Information System VŠFS

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2023

    1. HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ and Radim VALENČÍK. Moderní marketingové trendy (Modern Marketing Trends). 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 pp. ISBN 978-80-7408-253-5.

    2020

    1. KUNZ, Vilém. Applying the Principles of Social Responsibility in the Czech Sports Environment. Studia Kinanthropologica. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy a sportu, 2020, vol. 21, No 3, p. 243 - 252. ISSN 1213-2101.
    2. KUNZ, Vilém. Implementation of the CSR principles in the Czech football environment. Studia Sportiva. Brno: Masaryk University, 2020, vol. 14, No 2, p. 39 - 49. ISSN 1802-7679.
    3. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost ve sportu (CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN SPORT). 1st ed. Praha: Grada Publishing, 2020, 199 pp. Expert. ISBN 978-80-271-1209-8.

    2019

    1. KUNZ, Vilém. Podpora profesionálního sportu ze strany podniků v České republice (Support of Professional Sport by Companies in the Czech Republic). ACTA UNIVERSITATIS MATTHIAE BELII series Environmental Management [online]. Banská Bystrica: Faculty of Natural Sciences Matej Bel University, 2019, vol. 21, No 1, p. 6-13. ISSN 1338-4430. Available from: https://dx.doi.org/10.24040/actaem.2019.21.1.6-13.
    2. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost v profesionálním fotbale (CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN PROFESSIONAL FOOTBALL). In Marián Merica. Žiak, Pohyb, Edukácia, Vedecký sborník 2019 Scientific Proceedins 2019. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2019, p. 152-163. ISBN 978-80-223-4796-9.
    3. KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of CSR. In Mihalčová, B., Szaryszová, P., Štofová, L., Pružinský, M., & Gontkovičová, B. Production Management and Business Development. 1st ed. London, UK: CRC Press Taylor & Francis Group, 2019, p. 131-141. ISBN 978-1-138-60415-5.
    4. KUNZ, Vilém and Michal TOMČÍK. The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1st ed. Praha: Oeconomica, 2019, p. 445 - 459. ISBN 978-80-245-2316-3. Available from: https://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.dvo.2316.0.

    2018

    1. KUNZ, Vilém. SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2018). 1st ed. Praha: Oeconomica, 2018, p. 602-613. ISBN 978-80-245-2274-6.
    2. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice (Social Responsibility at Professional Sports Clubs in the Czech Republic). Jazyk a kultúra. Prešov: Lingvokulturologické a prekladateľsko-tlmočnícke centrum excelentnosti pri FF PU, 2018, vol. 9, No 35, p. 137-143. ISSN 1338-1148.
    3. KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility. In Medzinárodná vedecká konferencia Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. 2018. ISBN 978-80-225-4496-2.
    4. KUNZ, Vilém. Sportovní marketing. CSR a sponzoring. (SPORT MARKETING. CSR and Sponsoring.). Praha: Grada Publishing, 2018, 176 pp. Expert. ISBN 978-80-271-0560-1.

    2017

    1. KUNZ, Vilém. CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE (CSR CORPORATE PUBLISHING OF ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC). Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2017, roč. XIX, No 1, p. 6-10. ISSN 1338-4430.

    2016

    1. KUNZ, Vilém. CSR v corporate publishingu podniků v České republice (CSR Corporate Publishing of Enterprises in the Czech Republic). Sborník ske konferenci Marketingová komunikace a společnost, 2016. Praha:: VŠFS, 2016.
    2. DUBCOVÁ, Gabriela and Vilém KUNZ. INDICES OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY –THE FORM OF ALTERNATIVE METHODS IN THE MANAGERIAL ACCOUNTING OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY. In Štefan Majtán. AKTUÁLNE PROBLÉMY PODNIKOVEJ SFÉRY 2016. Bratislava: EKONOMICKÁ UNIVERZITA V BRATISLAVE, 2016, p. 187-195, 1119 pp. ISBN 978-80-225-4245-6.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ and Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem (Mobile applications as a corporate social responsibility tool). Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, p. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
    4. KUNZ, Vilém. Uplatňování principů CSR ve společnosti AGC FLAT GLASS Czech (Application of sustsnaible principles in AGC FLAT GLASS Czech). Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2016, XVIII., č. 2, p. 32-40. ISSN 1338-4430.

    2015

    1. KUNZ, Vilém and Štěpánka HRONOVÁ. Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion. Online. In Lukes, M; Svobodova, I; Mares, J; Srpova, J. Innovation Management and Corporate Sustainability 2015 Conference Proceedings. Praha: Oeconomica, VŠE, 2015, p. 63-76. ISBN 978-80-245-2092-6.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka and Vilém KUNZ. Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání (MODERN COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR DECREASING IMPACT OF COMPANIES’ ACTIVITIES ON THE ENVIRONMENT AND SYSTEMIC SUPPORT OF SUSTAINABLE BUSINESS). Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, No 2, p. 68-78. ISSN 1338-4430.
    3. KUNZ, Vilém and Michal TOMČÍK. Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, No 2, p. 35-44. ISSN 1338-4430.
    4. KUNZ, Vilém, M. FERENCOVÁ, Štěpánka HRONOVÁ and Martin SINGER. Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites. Polish Journal of Management Studies. Czestochowa: Czestochowa University of Technology, 2015, vol. 12, No 2, p. 91-102, 13 pp. ISSN 2081-7452.
    5. KUNZ, Vilém and J. MÍSAŘ. Uplatňování společensky odpovědného chování a CSR reportování v energetické skupině Czech Coal. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, vol. 17, No 1, 7 pp. ISSN 1338-4430.
    6. KUNZ, Vilém and Martin SINGER. Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování (The Use of Online Environment for Communication about Socially Responsible Behaviour by Companies in the Czech Republic). In Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D., doc. Ing. Ivana Butoracová Šindleryová, PhD. Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1st ed. Zlín: Nakladatelství VeRBuM, 2015, p. 147-155. ISBN 978-80-87500-68-2.

    2014

    1. KUNZ, Vilém and J. MÍSAŘ. CSR – ve vzdělávání budoucích manažerů na VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In Tej, J., Ferencová, M. Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr – interakcia teórie a praxe. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2014, 8 pp. ISBN 978-80-8165-046-8.
    2. KUNZ, Vilém and Michal TOMČÍK. Děti v reklamě - reklama v dětech. In Bačuvčík, R. a kol. Mládí a zralost v Marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2014, p. 19-24. ISBN 978-80-87500-50-7.
    3. KUNZ, Vilém. Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 265-279. ISBN 978-80-7408-097-5.
    4. ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ and Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, 3., 2/2014, p. 152-161. ISSN 1338-6581.
    5. KUNZ, Vilém. Způsoby podpory work life balance v ČR. In Ľapinová, E., Gubalová, V. Determinanty využívania flexibilizácie práce v SR z pohľadu rodiny a ich implementácia do sociálního systému. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, Inštitút ekonomických vied EF UMB, 2014, 8 pp. ISBN 978-80-557-0696-2.

    2013

    1. KUNZ, Vilém, O. PEŠEK and J. MÍSAŘ. Analysis of Application of CSR in Sector of Culture in the Czech Republic. In The 7th International Days of Statistics and Economics (MSED). Praha: VŠE Praha, 2013, p. s. 1012-1020. ISBN 978-80-86175-87-4.
    2. PEŠEK, O., J. MÍSAŘ and Vilém KUNZ. Analýza přístupu českých podniků v oblasti kultury a umění k CSR. In QUAERE 2013, vol. III. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, p. s. 645-654. ISBN 978-80-905243-7-8.
    3. KUNZ, Vilém. CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In (KO) MÉDIÁ – Vedecké a odborné štúdie zamerené na mediálnu a marketingovú komunikáciu. Nitra, 2013, p. s. 401-408. ISBN 978-80-558-0191-9.
    4. KUNZ, Vilém, O. PEŠEK and J. MÍSAŘ. CSR of SME in Culture. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava, 2013, p. s. 395-410. ISBN 978-80-8105-546-1.
    5. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. CSR Reporting and its Use by Enterprises in the Czech Republic. Management: Science and Education. Žilina: Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina & Institute of Management by University of Žilina, EDIS, 2013, č. 1, p. 31-34, 3 pp. ISSN 1338-9777.
    6. KUNZ, Vilém. Diskusní CSR Forum Byznysu pro společnost na téma Výuka CSR na VŠ v ČR. 2013.
    7. KUNZ, Vilém. Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR. In Marketingová komunikace a společnost. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 2013.
    8. KUNZ, Vilém and K. KAŠPAROVÁ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada Publishing, 2013, 160 pp. ISBN 978-80-247-4480-3.
    9. KUNZ, Vilém. Proč a jak důvěryhodně i efektivně komunikovat o CSR. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 8 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.
    10. KUNZ, Vilém. Vzdělávání v oblasti CSR jako dna z cest k dalšímu zšiřování CSR v ČR. In Ekonomika v pohybu, sborník příspěvků z mezinárodní konference pořádané u příležitosti šedesátého výročí VŠE a fakulty. Praha: Fakulta podnikohospodářská VŠE, 2013, p. s. 130-136. ISBN 978-80-245-1943-2.

    2012

    1. KUNZ, Vilém and J. MÍSAŘ. Applying the principles of CSR in enterprises in the Czech Republic. In Trendy v podnikání 2012. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2012, 7 pp. ISBN 978-80-261-0100-0.
    2. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. CSR – nedílná součást vzdělávání budoucích manažerů v ČR. In Ekonomická – environmentálna efektivita v podnikání. Banská Bystrica: Fakulta prírodných vied Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, 2012, p. 9-15, 6 pp. ISBN 978-80-557-0329-9.
    3. KUNZ, Vilém. CSR a její vnímání studenty VŠ v ČR. In Podnikanie v konkurenčnom prostredí. Komárno: Ekonomická fakulta Univerzita J. Selyeho v Komárně, 2012, p. 441-449, 8 pp. ISBN 978-80-8122-025-8.
    4. KUNZ, Vilém. CSR Rountable na téma Filantropie netradičním způsobem. In Respekt a Deloitte ČR. 2012.
    5. KUNZ, Vilém. CSR- Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. In Bačuvčík, R. a kol. Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2012, p. 77-89, 12 pp. ISBN 978-80-87500-20-0.
    6. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. Firemní filantropie a její uplatňování v ČR (CORPORATE PHILANTHROPY AND ITS APPLICATION IN CZE). In Majtán, Š. a kol. Aktuálne problémy podnikovej sféry. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2012, p. 520-523. ISBN 978-80-225-3427-7.
    7. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Implementace CSR do firemní praxe. In Manažment podnikania a vecí veřejných, Slovenská akadémia manažmentu. Bratislava: ALDO, 2012, p. 48-54, 6 pp. ISBN 978-80-970759-2-7.
    8. KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove, 2012, p. 81-90, 9 pp. ISBN 978-80-555-0711-8.
    9. KUNZ, Vilém. Specifika regionálního marketingu a náborových aktivit VŠFS v Ústeckém kraji. In Martina Ferencová (ed.). Marketing a marketingová komunikácia prepojenie teórie a praxe. Prešov: Prešovská univerzita v Prešově, 2012, p. 115-124, 9 pp. ISBN 978-80-555-0539-8.
    10. KUNZ, Vilém and J. MÍSAŘ. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Acta Universitas Matthiae Belii - séria environmentálne manažérstvo. Banská Bystrica: Katedra životného prostredia FPV UMB v Banskej Bystrici, 2012, roč. 14, č. 2, p. 24-36, 12 pp. ISSN 1338-449X.
    11. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In Veber, J., Srpová, J.a kol. Podnikání malé a střední firmy. 3. rozšířené a aktualizované. Praha: Grada Publishing, 2012, p. 54-57, 3 pp. ISBN 978-80-247-4520-6.
    12. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Tomáš Baťa a uplatňování CSR ve firmě Baťa. In Economic, Social, Environmental and Legislative Aspects of the Corporate Social Responsibility I. Banská Bystrica: Katedra ekonomiky a manažmentu podniku, Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, 2012. ISBN 978-80-557-0268-1.
    13. KUNZ, Vilém. Uplatňování a podpora CSR v ČR. In Nové trendy v marketingu. Trnava: UCM Fakulta masmediálnej komunikácie v Trnavě, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8.
    14. KUNZ, Vilém. Uplatňování a podpora CSR v ČR. In Nové trendy v marketingu, Smolenice, UCM, Fakulta masmediálnej komunikácie v Trnavě. 2012.
    15. KUNZ, Vilém, J. SRPOVÁ and J. MÍSAŘ. Uplatňování principů CSR u podnikatelských subjektů v České republice. Ekonomika a management. Praha: Oeconomica, 2012, roč. 6, č. 4, p. s. 44. ISSN 1802-8470.
    16. KUNZ, Vilém and E. L´APINOVÁ. Zosúlaďovania pracovného a rodinného života ako nástroj podpory rozvoja ľudských zdrojov, rovnosti príležitostí i kvality života. In RELIK 2012, VŠE Praha. Melandrium, 2012, 9 pp. ISBN 978-80-86175-82-9.

    2011

    1. KUNZ, Vilém. Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Educatio. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 12 pp. ISBN 978-80-7408-055-5.
    2. KUNZ, Vilém. Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education. In Marketingová komunikace/Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
    3. KUNZ, Vilém. Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR. In Bačuvčík, R. et.al. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín: Verbum, 2011, p. 72-78, 6 pp. ISBN 978-80-87500-04-0.
    4. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada Publishing, 2011, 208 pp. ISBN 978-80-247-3983-0.
    5. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem v České republice. In Trendy v podnikání 2011. Plzeň: ZČU Plzeň, 2011. ISBN 978-80-261-0051-5.
    6. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. Veřejná ocenění nejlepších firem v oblasti CSR v ČR. In Majtán a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie nové výzvy. Bratislava: Ekonom, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6.

    2010

    1. KUNZ, Vilém and G. DUBCOVÁ. Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic. Ekonomika a manažment. 2010, VII, No 11, p. 91-102, 11 pp. ISSN 1336-3301.
    2. KUNZ, Vilém and G. DUBCOVÁ. Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic. Manažment podnikania a vecí verejných. 2010, No 11, p. 23 – 33. ISSN 1337-0510.
    3. KUNZ, Vilém. CSR – nová forma marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikácie. 2010.
    4. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. CSR a CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi. Bratislava: Ekonóm, 2010, p. 41-48, 7 pp. ISBN 978-80-225-3037-8.
    5. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. CSR a její vnímání studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením. In Jak se zastavil a změnil čas. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1691-2.
    6. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. CSR mobilních operátorů. In Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe. Brno: Ekonomicko - správní fakulta, Masarykova univerzita, 2010. ISBN 978-80-210-5273-4.
    7. KUNZ, Vilém. CSR- nová forma marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikacie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.
    8. KUNZ, Vilém and Ondřej ROUBAL. Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel. In Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, p. 415 – 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
    9. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. Má CSR v ČR budoucnost? In Majtán, Š. a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie. Bratislava: Ekonóm, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8.
    10. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. Má společenská odpovědnost v ČR budoucnost? In Sborník z mezinárodní konference Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, p. 415 - 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
    11. KUNZ, Vilém. Současná praxe a trendy v CSR. In Pavlík, M. Bělík, M. a kol. Společenská odpovědnost organizace – CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada Publishing, 2010, p. 98 -143. ISBN 978-80-247-3157-5.
    12. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In SRPOVÁ J., ŘEHOŘ V. A KOL. Základy podnikání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010, 432 pp. ISBN 978-80-247-3339-5.

    2009

    1. KUNZ, Vilém and L. SEDLÁČKOVÁ. CSR - výzva pro firmy v ČR i v době krize. In INPROFORUM 2009. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, 2009, p. 282-286. ISBN 978-80-7394-173-4.
    2. KUNZ, Vilém and Jitka SRPOVÁ. CSR – výzva pro malé a střední podniky v ČR i v době ekonomické krize. In Zhodnocení změn podnikatelských struktur v důsledku integračních procesů při kooperaci malých a středních podniků. Bratislava: Ekonóm, 2009, p. 67-76. ISBN 978-80-225-2877-1.
    3. SRPOVÁ, J. and Vilém KUNZ. CSR bychom neměli opouštět v době ekonomické krize. Ekonomika a management. 2009, vol. 2009, No 1, p. 64-72, 8 pp. ISSN 1802-8470.

    2008

    1. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. CSR a její uplatňování při řízení firem v nové ekonomice. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: Oeconomica, 2008, p. 100. ISBN 978-80-245-1408-6.
    2. SRPOVÁ, Jitka and Vilém KUNZ. Jsou firmy v ČR společensky odpovědné? Perspektivy jakosti. 2008, No 3, p. 31-33. ISSN 1214-8865.
    3. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe. In Podnikání a konkurenceschopnost. Bratislava: Fakulta podnikového managementu, Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, p. 333-336, 3 pp. ISBN 978-80-225-2552-7.
    4. KUNZ, Vilém and Anna KLOSOVÁ. Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků v Ústeckém kraji. In Inovace výukových programů a možnosti jejich financování. Praha: Oeconomica, 2008, p. 12-18, 6 pp. ISBN 978-80-245-1395-9.
    5. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Perspektivy jakosti. Praha: Česká společnosti pro jakost, o. s., 2008, č. 4, p. 58. ISSN 1214-8865.
    6. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (disertační práce). Praha: VŠE - fakulta podnikohospodářská, 2008, 198 pp.
    7. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost malých a středních podniků v ČR. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi. Žilina: EDIS - vydavatelstvo Žilinskej univerzity, 2008, p. 205-208, 3 pp. ISBN 978-80-8070-964-8.
    8. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2008, p. 54-57. ISBN 978-80-247-2409-6.
    9. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Výzkum v oblasti CSR mezi zástupci podnikové sféry v České republice. In Podníkání a konkurenceschopnost. Bratislava: Fakulta podnikového managementu, Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, p. 327-332, 5 pp. ISBN 978-80-225-2552-7.

    2007

    1. KUNZ, Vilém. Program vzdělávání pro malé a drobné podniky a výsledky pilotních ověření. In Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků regionu. Most: VUHU, 2007, p. 12-23. ISBN 978-80-254-0902-2.
    2. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost a její vliv na rozvoj kvality života. In Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice. Praha: VŠE, 2007. ISBN 978-80-245-1207-5.
    3. KUNZ, Vilém and L. SEDLÁČKOVÁ. Společenská odpovědnost firem - role podnikatelského sektoru ve znalostní společnosti. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, p. 207-213. ISBN 978-80-7372-289-0.
    4. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem - výzva pro podnikatelský sektor v České republice. In Konkurenceschopnost podniků, měst a regionů - REGIO 2007. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007, p. 92-100. ISBN 978-80-7043-633-2.
    5. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem a její perspektivy v České republice. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, p. 200-206. ISBN 978-80-7372-289-0.
    6. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem v České republice. In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Ústí nad Labem: UJEP, 2007. ISBN 978-80-7044-954-7.
    7. KUNZ, Vilém and J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firme - hledání cest k jejímu rozšíření. In Inovace a péče o kvalitu. Praha: ČSJ, 2007, p. 54-64. ISBN 978-80-245-1207-5.
    8. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a konkurence. Zlín: Univerzita T. Bati, 2007, p. 95-104, 9 pp. ISBN 978-80-7318-634-0.
    9. KUNZ, Vilém, J. JANČÍK and A. KLOSOVÁ. Spolupráce s malými a drobnými podniky v Ústeckém kraji. In Inovace výuky managementu a podnikání na vysokých školách. Plzeň: ZČU Plzeň, 2007, p. 11-18. ISBN 978-80-7043-613-4.

    2006

    1. KUNZ, Vilém. Proč být společensky odpovědnou firmou? In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: VŠE, 2006, p. 811-820. ISBN 80-245-1091-X.
    2. ČERNÁ, Jitka, Milan KAŠÍK and Vilém KUNZ. Public Relations - komunikace organizací. Praha: VŠFS, 2006, 88 pp. ISBN 80-86754-65-0.
    3. ZICH, František, Ondřej ROUBAL, Jan RYTINA and Vilém KUNZ. Sociální potenciál regionu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2006. ISBN 80-86754-69-3.
    4. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem v souladu s principy udržitelného rozvoje. In XI. Diskusní fórum doktorandů FPH. Praha: Oeconomica, 2006, p. 31-37. ISBN 80-245-1028-6.
    5. KUNZ, Vilém. Znalostní ekonomika. Téma. Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářské komora Most, 2006, roč. 1, č. 2, p. 6.

    2003

    1. KUNZ, Vilém and J. KOZLER. Maturujeme z ekonomie. 4th ed. Ostrava: Migaro, 2003, 86 pp. ISBN 80-85922-47-9.
    2. KUNZ, Vilém and J. KOZLER. Maturujeme z marketingu a managementu. 2nd ed. Ostrava: Migaro, 2003, 82 pp. ISBN 80-85922-52-5.

    2002

    1. KUNZ, Vilém. Ekonomika pro střední školy. 2nd ed. Ostrava: Migaro, 2002, 122 pp. ISBN 80-85922-66-5.

    1998

    1. KUNZ, Vilém. Bankovnictví pro školy a veřejnost. Ústí nad Labem: Reneco, 1998. ISBN 80-902598-2-0.
    2. KUNZ, Vilém. Základy financí - cenné papíry. Ústí nad Labem: Reneco, 1998. ISBN 80-238-2706-5.
Display details
Displayed: 5/5/2024 11:16