B_SMaK Struktura marketingových komunikací

Vysoká škola finanční a správní
zima 2008
Rozsah
6 hodina za semestr. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Jitka Černá (cvičící)
doc. Ing. Milan Kašík, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Jiné omezení: Informace o max. počtech studentů pro jednolivé obory je uvedena v registrační šabloně.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2007, léto 2008, zima 2009, léto 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2024, léto 2025.