N_MPA Mediální plánování a audit

Vysoká škola finanční a správní
léto 2011
Rozsah
2/0. 6 hodin/semestr. 6 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
PhDr. Adolf Vodrážka (cvičící)
Garance
JUDr. Petr Majerik
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
N_MPA/pMMO: Út 10:30–11:14 M26, Út 11:15–12:00 M26, A. Vodrážka
N_MPA/pMPH: Čt 10:30–11:14 E306, Čt 11:15–12:00 E306, A. Vodrážka
N_MPA/uM1aPH: Út 29. 3. 17:30–19:00 S11, 19:15–20:45 S11, Út 5. 4. 19:15–20:45 S11, P. Majerik
N_MPA/uM1bPH: Út 5. 4. 17:30–19:00 S13, Út 12. 4. 17:30–19:00 S13, 19:15–20:45 S13, P. Majerik
N_MPA/vMKL: Pá 18. 2. 17:15–18:45 K212, 19:00–20:30 K212, Pá 25. 2. 17:15–18:45 K212, P. Majerik
N_MPA/vMMO: Pá 11. 3. 12:00–13:30 M26, 13:45–15:15 M26, Pá 25. 3. 12:00–13:30 M26, A. Vodrážka
N_MPA/vM2PH: So 12. 3. 8:00–9:30 S13, So 26. 3. 8:00–9:30 S13, 9:45–11:15 S13, P. Majerik
N_MPA/vM3PH: So 26. 3. 11:30–13:00 S26, Pá 8. 4. 17:15–18:45 S26, Pá 29. 4. 17:15–18:45 S26, P. Majerik
Předpoklady
Prerekvizity: Mediální prostředí a trh Manažerská ekonomika
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámení se s teoretickými východisky a jejich aplikace v simulované praxi formou společné práce ve skupině, naučit se: - využívat postupy mediálního plánování a auditu - připravit zadání kampaně - odprezentovat ve skupině vlastní doporučení - vyhodnotit jednotlivá doporučení
Osnova
  • Současný stav mediálního trhu Subjekty působící v oblasti mediálního plánování Zadání kampaně Nákup médií Vyhodnocování kampaní Mediální audit Organizace výběrového řízení Vyhodnocení výběrového řízení Tvorba návrhu reklamní kampaně Výběr médií Mediální kreativita
Literatura
  • César, Jan. I zázrak potřebuje reklamu. Computer Press, a.s., 1. vydání, 2007, 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
Výukové metody
Přednášky
Metody hodnocení
Ukončeno zkouškou (ZK - 6 kreditů) Zkouška sestává z písemného testu a z prezentace závěrečné práce ve skupině. Písemný test se skládá z cca 10 otázek hodnocených 10 body. K úspěšnému zvládnutí předmětu je třeba dosáhnout alespoň 7 bodů. Závěrečná skupinová práce je hodnocena vyučujícím a spolu s výsledkem testu je finálním podkladem pro celkové hodnocení.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2013, zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022.