2020
Ikonická partnerství ikonických značek
KNIHOVÁ, LadislavaZákladní údaje
Originální název
Ikonická partnerství ikonických značek
Název česky
Ikonická partnerství ikonických značek
Autoři
Vydání
Marketing a komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
Klíčová slova anglicky
Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 11. 2020 09:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
Česky
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.