástrojem marketingové komunikace, s reklamními médii, prostředky, specifikou rolí jednotlivých specializovaných agentur apod. Na konci semestru budou studenti schopni analyzovat a kriticky hodnotit reklamní komunikáty, získají přehled o české a světové reklamní scéně, budou umět sestavit rámcový plán reklamní akce včetně plánování médií. Druhý semestr předmětu je věnován praktické aplikaci nabytých vědomostí v cvičné studentské komunikační agentuře.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Reklama- definice, pojmy, základní vymezení
- Vývojové etapy reklamy - návaznost na strojovou hromadnou výrobu a počátek masové produkce v USA a dalších vyspělých zemích
- Vznik reklamních agentur, jejich role, profilace, současná tvář
- Reklama jako součást integrované marketingové komunikace - klesající role reklamy v IMK
- Mediální svět - hlavní nosič reklamního poselství - současná struktura a trendy mediálních nosičů v ČR a ve světě
- Specifika reklamy v tisku, rozhlase, televizi, filmu, OOH, na internetu.
- Zadavatel a reklamní akce - role klientského briefu jako východiska pro strategii a kreativitu
- Reklamní kampaň - její podstata, vliv a způsoby hodnocení efektivnosti
- Nové trendy v reklamním působení, role celebrit jako nosičů reklamního apelu.
- Národní kultura a její odraz v reklamě.
- Literatura
- povinná literatura
- CLOW,K.E., BACK,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008, ISBN 978-80-251-1769-9
- • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
- doporučená literatura
- KOTLER, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6, stran 719. – tematika reklamy
- Výukové metody
- Přednáška s praktickými ukázkami.
- Metody hodnocení
- Metody hodnocení: z (zápočet, 2 kr.) Předmět je zakončen zápočtem: • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování vědomostního testu, jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží počátkem dubna cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 15 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 150 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 100 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pedagog konzultuje danou tematiku ve svých konzultačních hodinách
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správníléto 2010
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin za semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- JUDr. Petr Majerik (přednášející)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (přednášející) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_1/cMKLks: Čt 18. 2. 15:45–17:15 K203, Čt 4. 3. 14:00–15:30 K203, 15:45–17:15 K203, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: každé sudé úterý 8:45–9:29 K211, každé sudé úterý 9:30–10:15 K211, každé sudé úterý 10:30–11:14 K211, každé sudé úterý 11:15–12:00 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: každé liché úterý 10:30–11:14 M24, každé liché úterý 11:15–12:00 M24, každé liché úterý 12:15–12:59 M24, každé liché úterý 13:00–13:45 M24, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: St 14:00–14:44 E007KC, St 14:45–15:30 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_1/uM1aPH: Út 16. 3. 17:30–19:00 E225, Út 23. 3. 17:30–19:00 E225, Út 30. 3. 17:30–19:00 E225, P. Majerik
B_Rek_1/uM1bPH: Út 16. 2. 17:30–19:00 E227, Út 23. 2. 17:30–19:00 E227, Út 6. 4. 14:00–15:30 E227, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: So 20. 2. 9:45–11:15 M25, 11:30–13:00 M25, So 10. 4. 9:45–11:15 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Pá 5. 2. 17:15–18:45 E125, So 20. 2. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Pá 19. 2. 17:15–18:45 E126, Pá 19. 3. 15:30–17:00 E126, 17:15–18:45 E126, P. Majerik
B_Rek_1/vM4PH: Pá 9. 4. 15:30–17:00 E127, 17:15–18:45 E127, Pá 23. 4. 15:30–17:00 E127, P. Majerik - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Předmět je koncipován jako dvousemestrální: v prvním semestru se posluchači seznamují se specifikou reklamy jako historicky nejstarším nástrojem marketingové komunikace, s reklamními médii, prostředky, specifikou rolí jednotlivých specializovaných agentur apod. Na konci semestru budou studenti schopni analyzovat a kriticky hodnotit reklamní komunikáty, získají přehled o české a světové reklamní scéně, budou umět sestavit rámcový plán reklamní akce včetně plánování médií. Druhý semestr předmětu je věnován praktické aplikaci nabytých vědomostí v cvičné studentské komunikační agentuře.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Reklama- definice, pojmy, základní vymezení
- Vývojové etapy reklamy - návaznost na strojovou hromadnou výrobu a počátek masové produkce v USA a dalších vyspělých zemích
- Vznik reklamních agentur, jejich role, profilace, současná tvář
- Reklama jako součást integrované marketingové komunikace - klesající role reklamy v IMK
- Mediální svět - hlavní nosič reklamního poselství - současná struktura a trendy mediálních nosičů v ČR a ve světě
- Specifika reklamy v tisku, rozhlase, televizi, filmu, OOH, na internetu.
- Zadavatel a reklamní akce - role klientského briefu jako východiska pro strategii a kreativitu
- Reklamní kampaň - její podstata, vliv a způsoby hodnocení efektivnosti
- Nové trendy v reklamním působení, role celebrit jako nosičů reklamního apelu.
- Národní kultura a její odraz v reklamě.
- Literatura
- povinná literatura
- CLOW,K.E., BACK,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008, ISBN 978-80-251-1769-9
- • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
- doporučená literatura
- KOTLER, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6, stran 719. – tematika reklamy
- Výukové metody
- Přednáška s praktickými ukázkami.
- Metody hodnocení
- Metody hodnocení: z (zápočet, 2 kr.) Předmět je zakončen zápočtem: • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování vědomostního testu, jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží počátkem dubna cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti ocenění v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. Známkové ocenění uvádíme pro orientaci míry zvládnutí látky.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pedagog konzultuje danou tematiku ve svých konzultačních hodinách
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: Zápočet je udělen za získání potřebného množství bodů ve vědomostním testu
Předmět je vyučován každoročně.
B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správníléto 2009
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin za semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_1/pMKL: každé liché úterý 10:30–11:14 K211, každé liché úterý 11:15–12:00 K211, každé liché úterý 12:15–12:59 K211, každé liché úterý 13:00–13:45 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: každé sudé úterý 10:30–11:14 M26, každé sudé úterý 11:15–12:00 M26, každé sudé úterý 12:15–12:59 M26, každé sudé úterý 13:00–13:45 M26, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: St 14:00–14:44 E306, St 14:45–15:30 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sM1aPH: St 25. 3. 19:15–20:45 E129, St 15. 4. 17:30–19:00 E129, Pá 24. 4. 17:15–18:45 E223, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: St 11. 3. 19:15–20:45 E126, St 25. 3. 17:30–19:00 E126, So 4. 4. 9:45–11:15 E127, P. Majerik
B_Rek_1/uMKL: Út 24. 3. 14:00–15:30 K206, Út 21. 4. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K206, D. Pavlů
B_Rek_1/vMMO: Pá 20. 3. 12:00–13:30 M01, 13:45–15:15 M01, Pá 3. 4. 13:45–15:15 M01, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: So 28. 2. 11:30–13:00 E223, So 25. 4. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: So 14. 2. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, So 28. 2. 9:45–11:15 E224, P. Majerik - Předpoklady
- Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
- Osnova
- Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
- Literatura
- Metody hodnocení
- Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pedagog předpokládá vlastní studijní úsilí posluchačů prezenční i kombinované formy studia podle metodických listů, v nichž jsou specifikovány jednotlivé tematické okruhy a soubor literatury.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správnízima 2008
- Rozsah
- 1/1. 6 hodin za semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. David Hůla (přednášející)
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Předpoklady
- Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
- Osnova
- Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
- Literatura
- Metody hodnocení
- Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pedagog předpokládá vlastní studijní úsilí posluchačů prezenční i kombinované formy studia podle metodických listů, v nichž jsou specifikovány jednotlivé tematické okruhy a soubor literatury.
B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správníléto 2008
- Rozsah
- 1/1. 6 hodin za semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. David Hůla (přednášející)
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_1/cMKL: každé sudé pondělí 8:45–9:29 K212, každé sudé pondělí 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/cMMO: každé sudé úterý 12:15–13:00 M22, každé sudé úterý 13:00–13:45 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/cM1PH: každé liché pondělí 14:00–14:44 E128, každé liché pondělí 14:45–15:30 E128, D. Pavlů
B_Rek_1/cM2PH: každé liché úterý 10:30–11:14 E223, každé liché úterý 11:15–12:00 E223, D. Pavlů
B_Rek_1/cM3PH: každé liché úterý 12:15–12:59 E127, každé liché úterý 13:00–13:45 E127, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: každé liché pondělí 8:45–9:29 K212, každé liché pondělí 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: každé sudé úterý 10:30–11:15 M22, každé sudé úterý 11:15–12:00 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: každé liché pondělí 12:15–12:59 E306, každé liché pondělí 13:00–13:45 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sMKL: St 26. 3. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, St 9. 4. 14:00–15:30 K205, D. Pavlů
B_Rek_1/uMPH: Út 22. 4. 19:15–20:45 E129, Út 29. 4. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: So 15. 3. 11:30–13:00 M17, So 19. 4. 11:30–13:00 M17, 14:00–15:30 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: So 16. 2. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Pá 18. 4. 17:15–18:45 E224, So 3. 5. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, P. Majerik - Předpoklady
- Všeobecné povědomí o současné terii a praxi reklamních aktivit v průmyslově vyspělé společnosti.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: VSTUPNÍ INFORMACE Výuka nového předmětu REKLAMA je koncipována jako základní uvedení do metodiky koncipování a tvorby reklamních sdělení i ucelených reklamních aktivit, jako jedné části marketingového komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace. Předmět navazuje na některé předchozí přednášky, zejména na B-Mar B_PsyMK, B_Smak, B-Mask _1, B_Rvz 1 + 2 . Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Literatura k předmětu: je k tematice navržena tak, aby alespoň některé tituly byly studentům přístupné v knihovnách či v prodeji. Vyučující předpokládá, že studenti budou z daných titulů k charakterizované tématice studovat vždy relevantní partie, nikoliv publikace jako celek. Zároveň předpokládá, že zájemci o tento obor průběžně sledují časopisy: STRATEGIE, MARKETING MAGAZINE, MARKETING & MEDIA, MARKETING A KOMUNIKACE, EVENT PROMOTION, DIREKT, TREND MAGAZIN.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: V průběhu výuky budou zkoumána tato základní témata: - Opakování tematiky marketingového řízení výroby a obchodu, marketingový přístup k trhu. Vytváření a doručení jedinečné spotřebitelské hodnoty. Konkurence a konkurenční strategie. - Postavení reklamy v systému integrované marketingové komunikace, návaznost reklamy na ostatní komunikační kategorie marketingového komunikačního mixu. Postavení reklamy v průběhu uvádění nového výrobku na trh a její role v procesu životního cyklu produktu. - Strategie umísťování a funkce reklamy. - Pojem integrované marketingové komunikace. - Role značky v integrované marketingové komunikaci - Základní výzkum trhu jako východisko pro formulaci komunikační strategie firmy a jejich reklamních aktivit. - Plánování a formulace reklamní strategie. - Charakteristika základních reklamních prostředků. - Reklamní kampaň – její základní principy - Financování reklamy – jednotlivé modely, jejich výhody a nevýhody. - Formulace reklamního sdělení a pretesty – jak naložit s výsledky. - Výběr média a získávání údajů sledovanosti, poslechovosti, čtenosti. - Hodnocení efektivnosti reklamního působení.
- Metody hodnocení
- Vyučující metody: Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Metody hodnocení. zápočet Předmět REKLAMA_1 je ukončen zápočtem, který bude udělen za splnění těchto předpokladů: 1. Zpracování odborné studie, jejího přednesení a obhájení autorských názorů v rámci cvičení. 2. Získání potřebného počtu bodů nejméně 40 ze 60 možných ze 2 vědomostních testů z odpřednášené látky
- Informace učitele
- Literatura k tematice: KOTLER, P.: Marketing management : Praha Grada Publishing –poslední vydání 2007 SCHIFFMAN, L.G., KANUK L.L.: Nákupní chování : Brno Computer Press, 2004, stran 634, ISBN – 80-251-0094-4 STEEL, J.: Reklama – průzkum, příprava a plánování: Brno Computer Press, 2003, stran 256, ISBN – 80-251-0065-0 KLEIN, N.: Bez loga : Praha Argo – Dokořán 2005, stran 510, ISBN 80-7203-671-8 HAIG, M.: Království značky: Praha EKOPRESS 2006, stran 322, ISBN 80-86929-09-4
- Statistika zápisu (nejnovější)