ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA. EEG study of the effect of virtual reality. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, roč. 8, č. 2, s. 216-218. ISSN 1804-7890. doi:10.33543/0802216218.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EEG study of the effect of virtual reality
Autoři ROSENLACHER, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí), Michal TOMČÍK (203 Česká republika, domácí) a Matěj BRŮNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2018, 1804-7890.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/04274644:_____/18:#0000404
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Doi http://dx.doi.org/10.33543/0802216218
UT WoS 000455507300043
Klíčová slova česky neuromarketing, elektroencefalografie, virtuální realita, reklamní spot, marketingová komunikace, efektivita
Klíčová slova anglicky neuromarketing; electroencephalography; virtual reality; spot advertising; marketing communication; efficiency
Štítky AR 2018-2019, cervenec_2019_o, RIV_2019, WOS, xJ3
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 16. 5. 2019 12:04.
Anotace
This study examines the effect of virtual reality on the human brain in terms of how much virtual reality is capable of replacing real-world experiences and affect the human brain. The focus of the study is on the area of neuromarketing where the purpose of our own investigation is to determine the effect of a 360° advertising spot using a neuromarketing approach. The main objective of our own research is to find out through the EEG brain the effectiveness of advertising spot presented using virtual reality.
Anotace česky
Tato studie se zabývá účinkem virtuální reality na lidský mozek z pohledu toho, do jaké míry je virtuální realita schopna lidskému mozku nahradit zážitky z reálných situací. Zaměření studie je do oblasti neuromarketingu, kdy předmětem vlastního šetření je zjištění účinku 360° reklamního spotu, a to pomocí neuromarketingového přístupu. Hlavním cílem vlastního šetření je zjistit pomocí EEG mozku efektivitu působení reklamního spotu prezentovaného pomocí virtuální reality.
VytisknoutZobrazeno: 5. 12. 2020 12:55