KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci. Acta Universitatis Matthiae Belii, Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, č. 2, s. 35-44. ISSN 1338-4430.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci
Autoři KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK.
Vydání Acta Universitatis Matthiae Belii, Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela, 2015, 1338-4430.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2015-2016, recenzovaný časopis, RIV_ano, xJ6
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Romana Klinecká, DiS., učo 30824. Změněno: 20. 9. 2016 09:07.
VytisknoutZobrazeno: 5. 12. 2020 12:57