VSFS:N_PsyZC Psychologie zákaznického chová - Informace o předmětu
N_PsyZC Psychologie zákaznického chování
Vysoká škola finanční a správníléto 2014
- Rozsah
- 2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Miloslav Kafka, CSc. (cvičící)
PhDr. Marie Koubová (cvičící)
PhDr. Jana Matúšová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Vladimír Kaucký, CSc. (pomocník) - Garance
- PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_PsyZC/pMMO: Čt 10:30–11:14 M27, Čt 11:15–12:00 M27, M. Kafka
N_PsyZC/pMPH: Čt 10:30–11:14 S32, Čt 11:15–12:00 S32, M. Koubová
N_PsyZC/uMPH: Út 8. 4. 17:30–19:00 S11, Út 15. 4. 17:30–19:00 S11, 19:15–20:45 S11, Út 22. 4. 17:30–19:00 S11, J. Matúšová
N_PsyZC/vMMO: Pá 14. 3. 13:45–15:15 M17, 15:30–17:00 M17, Pá 28. 3. 13:45–15:15 M17, 15:30–17:00 M17, M. Kafka
N_PsyZC/vM2PH: Pá 21. 3. 12:00–13:30 S21, 13:45–15:15 S21, Pá 4. 4. 15:30–17:00 S21, 17:15–18:45 S21, J. Matúšová
N_PsyZC/vM3PH: So 22. 3. 9:45–11:15 S23, 11:30–13:00 S23, So 5. 4. 8:00–9:30 S23, 9:45–11:15 S23, J. Matúšová - Předpoklady
- Nejsou vyžadovány žádné předpoklady
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen porozumět a vysvětlit rozlišení hlavních typů zákazníků a cílových skupin a na základě těchto poznatků dokáže nastavit komunikaci značky.
- Osnova
- 1. Úvod do předmětu, historie psychologie a její současné směry 2. Psychologický výzkum a jeho využití v marketingové komunikaci 3. Typy cílových skupin 4. Vnímání, pozornost, paměť 5. Motivy zákazníků 6. Postoje, přesvědčení 7. Spotřebitel a komunikace 8.Typologie zákazníka 9. Role zákazníka a spotřebitele 10. Spotřebitel a jeho svět 11. Nákupní chování 12. Spotřebitel a konzumace značek
- Literatura
- povinná literatura
- HOŠEK, V. Psychologie odolnosti. Praha: Karolinum, 2001.
- VÁGNEROVÁ, M. Úvod do psychologie. Praha: Karolinum, 2001.
- VYSEKALOVÁ, J. a kol. Chování zákazníka. Praha: GRADA, 2011.
- VYBÍRAL, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál, 2000.
- doporučená literatura
- KERN, H. et al. Přehled psychologie. Praha: Portál, 2000.
- PLHÁKOVÁ, A. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2004.
- neurčeno
- PŘIKRYLOVÁ, J a H JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. info
- PAVLŮ, Dušan a ET AL. Marketingová komunikace a výzkum. Zlín: FMK UTB, 2006, 198 s. ISBN 80-7318-383-8. info
- PAVLŮ, Dušan, Elena HRADISKÁ a Eva LETOVANCOVÁ. Psychológia v marketingovej komunikácii. Marketing & Komunikace. 2005, roč. 2005, č. 2, s. 32-32. ISSN 1211-5622. info
- Výukové metody
- Přednášky v prezenční formě, řízené skupinové konzultace v kombinované formě; minimální povinná účast na řízených skupinových konzultacích v kombinované formě studia 50%.“
- Metody hodnocení
- Zkouška proběhne formou vypracování případové studie (60%).
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
- Statistika zápisu (léto 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/leto2014/N_PsyZC