B_RVZ Řízení vztahů se zákazníky

Vysoká škola finanční a správní
zima 2007
Rozsah
1/1. 6 hodin za semestr. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Tereza Dvořáková (cvičící)
Mgr. Markéta Jansová (cvičící)
doc. Ing. Anna Klosová, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
Ing. Miloslav Šašek (cvičící)
Ing. Miloslav Vaňák (cvičící)
Garance
Ing. Miloslav Šašek
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_RVZ/cRmKL: každou sudou středu 10:30–11:14 K207, každou sudou středu 11:15–12:00 K207, M. Jansová
B_RVZ/cRmKLks: Čt 18. 10. 14:00–15:30 K303, Čt 6. 12. 17:30–19:00 K303, 19:15–20:45 K303, M. Šašek
B_RVZ/cRMO: každé liché úterý 12:15–12:59 M16, každé liché úterý 13:00–13:45 M16, V. Kunz
B_RVZ/cRm1PH: každé liché pondělí 14:00–14:44 E307, každé liché pondělí 14:45–15:30 E307, T. Dvořáková
B_RVZ/cRm2PH: každé sudé pondělí 14:00–14:44 E227, každé sudé pondělí 14:45–15:30 E227, T. Dvořáková
B_RVZ/pRmKL: každou sudou středu 8:45–9:29 K207, každou sudou středu 9:30–10:15 K207, M. Jansová
B_RVZ/pRMO: každé sudé úterý 12:15–12:59 M16, každé sudé úterý 13:00–13:45 M16, A. Klosová
B_RVZ/pRmPH: každé sudé pondělí 12:15–12:59 E222, každé sudé pondělí 13:00–13:45 E222, T. Dvořáková
B_RVZ/uRmPH: Út 4. 12. 14:00–15:30 E125, Út 11. 12. 17:30–19:00 E125, 19:15–20:45 E125, M. Šašek
B_RVZ/vRMO: Pá 12. 10. 17:15–18:45 M26, Pá 26. 10. 13:45–15:15 M26, Pá 30. 11. 13:45–15:15 M26, V. Kunz
B_RVZ/vRm2PH: So 8. 12. 14:00–15:30 E230, 15:45–17:15 E230, So 5. 1. 9:45–11:15 E230, M. Šašek
B_RVZ/vRm3PH: So 8. 12. 11:30–13:00 E123, So 5. 1. 11:30–13:00 E123, 14:00–15:30 E123, M. Šašek
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem předmětu je seznámit studenty s teoretickými základy přípravy a řízení vztahů se zákazníkem s přímou vazbou na manažerskou strategii. Prezentovat základy přístupů přípravy, realizace a rozvoje řízení vztahů se zákazníkem. Praktické přístupy při přípravě a zpracovávání vztahu se zákazníkem jak u malých a středních podniků-MSP (do 250 pracovníků), tak i u větších podniků. Součástí přednášek budou i metody a přístupy managementu týmové spolupráce při řízení vztahů se zákazníkem za účelem vytváření synergických efektů.
Metody hodnocení
Vyučující metody: Přednášky a cvičení Metody hodnocení: zápočet
Informace učitele
Literatura: Základní literatura pro studium a přípravu ke zkoušce: Jan Dohnal: Řízení vztahů se zákazníky, GRADA Publishing 2002 Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen: Řízení vztahů se zákazníky, GRADA Publishing 2002, Doporučená literatura: Ivan Bureš & Pavel Řehulka: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku MANAGEMENT PRESS 2002 K. Burnett: Klíčoví zákazníci a péče o ně, Computer Press Praha 2002 Synek M. a kol.: Manažerská ekonomika, Grada Publishing, Praha, 2000 B. Karlöf, Östblon: Benchmarking, VICTORIA PUBLISHING, 1998 M. Rondon, P. Ullah: Praktická příručka podnikatelského reengineringu, Management Press, 1998 K.F.Gretz & S.R.Drozdeck: Psychologie prodeje, VICTORIA PUBLISHING, 1992 R.C.Whiteley: Podnik řízený zákazníkem, VICTORIA PUBLISHING, 1992
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024, léto 2025.