ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. The Use of Computer Technology in Neuromarketing. Digital Economy World. Centrum informační společnosti, roč. 2., č. 2, s. 42-44. ISSN 2464-5303. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Use of Computer Technology in Neuromarketing
Autoři ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ.
Vydání Digital Economy World, Centrum informační společnosti, 2016, 2464-5303.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2015-2016, RIV_ano, xJ0
Příznaky Recenzováno
Návaznosti GA7770, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 20. 4. 2016 12:30.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:53