Filter

    2025

    1. PETRŮ, Naděžda; František ZICH; Hana BŘEZINOVÁ; Stanislava MILDEOVÁ; Ondřej ROUBAL; Pavel ROSENLACHER; Oskar CRNADAK; Jaroslav MATAL; Viktor DUTKO and Gabriela ANTOŠOVÁ. Souhrnná výzkumná zpráva, Vnímání značky hlavního města Prahy jako inovačního centra (Comprehensive Research Report: Perception of the Brand of the City of Prague as an Innovation Hub). Roubal, O, Rosenlacher, P, Crnadak, O, Matal, J, Dutko, V. Antošová, G. 1st ed. Praha: Pražský inovační institut, 2025, 144 pp. ISBN 978-80-7408-282-5.
    2. ROUBAL, Ondřej and Kateryna NARUSEVYCH. THE PANORAMA OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE – DEVELOPMENT OR ADVANCEMENT? Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2025, vol. 16, No 1, p. 48-63. ISSN 1338-130X. Available from: https://doi.org/10.34135/communicationtoday.2025.Vol.16.No.1.4.

    2024

    1. ROUBAL, Ondřej. Ambivalentní podstata umělé inteligence a řešení morálních dilemat autonomních vozidel (The Ambivalent Nature of Artificial Intelligence and Resolving Moral Dilemmas of Autonomous Vehicles). In Marketing and Media identity. 2024.
    2. ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture and the Paradox of Choice in an Ambivalent Era of Emancipation of Individual Freedoms. In Fatih Sahin, Cevat Soylemez. Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior. 1st ed. Hershey, Pennsylvania, USA: IGI Global Publishing, 2024, p. 51-85. ISBN 979-8-3693-1594-1. Available from: https://doi.org/10.4018/979-8-3693-1594-1.
    3. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2024. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (11. ročník) (Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2024. Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (11th annual conference)). In Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2024 prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (11. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2024 : presentation of the results of social science research with economic and financial effects (11th annual conference). První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2024, p. 1-152. ISBN 978-80-7408-277-1.
    4. ROUBAL, Ondřej and Petr BUDINSKÝ. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2024. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (11. ročník) (Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2024. Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (11th annual conference)). 2024.
    5. ROUBAL, Ondřej. The Religious Essence of Shopping and the Promotion of Thriftiness as a Principle of Frugal Hedonism. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2024, vol. 20, No 5, p. 107-121. ISSN 1841-0464.

    2023

    1. ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture and Abundance of Choices: Having More, Feeling Blue. In Umut Ayman. A New Era of Consumer Behavior - In and Beyond the Pandemic. UK, London: IntechOpen, 2023, p. 3-21. IntechOpen Series. Business, Management and Economics. Volume 2. ISBN 978-1-80356-182-0. Available from: https://doi.org/10.5772/intechopen.105607.
    2. ROUBAL, Ondřej. Covid-19 as a Black Swan. University Education Adaptation to Online Learning in The Second Wave of the Coronavirus Pandemic from the Perspective of Students and Academics. Media Literacy and Academic Research. Trnava: FMK UCM, 2023, vol. 6, No 1, p. 92-115. ISSN 2585-9188. Available from: https://doi.org/10.34135/mlar-23-01-06.
    3. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) (Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2023. Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (10th annual conference)). První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, p. 1-194. ISBN 978-80-7408-270-2.
    4. ROUBAL, Ondřej and Petr BUDINSKÝ. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results presentation of social science research with economic and financial effects (10th annual conference) (Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results pres). 2023.
    5. ROUBAL, Ondřej. Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture. OBM Geriatrics. USA, Ohio: LIDSEN Publishing, 2023, vol. 7, No 2, p. 235-256. ISSN 2638-1311. Available from: https://doi.org/10.21926/obm.geriatr.2302235.

    2022

    1. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) (Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022 Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference)). 2022.
    2. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference) (Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2022, p. 1-188. ISBN 978-80-7408-189-7.
    3. ROUBAL, Ondřej. The Conversion of University Education in the Time of the Covid-19 Pandemic and the Ambivalent Nature of Online Learning. Online. In Monika Prostináková Hossová, Martin Graca, Martin Solík. Marketing Identity: Metaverse is the New Universe. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia, 2022, p. 313-323. ISBN 978-80-572-0297-4.
    4. ROUBAL, Ondřej. THE ETHICAL CONSUMER AND THE RELIGIOUS NATURE OF ENVIRONMENTAL THINKING. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Acad Organisation Environmental Engineering & Sustainable Development, 2022, vol. 18, No 1, p. 113-124. ISSN 1841-0464.

    2021

    1. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník) (Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2021. Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (8th annual conference)). 2021.
    2. ROUBAL, Ondřej. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními aspekty (8. ročník). In Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021, 125 pp. ISBN 978-80-7408-237-5.
    3. ROUBAL, Ondřej. The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic. Online. In Monika Prostináková Hossová, Jana Radošinská, Martin Solík. Megatrends and Media. Home Officetainment. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2021, p. 336-345. ISBN 978-80-572-0183-0.

    2020

    1. VALENČÍK, Radim; Michal BLAHOUT; Ondřej ČERNÍK; Jan ČERVENKA; Michael KROH; Jan MERTL; Vladislav PAVLÁT; Ondřej ROUBAL; Pavel SUCHÝ; Petr WAWROSZ and František ZICH. Bohatství a chudoba jako problém (Wealth and poverty as a problem). Online. 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, 138 pp. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-201-6. Available from: https://doi.org/10.37355/03.2020/3.
    2. ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. MARKETING IDENTITY: COVID-2.0 Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2020: COVID-2.0". Trnava (Slovakia): Faculty of Mass Media Communication - University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2020, p. 558-566. ISBN 978-80-572-0107-6.
    3. ROUBAL, Ondřej and Jitka CIRKLOVÁ. Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications. Communication Today. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2020, vol. 11, No 2, p. 18-34. ISSN 1338-130X.
    4. ROUBAL, Ondřej. From Protestant Ethic to Hedonistic Experiental Ethics. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Acad Organisation Environmental Engineering & Sustainable Development, 2020, vol. 16, No 3, p. 47-56. ISSN 1841-0464.
    5. MAIELLO, Giuseppe and Ondřej ROUBAL. Média a kultura. Od primární orální kultury ke konstrukci kyber-prostorových identit v éře digitální komunikace (Media and culture. From primary oral culture to the construction of cyber-spatial identities in the era of digital communication). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, 126 pp. EUpress. ISBN 978-80-7408-179-8.
    6. ROUBAL, Ondřej. Média ve službách diktatury strachu (The Media in the Service of the Dictatorship of Fear). In https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php. Aktuálně.cz, 2020, p. 1. https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php.
    7. ROUBAL, Ondřej and Petr WAWROSZ. Predatory and Alternative Hedonism - Better Later than Now. ACTA VŠFS. Prague: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, vol. 14, No 2, p. 166-179. ISSN 1802-792X.

    2019

    1. VALENČÍK, Radim; Petr WAWROSZ; Michal BLAHOUT; Ondřej ROUBAL; Jiří MIHOLA; Jan ČERVENKA and Sůva MICHAL. Ekonomie produktivní spotřeby: Teoretický základ analýzy role produktivních služeb (Economics of Productive Consumption: Theoretical Basis of Role Productive Service Analysis). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2019, 100 pp. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-184-2.
    2. VALENČÍK, Radim; Ondřej ROUBAL; Petr WAWROSZ and Světlana SAZANOVÁ. Ekonomicheskiye paradigmy i ekonomicheskiye kommunikatsii (Economic paradigms and economic communication). Upravleniye v sfere ekonomiki: problemy i perspektivy. Ruská federace: Государственный университет управления, 2019, vol. 7, No 1, p. 60-65. ISSN 2309-3633.
    3. ROUBAL, Ondřej. Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více (Maximizers vs. satisficers - why less can be more). Marketing & Komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2019, XXVIV, No 1, p. 12-13. ISSN 1211-5622.
    4. ROUBAL, Ondřej. THE DUALITY OF HEDONISM IN THE AMBIVALENT WORLD OF POLARITIES. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2019, vol. 15, No 1, p. 203-213. ISSN 1841-0464.
    5. ROUBAL, Ondřej. The Erotic Capital of Men from the Perspective of the Sociology of Marketing Communication. In Alena Kusá, Anna Zaušková, Zuzana Bučková. Marketing Identity 2019. Offline is the new online. Trnava (Slovakia): Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2019, p. 706-717. ISBN 978-80-572-0038-3.

    2018

    1. ROUBAL, Ondřej. Maximizers and Satisficers In Consumer Culture Changes. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2018, vol. 9, No 2, p. 38-54. ISSN 1338-130X.
    2. ROUBAL, Ondřej. MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM. In Ľudmila Čábyová, Rudolf Rybanský, Zuzana Bezáková. MARKETING IDENTITY 2018. DIGITAL MIRRORS - PART I. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2018, p. 528-536. ISBN 978-80-8105-984-1.

    2017

    1. ROUBAL, Ondřej. JANUS' FACE OF CONSUMER CULTURE. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2017, vol. 13, No 6, p. 219-229. ISSN 1841-0464.
    2. ROUBAL, Ondřej. Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2017, vol. 8, No 1, p. 40-52. ISSN 1338-130X.

    2016

    1. ROUBAL, Ondřej. Consumer culture and the problem of choice - Why can less be more? In Dana Petranová, Slavomír Magál. Megatrends and Media. Critique in Media, Critique of Media. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnavě, 2016, p. 161-174. ISBN 978-80-8105-796-0.
    2. ZICH, František; Petra ANÝŽOVÁ; Petr MATĚJŮ; Ondřej ROUBAL; Helena KUBÁTOVÁ and František ZNEBEJÁNEK. Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu. (The Confrontation of Values in Late Modernity: The Czech Republic and Hlučín Region in the European Context). Vydání první. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2016, 302 pp. Edice Studie, Svazek č. 121. ISBN 978-80-7419-241-8.

    2015

    1. ROUBAL, Ondřej. Fast-Time Digital Age and Lifestyle Changes. In Jozef Matúš, Dana Petranová (eds.). Marketing Identity -Digital Life II. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnavě, 2015, p. 206 -220. ISBN 978-80-8105-780-9.
    2. ROUBAL, Ondřej and František ZICH. Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost. Praha: Eupress, 2015, 121 pp. ISBN 978-80-7408-102-6.
    3. ROUBAL, Ondřej and F. ZNEBEJÁNEK. Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Teorie modernity a modernizace (Intergenerational changes in the way of life in Hlučínsko - Theory of modernity and modernization). první. Praha: Sociologické nakladatelství SLON, 2015, 355 pp. Studie, 116. svazek. ISBN 978-80-7419-190-9.
    4. ROUBAL, Ondřej. Policy of life chances and policy of life styles under the conditions of consumer culture. European Journal of Science and Theology. Romania: ACAD Organisation, 2015, vol. 11, No 6, p. 15-25. ISSN 1841-0464.
    5. ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy: Zahrádka, P., Consumer Culture: History, Theory and Research. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2015, vol. 6, No 1, p. 100-102. ISSN 1338-130X.
    6. ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy: Zahrádka, P. Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum. Sociologický časopis/Czech Sociological Review. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2015, vol. 51, No 1, p. 181-185. ISSN 0038-0288.

    2014

    1. ZICH, František; Jan RYTINA and Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS (2013). Praha, 2014.
    2. ROUBAL, Ondřej. Dictatorship of Fast-Running Time Within The Society of Experience. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2014, roč. 5, č. 1, p. 86-92. ISSN 1338-130X.
    3. ROUBAL, Ondřej; Iva PETROVÁ and František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 184 pp. Eupress. ISBN 978-80-7408-092-0.
    4. ROUBAL, Ondřej; Iva PETROVÁ and František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. Praha: VŠFS - Eupress, 2014, 152 pp. ISBN 978-80-7418-092-7.
    5. ROUBAL, Ondřej. Predatory and alternative hedonism – from self-destruction to voluntary modesty. Online. In In. Matúš, J., D. Petranová (eds.). Conference Proccedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2014: Explosion of Innovations. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2014, p. 183-198, 116 pp. ISBN 978-80-8105-666-6.
    6. HAVLÍČEK, Karel and Ondřej ROUBAL. Sales Management and Sales Communication in SME´s. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2014, Vol. XVI, Special Issue on SMEs, p. 29-42, 13 pp. ISSN 1108-2976.
    7. ROUBAL, Ondřej. Sociologie a marketingová komunikace – partneři nebo soupeři? In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 313-319. ISBN 978-80-7408-097-5.
    8. ROUBAL, Ondřej. Sociologie a pozdně moderní společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, Edice Eupress, 2014, 56 pp. ISBN 978-80-7408-087-6.
    9. ROUBAL, Ondřej. Štěstí nejsou jen peníze. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 136-150. ISBN 978-80-7408-097-5.
    10. ROUBAL, Ondřej. The cult of the moment as a new postmodern religion. European Journal of Science and Theology. ACAD Organisation, 2014, vol. 10, Suppl.1, p. 111-120. ISSN 1841-0464.
    11. ROUBAL, Ondřej and Karel HAVLÍČEK. The Role of hapiness in the socio-economic environment. Journal of Social Sciences. Tbilisi: IBSU - International Black Sea University, 2014, Vol. 2, No. 2, p. 15-23. ISSN 2233-3878.
    12. ZICH, František and Ondřej ROUBAL. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 150 pp. Eupress. ISBN 978-80-7408-093-7.

    2013

    1. ROUBAL, Ondřej. Biografická identita v pohraničí. Teritoriální identita v životních příbězích poválečných osídlenců pohraničí severních Čech. Praha: Professional Publishing, 2013, 156 pp. ISBN 978-80-7431-130-7.
    2. ROUBAL, Ondřej. Don´t worry …. Be Happy. Psychologie dnes. Praha: Portál, 2013, roč. 19, č. 9, p. s. 18-21. ISSN 1211-5886.
    3. ROUBAL, Ondřej. Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava, 2013, p. s. 215-232. ISBN 978-80-8105-546-1.
    4. ROUBAL, Ondřej and Karel HAVLÍČEK. Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication (Actual Problems of Economics). Kyjev: Editorial Office, 2013, No. 7 (145), p. p. 439-450. ISSN 1993-6788.
    5. ROUBAL, Ondřej. Internauti: generace, která vyrůstá na síti. Psychologie dnes. Praha: Portál, 2013, roč. 19, č. 1, p. 48-51, 3 s. ISSN 1211-5886.
    6. ROUBAL, Ondřej. Invaze rychlého času a kultura okamžiku – „od dýmky a dopisů k časům cigaret a emailů“. In Petranová, D., Matúš, J., Čábyová, Ľ. (eds.) Megatrendy a média. Zväčšenina: Médiá jako komodita. Trnava: UCM FMK, 2013, p. s. 237-247. ISBN 978-80-8105-479-2.
    7. ROUBAL, Ondřej. Jsme v éře vědění či informací? In Lidové noviny. 2013.
    8. ROUBAL, Ondřej. Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění (KNOWLEDGE OF A SOCIAL PROFILE AND ITS ROLE IN MARKETING PRACTICE OF SCHOOLS IN “KNOWLEDGE SOCIETY”). Communication Today. Trnava: FMK UCM v Trnave, 2013, roč. 4, č. 1, p. 60-76. ISSN 1338-130X.
    9. ROUBAL, Ondřej. Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“. In Pavlů, D. (ed.). (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 6 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.

    2012

    1. ZICH, František and Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS 2012. Závěrečná zpráva z interního projektu Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (studenti, absolventi, zaměstnanci). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 120 pp.
    2. ROUBAL, Ondřej. Éra nejistoty a nástup „lovecko-hráčské“ společnosti. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, roč. 3, č. 1, p. 6-19, 13 pp. ISSN 1338-130X.
    3. ROUBAL, Ondřej. Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol. In Petranová, D., Magál, S., Matúš, J. (eds.). Megatrendy a média 2012. Trnava: UCM FMK, 2012, p. 96-114, 18 pp. ISBN 978-80-8105-392-4.
    4. ROUBAL, Ondřej. Studenti očekávají poučky a návody. Lidové noviny, 2012.
    5. ROUBAL, Ondřej. Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 6 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.
    6. ROUBAL, Ondřej. Štěstí na útěku ve společnosti blahobytu. In Nové trendy v marketingu – spoľočenská zodpovednosť. Trnava: UCM FMK, 2012, p. 252-263. ISBN 978-80-8105-438-9.
    7. ROUBAL, Ondřej. Východiska a možnosti sociologie marketingové komunikace. In (KO)MÉDIÁ - vědecké a odborné štúdie zamerané na mediálnu a marketingovú komunikáciu. Nitra: FF UKF, 2012. ISBN 978-80-558-0191-9.
    8. ROUBAL, Ondřej. Vzdělávání marketingových specialistů a očekávání marketingové praxe. AULA. Praha: Karolinum, 2012, roč. XX, č. 1, p. 2-22, 20 s. ISSN 1210-6658.

    2011

    1. ZICH, František; Ondřej ROUBAL and Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS (2010). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011.
    2. ROUBAL, Ondřej. Chceme si užívat! Vyrostla nová skupina zákazníků, která mění marketingové strategie firem. Psychologie Dnes. 2011, č. 4, p. 28-31, 3 pp. ISSN 1212-9607.
    3. ROUBAL, Ondřej. Individualizace jako zdroj nedůvěry v časech pozdní modernity. In Vyžádaná přednáška pro Klub tiskových mluvčí a specialistů v PR. Valtice. 2011.
    4. ROUBAL, Ondřej. Insecurity and confidence in the perspective of marketing communications. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 10 pp. ISBN 978-80-7408-055-5.
    5. ROUBAL, Ondřej. „Internauti“ všech e-světů, spojte se. In Výzvy a problémy on-line marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011, p. 21-33, 12 pp. ISBN 978-80-8105-252-1.
    6. ROUBAL, Ondřej. K problematice pohraničních vztahů v EU (Meinhof H. Ulrike (ed.). Living (with) Borders – Identity Discourses on East-Weast in Europe. Southampton, Ashgate 2002, 149 s.). Marathon. Praha, 2011, č. 1, p. 32-33, 1 pp. ISSN 1211-8591.
    7. ROUBAL, Ondřej. Nejistota a důvěra v perspektivě sociologie marketingové komunikace. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
    8. ROUBAL, Ondřej. Potíže s identitou – umění sebetvorby a problém uznání. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2011, roč. 2, č. 1, p. 26-40, 14 pp. ISSN 1338-130X.
    9. ROUBAL, Ondřej. Tekuté časy nejistoty a fetišismus značek. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011, p. 183-195, 8 pp. ISBN 978-80-8105-335-1.

    2010

    1. ROUBAL, Ondřej; František ZICH and Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS – 2010. Praha: Vysoký škola finanční a správní, 2010.
    2. ROUBAL, Ondřej. Co chceme od vysoké školy? Vybrané výsledky sociologického výzkumu na Vysoké škole finanční a správní. In Nové trendy v marketingovej komunikácii. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, p. 171-183, 12 pp. ISBN 978-80-8105-205-7.
    3. ROUBAL, Ondřej. Hédonismus jako životní styl z pohledu sociologie marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.
    4. KUNZ, Vilém and Ondřej ROUBAL. Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel. In Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, p. 415 – 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
    5. ROUBAL, Ondřej. Jsme opravdoví, nebo jen hrajeme role? Psychologie dnes. 2010, No 2, p. 46 - 48. ISSN 1212-9607.
    6. ROUBAL, Ondřej. Nové pohledy na komunikační specifiku veletrhů a výstav v turbulentní době (Recenze Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing). Otázky žurnalistiky. Ružomberok: Verbum – KU, 2010, č. 3-4. ISSN 0322-7049.
    7. ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedia, marketing. Professional Publishing, 2009. BrandStories. 2010, No 1, p. 19. ISSN 1804-2708.

    2009

    1. ZICH, František; Ondřej ROUBAL and Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 138 pp.
    2. ROUBAL, Ondřej. Moderní komunikační technologie a konstrukce „kyber-prostorových“ identit. In Nové trendy v marketingu. FMK, Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2009.
    3. ROUBAL, Ondřej. Teritoriální identita v biografických vyprávěních poválečných osídlenců pohraničí severních Čech. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd, 2009, 206 pp.

    2008

    1. ZICH, František and Ondřej ROUBAL. Anketa zamestnanců VŠFS (2008), interní materiál. Praha: VŠFS, 2008.
    2. ROUBAL, Ondřej; Zdeněk CECAVA; Miloslav KAFKA and Michal TOMČÍK. Posluchači třetího ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008.

    2007

    1. ZICH, František; Zdeněk CECAVA and Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS (2007). Praha: VŠFS, 2007.
    2. ROUBAL, Ondřej. Biografický výzkum a historická paměť osidlování českého pohraničí. SOCIOweb. 2007, vol. 5, No 4, p. 5-7. ISSN 1214-1720.
    3. ROUBAL, Ondřej. Ztrácí vzdělání prestiž? Listy. 2007, vol. 37, No 6, p. 25-29. ISSN 1210-1222.

    2006

    1. ALHEIT, Peter; Irena SZALACHCICOWA; František ZICH; Ondřej ROUBAL and ET AL. Biographien im Grenzraum: Eine Untersuchung in der Euroregion Neisse. Dresden: Neisse Verlag, 2006, 545 pp. ISBN 3-934038-23-9.
    2. ZICH, František; Ondřej ROUBAL; Jan RYTINA and Vilém KUNZ. Sociální potenciál regionu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2006. ISBN 80-86754-69-3.

    2005

    1. ROUBAL, Ondřej. Evropská, národní nebo regionální identita? Sociologický časopis. 2005, vol. 41, No 1, p. 198-200. ISSN 0038-0288.

    2004

    1. ROUBAL, Ondřej. Regionale Identität - Globalisierung - Modernisierung. Tschechisch-Deutsche Zusammenhänge. 2004, vol. 2004, No 2, p. 8-9. ISSN 1214-7559.
    2. ROUBAL, Ondřej. Regionální identita v souvislosti globalizace a modernizace. Česko-německé souvislosti: bulletin projektu. 2004, vol. 2, No 2, p. 8-9. ISSN 1214-4622.
    3. ROUBAL, Ondřej. The Regional Identity in the Relations of Globalization and Modernization. Czech-German Connections. 2004, vol. 2004, No 2, p. 8-9. ISSN 1214-7567.

    2003

    1. ROUBAL, Ondřej. Etnická identita Lužických Srbů v biografických vyprávěních. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
    2. ROUBAL, Ondřej. Etnická identita v mezigeneračním a národním srovnání. SOCIOweb. 2003, vol. 1, 19-20, p. 3-5. ISSN 1214-1720.
    3. ROUBAL, Ondřej. Etnická identita v mezigeneračním a národním srovnání - případová studie. In SOCIOweb19-20. Praha: Sociologický ústav AVČR, 2003.
    4. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita I. SOCIOweb. 2003, vol. 1, No 9, p. 1-3. ISSN 1214-1720.
    5. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita II. SOCIOweb. 2003, vol. 2003, No 13. ISSN 1214-1720.
    6. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita II. část. In SOCIOweb 13-14. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
    7. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita III. SOCIOweb. 2003, vol. 2003, No 14. ISSN 1214-1720.
    8. ROUBAL, Ondřej. Když se řekně identita - regionální identita III. část. In SOCIOweb 15-16. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
    9. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita 1.část. In SOCIOweb 9. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
    10. ROUBAL, Ondřej. Mezigenerační biografická konfigurace české části eureregionu Nisa. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
    11. ZICH, František; Ondřej ROUBAL and Barbora SPALOVÁ. Mezigenerační biografická konfigurace obyvatel české části Euroregionu Nisa. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003, 119 pp. Edice Sociologické texty, svazek SP 03:2. ISBN 80-7330-024-9.
    12. ROUBAL, Ondřej. Mezinárodní vědecká konference - Biografie v pohraničí - perspektivy pohraničí ve společné Evropě. Sociologický ústav AV ČR, 2003.
    13. ROUBAL, Ondřej. Skupina - základní sociologický pojem. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003. SOCIOweb 6.
    14. ROUBAL, Ondřej. Skupina-základní sociologický pojem. SOCIOweb. 2003, vol. 1, No 6, p. 4-5. ISSN 1214-1720.
    15. ROUBAL, Ondřej. Solidarita ve společnosti je základem sociálního státu, říká profesor sociologie Jan Keller. SOCIOweb. 2003, vol. 1, No 4, p. 5-6. ISSN 1214-1720.
    16. ROUBAL, Ondřej. Solidarita ve společnosti je základem sociálního státu, říká profesor sociologie Jan Keller. In SOCIOweb4. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.

    2002

    1. ROUBAL, Ondřej. Regoinální identita obyvatel (české části) Euroregionu Nisa. Ústí nad Labem: Universita J.E. Purkyně, 2002.
Display details