J 2020

Ikonická partnerství ikonických značek

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Ikonická partnerství ikonických značek

Název česky

Ikonická partnerství ikonických značek

Vydání

Marketing a komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.

Klíčová slova anglicky

Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 11. 2020 09:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

Česky

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

Přiložené soubory