2019
Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice
HES, AlešZákladní údaje
Originální název
Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice
Název česky
Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice
Název anglicky
Aspects of Global and Regional Marketing Communications in the Czech Republic
Autoři
HES, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu, od s. 10-17, 8 s. 2019
Nakladatel
VŠERS, z.ú.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50803 Information science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/04274644:_____/19:#0000533
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-7556-054-4
Klíčová slova česky
Globalizace; regionální vývoj; kultura; komunikace; marketing; turbulence.
Klíčová slova anglicky
Globalization; regional development; culture; communication; marketing; turbulence.
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2020 14:07, Ing. Dominika Moravcová
V originále
S rostoucími globalizačními procesy světové populace je komunikace důležitým prostředkem stability post moderní společnosti. Může nastolit i odstranit příčiny vzniků komunikačních šumů, které se mohou rozrůst i do konfliktní podoby. Trend globalizace souvisí významně se změnami ve skupině vlivných ekonomických hráčů světa, jako např. Číny, Brazílie a Indie. Tyto hráči budou daleko ostřeji postupovat proti stávajícím klíčovým ekonomikám - USA a EU. V oblasti komunikace se zde stále více prosazuje kultura postmoderny, založená na působení a vlivu masmédií a širokou otevřeností ekonomického prostředí. To je příčinnou nekontrolovatelného pohybu finančního kapitálu, ekonomických turbulencí a kulturního kolapsu společnosti. Příspěvek se zabývá aspekty formulačních prostředků uplatnitelných jak v globálním, tak i v regionálním prostředí České republiky.
Anglicky
With the growing globalization processes of the world's population, communication is an important means of stability for post-modern society. It can also address the causes of the emergence of communication noise, which can grow into a conflicting form. The trend of globalization is associated with changes in a group of influential economic players in the world, such as China, Brazil and India. These players will go far farther from the current key economies - the US and the EU. In the field of communication, the postmodern culture is increasingly being promoted, based on the influence and influence of the mass media and the wide openness of the economic environment. This is a causal uncontrollable movement of financial capital, economic turbulence, and the cultural collapse of society. The paper deals with aspects of formulation means applicable to both the global and the regional environment of the Czech Republic.