VSFS:N_PsyZC Psychologie zákaznického chová - Informace o předmětu
N_PsyZC Psychologie zákaznického chování
Vysoká škola finanční a správníléto 2013
- Rozsah
- 2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Miloslav Kafka, CSc. (cvičící)
PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Jiří Němec (cvičící)
Ing. Vladimír Kaucký, CSc. (pomocník) - Garance
- PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_PsyZC/pMMO: Po 10:30–11:14 M22, Po 11:15–12:00 M22, M. Kafka
N_PsyZC/pMPH: Po 8:00–8:44 S01, Po 8:45–9:29 S01, K. Kotlík
N_PsyZC/uM1aPH: Út 12. 2. 15:45–17:15 S32, Út 19. 2. 15:45–17:15 S32, Út 5. 3. 17:30–19:00 S32, 19:15–20:45 S32, J. Němec
N_PsyZC/uM1bPH: Út 12. 2. 14:00–15:30 S35, Út 19. 2. 17:30–19:00 S35, Út 9. 4. 15:45–17:15 S35, 17:30–19:00 S35, J. Němec
N_PsyZC/vMKL: Pá 1. 3. 13:45–15:15 K312, 15:30–17:00 K312, Pá 15. 3. 17:15–18:45 K312, 19:00–20:30 K312, M. Kafka
N_PsyZC/vMMO: Pá 12. 4. 12:00–13:30 M27, 13:45–15:15 M27, Pá 26. 4. 12:00–13:30 M27, 13:45–15:15 M27, M. Kafka
N_PsyZC/vM2PH: Pá 1. 3. 13:45–15:15 S32, 15:30–17:00 S32, So 16. 3. 9:45–11:15 S32, 11:30–13:00 S32, J. Němec - Předpoklady
- Nejsou vyžadovány žádné předpoklady
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen porozumět a vysvětlit rozlišení hlavních typů zákazníků na základě jejich chování, porozumění hlavním aspektům psychologie osobnosti a sociální psychologie, schopnost a dovednost aplikovat získané poznatky v marketingu a marketingové komunikace
- Osnova
- 1. Úvod do předmětu, historie psychologie a její současné směry 2. Metody psychologie a psychologického výzkumu 3. Psychologie osobnosti, osobnost a spotřební chování 4. Vnímání, pozornost, paměť 5. Motivace 6. Schopnosti a odolnost 7. Sociální komunikace 8.Typologie zákazníka 9. Role zákazníka a spotřebitele 10. Spotřebitel a jeho svět 11. Nákupní chování 12. Obrana spotřebitele, asertivita
- Literatura
- povinná literatura
- HOŠEK, V. Psychologie odolnosti. Praha: Karolinum, 2001.
- VYSEKALOVÁ, J. a kol. Chování zákazníka. Praha: GRADA, 2011.
- VYBÍRAL, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál, 2000.
- VÁGNEROVÁ, M. Úvod do psychologie. Praha: Karolinum, 2001.
- doporučená literatura
- NAKONEČNÝ, M. Motivace lidského chování. Praha: Academia, 1997.
- PLHÁKOVÁ, A. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2004.
- KERN, H. et al. Přehled psychologie. Praha: Portál, 2000.
- Výukové metody
- Přednášky v prezenční formě, řízené skupinové konzultace v kombinované formě; minimální povinná účast na řízených skupinových konzultacích v kombinované formě studia 50%.“
- Metody hodnocení
- Zkouška proběhne formou písemného testu (60%).
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
- Statistika zápisu (léto 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/leto2013/N_PsyZC