PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA. Marketing Communication Trends in Higher Education Environment. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, Vol. 4, No. 1, s. 63-67. ISSN 1804-7890. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Communication Trends in Higher Education Environment
Autoři PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA.
Vydání AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2014, 1804-7890.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2013-2014, recenzovaný časopis, RIV_ano, xJ6
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 2. 2015 13:05.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 11:25