ULRYCHOVÁ, Eva, Renata MAJOVSKÁ a Petr TESAŘ. STANDARD FORM VS. TWO ALTERNATIVE FORMS OF WRITTEN EXAMINATIONS IN MATHEMATICS. In Fejfar, Jiří a Martin Flégl (eds.). Efficiency and Responsibility in Education 2022 : Proceedings of the 19th International Conference. 1st ed. Prague: Czech University of Life Sciences Prague. s. 165-171. ISBN 978-80-213-3197-6. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název STANDARD FORM VS. TWO ALTERNATIVE FORMS OF WRITTEN EXAMINATIONS IN MATHEMATICS
Název česky STANDARDNÍ FORMA VS. DVĚ ALTERNATIVNÍ FORMY PÍSEMNÝCH ZKOUŠEK Z MATEMATIKY
Autoři ULRYCHOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Renata MAJOVSKÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr TESAŘ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1st ed. Prague, Efficiency and Responsibility in Education 2022 : Proceedings of the 19th International Conference, od s. 165-171, 7 s. 2022.
Nakladatel Czech University of Life Sciences Prague
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-213-3197-6
ISSN 2336-744X
Klíčová slova česky Forma zkoušky; matematika; online zkouška; statistické vyhodnocení; psaný test
Klíčová slova anglicky Form of examination; mathematics; online exam; statistical evaluation; written test
Štítky AR 2021-2022, odmeny_2023, POZNÁMKA, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 24. 8. 2022 08:57.
Anotace
The aim of this article is to describe and compare the results of written examinations in mathematics at the University of Finance and Administration in Prague, which were conducted in three different forms: standard (face-to-face), correspondence (individual test preparation sent electronically for checking) and online (under the direct supervision of an examiner via camera). The main objective is to determine whether the two alternative forms (correspondence or online) are suitable substitutes for the standard form. For a better comparison, the results of the summer semesters of three consecutive academic years, when a different form of examination was used each time, are used. Statistical evaluation showed that standard and correspondence forms of testing led to similar student performance, while students were less successful online. Possible reasons for the results are analysed.
Anotace česky
Cílem tohoto článku je popsat a porovnat výsledky písemných zkoušek z matematiky na Vysoké škole finanční a správní v Praze, které byly provedeny ve třech různých formách: standardní (prezenční), korespondenční (individuální příprava na test zaslaná elektronicky ke kontrole) a online (pod přímým dohledem zkoušejícího prostřednictvím kamery). Hlavním cílem je zjistit, zda jsou tyto dvě alternativní formy (korespondenční nebo online) vhodnou náhradou za standardní formulář. Pro lepší srovnání jsou použity výsledky letních semestrů tří po sobě jdoucích akademických let, kdy byla použita pokaždé jiná forma zkoušky. Statistické vyhodnocení ukázalo, že standardní a korespondenční formy testování vedly k podobným výkonům studentů, zatímco studenti byli méně úspěšní online. Možné důvody výsledků jsou analyzovány.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 06:01