B_RVZ Řízení vztahů se zákazníky

Vysoká škola finanční a správní
léto 2008
Rozsah
1/1. 6 hodin za semestr. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
Ing. Miloslav Šašek (cvičící)
Garance
Ing. Miloslav Šašek
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_RVZ/vRmPH: Pá 11. 4. 15:30–17:00 E304, So 26. 4. 8:00–9:30 E304, 9:45–11:15 E304, M. Šašek
Předpoklady
Základní znalosti v oblasti marketingu, metody analýzy prostředí, analýzy produktu, marketingový mix. Vše v rozsahu výuky na VŠFS v předmětech Marketing.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem předmětu je seznámit studenty s teoretickými základy přípravy a řízení vztahů se zákazníkem s přímou vazbou na manažerskou strategii. Prezentovat základy přístupů přípravy, realizace a rozvoje řízení vztahů se zákazníkem. Praktické přístupy při přípravě a zpracovávání vztahu se zákazníkem jak u malých a středních podniků-MSP (do 250 pracovníků), tak i u větších podniků. Součástí přednášek budou i metody a přístupy managementu týmové spolupráce při řízení vztahů se zákazníkem za účelem vytváření synergických efektů.
Metody hodnocení
Vyučující metody: Přednášky a cvičení (1/1) Metody hodnocení: zápočet
Informace učitele
Literatura: Základní literatura pro studium a přípravu ke zkoušce: Jan Dohnal: Řízení vztahů se zákazníky, GRADA Publishing 2002 Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen: Řízení vztahů se zákazníky, GRADA Publishing 2002, Doporučená literatura: Ivan Bureš & Pavel Řehulka: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku MANAGEMENT PRESS 2002 K. Burnett: Klíčoví zákazníci a péče o ně, Computer Press Praha 2002 Synek M. a kol.: Manažerská ekonomika, Grada Publishing, Praha, 2000 B. Karlöf, Östblon: Benchmarking, VICTORIA PUBLISHING, 1998 M. Rondon, P. Ullah: Praktická příručka podnikatelského reengineringu, Management Press, 1998 K.F.Gretz & S.R.Drozdeck: Psychologie prodeje, VICTORIA PUBLISHING, 1992 R.C.Whiteley: Podnik řízený zákazníkem, VICTORIA PUBLISHING, 1992
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2007, léto 2009, léto 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024, léto 2025.