VSFS:B_RVZ Řízení vztahů se zákazníky - Informace o předmětu
B_RVZ Řízení vztahů se zákazníky
Vysoká škola finanční a správnízima 2007
- Rozsah
- 1/1. 6 hodin za semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Tereza Dvořáková (cvičící)
Mgr. Markéta Jansová (cvičící)
doc. Ing. Anna Klosová, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
Ing. Miloslav Šašek (cvičící)
Ing. Miloslav Vaňák (cvičící) - Garance
- Ing. Miloslav Šašek
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_RVZ/cRmKL: každou sudou středu 10:30–11:14 K207, každou sudou středu 11:15–12:00 K207, M. Jansová
B_RVZ/cRmKLks: Čt 18. 10. 14:00–15:30 K303, Čt 6. 12. 17:30–19:00 K303, 19:15–20:45 K303, M. Šašek
B_RVZ/cRMO: každé liché úterý 12:15–12:59 M16, každé liché úterý 13:00–13:45 M16, V. Kunz
B_RVZ/cRm1PH: každé liché pondělí 14:00–14:44 E307, každé liché pondělí 14:45–15:30 E307, T. Dvořáková
B_RVZ/cRm2PH: každé sudé pondělí 14:00–14:44 E227, každé sudé pondělí 14:45–15:30 E227, T. Dvořáková
B_RVZ/pRmKL: každou sudou středu 8:45–9:29 K207, každou sudou středu 9:30–10:15 K207, M. Jansová
B_RVZ/pRMO: každé sudé úterý 12:15–12:59 M16, každé sudé úterý 13:00–13:45 M16, A. Klosová
B_RVZ/pRmPH: každé sudé pondělí 12:15–12:59 E222, každé sudé pondělí 13:00–13:45 E222, T. Dvořáková
B_RVZ/uRmPH: Út 4. 12. 14:00–15:30 E125, Út 11. 12. 17:30–19:00 E125, 19:15–20:45 E125, M. Šašek
B_RVZ/vRMO: Pá 12. 10. 17:15–18:45 M26, Pá 26. 10. 13:45–15:15 M26, Pá 30. 11. 13:45–15:15 M26, V. Kunz
B_RVZ/vRm2PH: So 8. 12. 14:00–15:30 E230, 15:45–17:15 E230, So 5. 1. 9:45–11:15 E230, M. Šašek
B_RVZ/vRm3PH: So 8. 12. 11:30–13:00 E123, So 5. 1. 11:30–13:00 E123, 14:00–15:30 E123, M. Šašek - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Řízení podniku a podnikové finance (program VSFS, B-EKM)
- Řízení podniku a podnikové finance (program VSFS, B-EKM, směr Management a marketing)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem předmětu je seznámit studenty s teoretickými základy přípravy a řízení vztahů se zákazníkem s přímou vazbou na manažerskou strategii. Prezentovat základy přístupů přípravy, realizace a rozvoje řízení vztahů se zákazníkem. Praktické přístupy při přípravě a zpracovávání vztahu se zákazníkem jak u malých a středních podniků-MSP (do 250 pracovníků), tak i u větších podniků. Součástí přednášek budou i metody a přístupy managementu týmové spolupráce při řízení vztahů se zákazníkem za účelem vytváření synergických efektů.
- Metody hodnocení
- Vyučující metody: Přednášky a cvičení Metody hodnocení: zápočet
- Informace učitele
- Literatura: Základní literatura pro studium a přípravu ke zkoušce: Jan Dohnal: Řízení vztahů se zákazníky, GRADA Publishing 2002 Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen: Řízení vztahů se zákazníky, GRADA Publishing 2002, Doporučená literatura: Ivan Bureš & Pavel Řehulka: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku MANAGEMENT PRESS 2002 K. Burnett: Klíčoví zákazníci a péče o ně, Computer Press Praha 2002 Synek M. a kol.: Manažerská ekonomika, Grada Publishing, Praha, 2000 B. Karlöf, Östblon: Benchmarking, VICTORIA PUBLISHING, 1998 M. Rondon, P. Ullah: Praktická příručka podnikatelského reengineringu, Management Press, 1998 K.F.Gretz & S.R.Drozdeck: Psychologie prodeje, VICTORIA PUBLISHING, 1992 R.C.Whiteley: Podnik řízený zákazníkem, VICTORIA PUBLISHING, 1992
- Statistika zápisu (zima 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/zima2007/B_RVZ