ROUBAL, Ondřej. The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic. Online. In Monika Prostináková Hossová, Jana Radošinská, Martin Solík. Megatrends and Media. Home Officetainment. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2021, s. 336-345. ISBN 978-80-572-0183-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic
Název česky Identifikace vysokoškoláků s on-line výukou v druhé vlně pandemie covid-19
Autoři ROUBAL, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Trnava, Megatrends and Media. Home Officetainment. od s. 336-345, 10 s. 2021.
Nakladatel Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50400 5.4 Sociology
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/04274644:_____/21:#0000803
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-572-0183-0
ISSN 2729-7403
Klíčová slova česky COVID-19, on-line výuka, pandemie, sociologický výzkum, vysokoškoláci, vzdělávání
Klíčová slova anglicky COVID-19; online teaching; pandemic; sociological research; university students; education
Štítky AR 2021-2022, odmeny_2022, POZNÁMKA, RIV_2022, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 17. 3. 2022 08:32.
Anotace
Nejen evropské vzdělávací systémy procházejí v roce 2020 vynucenou adaptací v oblasti poskytování znalostí v souvislosti se šířením pandemie onemocnění COVID-19. Vzdělávací instituce přecházejí v důsledku vládních epidemiologických opatření k distančním formám on-line výuky a to v relativně krátké době a bez možnosti větších příprav. Cílem příspěvku je empirické zhodnocení situace on-line vzdělávání v tzv. druhé vlně pandemie COVID 19 a to na příkladu soukromé Vysoké školy finanční a správní v Praze, a.s. Specifickým cílem je na základě dotazníkového šetření zjistit míru identifikace studentů s vybranými prvky on-line výuky a poznání jejich postojů k celkovému významu, přínosu a efektivitě on-line formy akademického vzdělávání. Ukazuje se, že zavedení on-line výuky v druhé vlně pandemie onemocnění COVID-19 je studentskou populací nejen akceptováno jako efektivní alternativa vzdělávání, ale umožňující navíc i flexibilnější sladění studia a zaměstnání. Současně se prosazují názory, podporující případné širší a trvalejší zavádění on-line výuky, což může být strategická informace dalšího rozvoje univerzity a posilování její pozice na edukativním trhu.
Anotace česky
Nejen evropské vzdělávací systémy procházejí v roce 2020 vynucenou adaptací v oblasti poskytování znalostí v souvislosti se šířením pandemie onemocnění COVID-19. Vzdělávací instituce přecházejí v důsledku vládních epidemiologických opatření k distančním formám on-line výuky a to v relativně krátké době a bez možnosti větších příprav. Cílem příspěvku je empirické zhodnocení situace on-line vzdělávání v tzv. druhé vlně pandemie COVID 19 a to na příkladu soukromé Vysoké školy finanční a správní v Praze, a.s. Specifickým cílem je na základě dotazníkového šetření zjistit míru identifikace studentů s vybranými prvky on-line výuky a poznání jejich postojů k celkovému významu, přínosu a efektivitě on-line formy akademického vzdělávání. Ukazuje se, že zavedení on-line výuky v druhé vlně pandemie onemocnění COVID-19 je studentskou populací nejen akceptováno jako efektivní alternativa vzdělávání, ale umožňující navíc i flexibilnější sladění studia a zaměstnání. Současně se prosazují názory, podporující případné širší a trvalejší zavádění on-line výuky, což může být strategická informace dalšího rozvoje univerzity a posilování její pozice na edukativním trhu.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 00:09