VSFS:B_Rek_1 Reklama 1 - Informace o předmětu
B_Rek_1 Reklama 1
Vysoká škola finanční a správníléto 2009
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin za semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_1/pMKL: každé liché úterý 10:30–11:14 K211, každé liché úterý 11:15–12:00 K211, každé liché úterý 12:15–12:59 K211, každé liché úterý 13:00–13:45 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: každé sudé úterý 10:30–11:14 M26, každé sudé úterý 11:15–12:00 M26, každé sudé úterý 12:15–12:59 M26, každé sudé úterý 13:00–13:45 M26, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: St 14:00–14:44 E306, St 14:45–15:30 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sM1aPH: St 25. 3. 19:15–20:45 E129, St 15. 4. 17:30–19:00 E129, Pá 24. 4. 17:15–18:45 E223, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: St 11. 3. 19:15–20:45 E126, St 25. 3. 17:30–19:00 E126, So 4. 4. 9:45–11:15 E127, P. Majerik
B_Rek_1/uMKL: Út 24. 3. 14:00–15:30 K206, Út 21. 4. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K206, D. Pavlů
B_Rek_1/vMMO: Pá 20. 3. 12:00–13:30 M01, 13:45–15:15 M01, Pá 3. 4. 13:45–15:15 M01, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: So 28. 2. 11:30–13:00 E223, So 25. 4. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: So 14. 2. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, So 28. 2. 9:45–11:15 E224, P. Majerik - Předpoklady
- Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
- Osnova
- Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
- Literatura
- Metody hodnocení
- Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pedagog předpokládá vlastní studijní úsilí posluchačů prezenční i kombinované formy studia podle metodických listů, v nichž jsou specifikovány jednotlivé tematické okruhy a soubor literatury.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/leto2009/B_Rek_1