VSFS:B_RVZ Řízení vztahů se zákazníky - Informace o předmětu
B_RVZ Řízení vztahů se zákazníky
Vysoká škola finanční a správnízima 2012
- Rozsah
- 1/1. 6 hodin/semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Miloslav Šašek (cvičící)
- Garance
- Ing. Miloslav Šašek
Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Ing. Mgr. Dina Riegerová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Literatura
- povinná literatura
- ŠAŠEK, M. Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Eupress, 2010. 115 s. ISBN 978-80-7408-025-8
- Prezentace k jednotlivým tématickým celkům předmětu ŘVZ, 2011, autor ing. Miloslav Šašek.
- doporučená literatura
- BURNET, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: Business Books, 2005. 373 s. ISBN 80-7226-655-1.
- LEHTINEN, J.: Aktivní CRM - Řízení vztahu se zákazníky, Grada 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9
- STORBACKA, K.; LEHTINEN, J.: Řízení vztahu se zákazníky, Praha: Grada, 2002. 147 s. ISBN 80-7169-813-X.
- WESSLING, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM, Grada 2003. 189 s. ISBN 80-247-0569-9.
- BENDER, U.B., Niterný leadership, Praha: Management Press, 2002. 219 s. ISBN 80-7261-069-4.
- CHLEBOVSKÝ, V.: CRM - Řízení vztahů se zákazníky, Praha: Computer Press, 2005. 185 s. ISBN 80-251-0798-1.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
0.
- Statistika zápisu (zima 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/zima2012/B_RVZ