C 2019

Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice

HES, Aleš

Základní údaje

Originální název

Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice

Název česky

Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice

Název anglicky

Aspects of Global and Regional Marketing Communications in the Czech Republic

Autoři

HES, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu, od s. 10-17, 8 s. 2019

Nakladatel

VŠERS, z.ú.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50803 Information science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/04274644:_____/19:#0000533

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7556-054-4

Klíčová slova česky

Globalizace; regionální vývoj; kultura; komunikace; marketing; turbulence.

Klíčová slova anglicky

Globalization; regional development; culture; communication; marketing; turbulence.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2020 14:07, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

V originále

S rostoucími globalizačními procesy světové populace je komunikace důležitým prostředkem stability post moderní společnosti. Může nastolit i odstranit příčiny vzniků komunikačních šumů, které se mohou rozrůst i do konfliktní podoby. Trend globalizace souvisí významně se změnami ve skupině vlivných ekonomických hráčů světa, jako např. Číny, Brazílie a Indie. Tyto hráči budou daleko ostřeji postupovat proti stávajícím klíčovým ekonomikám - USA a EU. V oblasti komunikace se zde stále více prosazuje kultura postmoderny, založená na působení a vlivu masmédií a širokou otevřeností ekonomického prostředí. To je příčinnou nekontrolovatelného pohybu finančního kapitálu, ekonomických turbulencí a kulturního kolapsu společnosti. Příspěvek se zabývá aspekty formulačních prostředků uplatnitelných jak v globálním, tak i v regionálním prostředí České republiky.

Anglicky

With the growing globalization processes of the world's population, communication is an important means of stability for post-modern society. It can also address the causes of the emergence of communication noise, which can grow into a conflicting form. The trend of globalization is associated with changes in a group of influential economic players in the world, such as China, Brazil and India. These players will go far farther from the current key economies - the US and the EU. In the field of communication, the postmodern culture is increasingly being promoted, based on the influence and influence of the mass media and the wide openness of the economic environment. This is a causal uncontrollable movement of financial capital, economic turbulence, and the cultural collapse of society. The paper deals with aspects of formulation means applicable to both the global and the regional environment of the Czech Republic.

Přiložené soubory

Prispevek_C.Budejovice_2019.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru