VSFS:B_Rek_1 Advertisement 1 - Course Information
B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and AdministrationSummer 2009
- Extent and Intensity
- 2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- B_Rek_1/pMKL: each odd Tuesday 10:30–11:14 K211, each odd Tuesday 11:15–12:00 K211, each odd Tuesday 12:15–12:59 K211, each odd Tuesday 13:00–13:45 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:14 M26, each even Tuesday 11:15–12:00 M26, each even Tuesday 12:15–12:59 M26, each even Tuesday 13:00–13:45 M26, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: Wed 14:00–14:44 E306, Wed 14:45–15:30 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sM1aPH: Wed 25. 3. 19:15–20:45 E129, Wed 15. 4. 17:30–19:00 E129, Fri 24. 4. 17:15–18:45 E223, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: Wed 11. 3. 19:15–20:45 E126, Wed 25. 3. 17:30–19:00 E126, Sat 4. 4. 9:45–11:15 E127, P. Majerik
B_Rek_1/uMKL: Tue 24. 3. 14:00–15:30 K206, Tue 21. 4. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K206, D. Pavlů
B_Rek_1/vMMO: Fri 20. 3. 12:00–13:30 M01, 13:45–15:15 M01, Fri 3. 4. 13:45–15:15 M01, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 28. 2. 11:30–13:00 E223, Sat 25. 4. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Sat 14. 2. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, Sat 28. 2. 9:45–11:15 E224, P. Majerik - Prerequisites (in Czech)
- Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Marketing Communication (programme VSFS, B-EKM) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
- Syllabus (in Czech)
- Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
- Literature
- Assessment methods (in Czech)
- Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
- Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/summer2009/B_Rek_1