Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ a Radim VALENČÍK. Moderní marketingové trendy. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 s. ISBN 978-80-7408-253-5.
      Název česky: Moderní marketingové trendy
      Název anglicky: Modern Marketing Trends
      RIV/04274644:_____/23:#0000992 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Hes, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí) -- Civín, Lubomír (203 Česká republika) -- Jílková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí) -- Pavlů, Dušan (203 Česká republika) -- Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Švecová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Valenčík, Radim (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Celebrity marketing; education-based marketing; ethical value; global marketing; state communication; social media marketing; consumer behaviour; content marketing; service design; sport marketing
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 2. 2024 10:45.

    2020

    1. KUNZ, Vilém. Applying the Principles of Social Responsibility in the Czech Sports Environment. Studia Kinanthropologica. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy a sportu, 2020, roč. 21, č. 3, s. 243 - 252. ISSN 1213-2101.
      URL
      Název česky: Uplatňování principů CSR v českém sportovním prostředí
      Název anglicky: Applying the Principles of Social Responsibility in the Czech Sports Environment
      RIV/04274644:_____/20:#0000751 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: social responsibility in sports; ice hockey; Czech Hockey; football; Football Association of the Czech Republic; floorball; Every Basket Helps
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 28. 2. 2022 07:53.
    2. KUNZ, Vilém. Implementation of the CSR principles in the Czech football environment. Studia Sportiva. Brno: Masaryk University, 2020, roč. 14, č. 2, s. 39 - 49. ISSN 1802-7679.
      URL
      Název česky: Uplatňování principů CSR v českém fotbalovém prostředí
      Název anglicky: Implementation of the CSR principles in the Czech football environment
      RIV/04274644:_____/20:#0000680 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ocial responsibility in sport; football; the Football Association of the Czech Republic; the League Football Association; UEFA
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 8. 2. 2023 13:16.
    3. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost ve sportu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2020, 199 s. Expert. ISBN 978-80-271-1209-8.
      Název česky: Společenská odpovědnost ve sportu
      Název anglicky: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN SPORT
      RIV/04274644:_____/20:#0000678 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate social responsibility in sport; football; ice hockey; FIFA; Fortuna league
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 9. 4. 2021 12:16.

    2019

    1. KUNZ, Vilém. Podpora profesionálního sportu ze strany podniků v České republice. ACTA UNIVERSITATIS MATTHIAE BELII series Environmental Management [online]. Banská Bystrica: Faculty of Natural Sciences Matej Bel University, 2019, roč. 21, č. 1, s. 6-13. ISSN 1338-4430. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24040/actaem.2019.21.1.6-13.
      URL
      Název česky: Podpora profesionálního sportu ze strany podniků v České republice
      Název anglicky: Support of Professional Sport by Companies in the Czech Republic
      RIV/04274644:_____/19:#0000577 Článek v odborném periodiku. čeština. Slovensko.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: sponsorship; sports; businesses from socially sensitive sectors
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 13. 4. 2021 10:30.
    2. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost v profesionálním fotbale. In Marián Merica. Žiak, Pohyb, Edukácia, Vedecký sborník 2019 Scientific Proceedins 2019. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2019, s. 152-163. ISBN 978-80-223-4796-9.
      Název česky: Společenská odpovědnost v profesionálním fotbale
      Název anglicky: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN PROFESSIONAL FOOTBALL
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Corporate social responsibility in sport, football, FIFA, Fortuna league, FC Teplice
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 11. 11. 2019 08:00.
    3. KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of CSR. In Mihalčová, B., Szaryszová, P., Štofová, L., Pružinský, M., & Gontkovičová, B. Production Management and Business Development. 1. vyd. London, UK: CRC Press Taylor & Francis Group, 2019, s. 131-141. ISBN 978-1-138-60415-5.
      Nakladatelství
      Název česky: Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
      Název anglicky: Sport and Healthy Lifestyle support as a part of CSR
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility; Healthy lifestyle; Socially sensitive businesses; Sports sponsorship
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 3. 6. 2019 13:14.
    4. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2019, s. 445 - 459. ISBN 978-80-245-2316-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.dvo.2316.0.
      Celý sborník
      Název česky: Společenská odpovědnost profesionálních fotbalových klubů v České republice
      Název anglicky: The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic
      RIV/04274644:_____/19:#0000493 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí) -- Tomčík, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Social Responsibility in Sport; Football; Premier League; Fortuna League
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 4. 2020 12:07.

    2018

    1. KUNZ, Vilém. SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2018). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2018, s. 602-613. ISBN 978-80-245-2274-6.
      Celý sborník
      Název česky: Společenská odpovědnost profesionálních sportovních klubů
      Název anglicky: SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS
      RIV/04274644:_____/18:#0000441 Stať ve sborníku. angličtina. Finsko.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: sensitive industries; social responsibility; sports industry; sports sponsorship
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 4. 2020 12:04.
    2. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice. Jazyk a kultúra. Prešov: Lingvokulturologické a prekladateľsko-tlmočnícke centrum excelentnosti pri FF PU, 2018, roč. 9, č. 35, s. 137-143. ISSN 1338-1148.
      Celý text článku
      Název česky: Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice
      Název anglicky: Social Responsibility at Professional Sports Clubs in the Czech Republic
      RIV/04274644:_____/18:#0000395 Článek v odborném periodiku. čeština. Slovensko.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Sport; Corporate Social Responsibility; AC Sparta Praha; FK Teplice; HC Sparta Praha; Sportovní klub Baťa; stakeholders
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 19. 3. 2019 10:26.
    3. KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility. In Medzinárodná vedecká konferencia Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. 2018. ISBN 978-80-225-4496-2.
      Název česky: Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské dopovědnosti podniků
      Název anglicky: Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility, Healthy lifestyle, Socially sensitive businesses, Sports sponsorship
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 13. 3. 2019 09:19.
    4. KUNZ, Vilém. Sportovní marketing. CSR a sponzoring. Praha: Grada Publishing, 2018, 176 s. Expert. ISBN 978-80-271-0560-1.
      Název česky: Sportovní marketing. CSR a sponzoring.
      Název anglicky: SPORT MARKETING. CSR and Sponsoring.
      RIV/04274644:_____/18:#0000347 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: sport; sport marketing; sports sponsorship; corporate social responsibility
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 19. 3. 2019 10:37.

    2017

    1. KUNZ, Vilém. CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2017, roč. XIX, č. 1, s. 6-10. ISSN 1338-4430.
      URL
      Název česky: CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE
      Název anglicky: CSR CORPORATE PUBLISHING OF ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
      RIV/04274644:_____/17:#0000220 Článek v odborném periodiku. čeština. Slovensko.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: sustainability; corporate publishing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 1. 3. 2018 09:16.

    2016

    1. KUNZ, Vilém. CSR v corporate publishingu podniků v České republice. Sborník ske konferenci Marketingová komunikace a společnost, 2016. Praha:: VŠFS, 2016.
      Název česky: CSR v corporate publishingu podniků v České republice
      Název anglicky: CSR Corporate Publishing of Enterprises in the Czech Republic

      Změnil: Ing. Vilém Kunz, Ph.D., učo 6439. Změněno: 10. 2. 2017 13:32.
    2. DUBCOVÁ, Gabriela a Vilém KUNZ. INDICES OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY –THE FORM OF ALTERNATIVE METHODS IN THE MANAGERIAL ACCOUNTING OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY. In Štefan Majtán. AKTUÁLNE PROBLÉMY PODNIKOVEJ SFÉRY 2016. Bratislava: EKONOMICKÁ UNIVERZITA V BRATISLAVE, 2016, s. 187-195, 1119 s. ISBN 978-80-225-4245-6.
      URL
      Název česky: INDEXY SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI - FORMA ALTERNATIVNÍCH METOT CONTROLLINGU
      Název anglicky: INDICES OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY –THE FORM OF ALTERNATIVE METHODS IN THE MANAGERIAL ACCOUNTING OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY
      Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: CR indices, Corporate responsibility, Managerial accounting
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 24. 11. 2016 11:02.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ a Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem. Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, s. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
      Název česky: Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem
      Název anglicky: Mobile applications as a corporate social responsibility tool
      RIV/04274644:_____/16:#0000075 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate communication; creativity; marketing communications; mobile applications; CSR; sustainable entrepreneurship; CSV.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 15. 8. 2017 14:21.
    4. KUNZ, Vilém. Uplatňování principů CSR ve společnosti AGC FLAT GLASS Czech. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2016, XVIII., č. 2, s. 32-40. ISSN 1338-4430.
      URL
      Název česky: Uplatňování principů CSR ve společnosti AGC FLAT GLASS Czech
      Název anglicky: Application of sustsnaible principles in AGC FLAT GLASS Czech
      RIV/04274644:_____/16:#0000186 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility; Sustainable Entrepreneurship; Ethical Codex; AGC; Integrated Quality Management
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 20. 10. 2017 11:25.

    2015

    1. KUNZ, Vilém a Štěpánka HRONOVÁ. Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion. Online. In Lukes, M; Svobodova, I; Mares, J; Srpova, J. Innovation Management and Corporate Sustainability 2015 Conference Proceedings. Praha: Oeconomica, VŠE, 2015, s. 63-76. ISBN 978-80-245-2092-6.
      RIV/04274644:_____/15:#0000056 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí) -- Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: sustainable entrepreneurship/ business; corporate social responsibility/ CSR; implementation of the CSR principles; sustainable business activities; government support of CSR; the Czech Republic.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 3. 2017 13:02.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Vilém KUNZ. Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, č. 2, s. 68-78. ISSN 1338-4430.
      Název anglicky: MODERN COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR DECREASING IMPACT OF COMPANIES’ ACTIVITIES ON THE ENVIRONMENT AND SYSTEMIC SUPPORT OF SUSTAINABLE BUSINESS
      Informatika. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Sustainable business; systemic support of corporate social responsibility (CSR); modern communication technologies; reducing environmental impact; Machine-to-Machine (M2M); Internet of Things (IoT); telematics
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 18. 4. 2017 08:35.
    3. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, č. 2, s. 35-44. ISSN 1338-4430.
      Informatika. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Romana Klinecká, DiS., učo 30824. Změněno: 20. 9. 2016 09:07.
    4. KUNZ, Vilém, M. FERENCOVÁ, Štěpánka HRONOVÁ a Martin SINGER. Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites. Polish Journal of Management Studies. Czestochowa: Czestochowa University of Technology, 2015, roč. 12, č. 2, s. 91-102, 13 s. ISSN 2081-7452.
      Název anglicky: Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites
      RIV/04274644:_____/15:#0000094 Článek v odborném periodiku. Sociologie, demografie. angličtina. Polsko.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí) -- Ferencová, M. (203 Česká republika) -- Hronová, Štěpánka (203 Česká republika) -- Singer, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; marketing communication/s; CSR reporting; areas of CSR; internet; corporate website/s; sustainability
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 27. 3. 2017 09:57.
    5. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. Uplatňování společensky odpovědného chování a CSR reportování v energetické skupině Czech Coal. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, roč. 17, č. 1, 7 s. ISSN 1338-4430.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 22. 2. 2017 14:28.
    6. KUNZ, Vilém a Martin SINGER. Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování. In Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D., doc. Ing. Ivana Butoracová Šindleryová, PhD. Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: Nakladatelství VeRBuM, 2015, s. 147-155. ISBN 978-80-87500-68-2.
      Název česky: VYUŽITÍ ON-LINE PROSTŘEDÍ PRO KOMUNIKACI O SPOLEČENSKY ODPOVĚDNÉM CHOVÁNÍ U PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE
      Název anglicky: The Use of Online Environment for Communication about Socially Responsible Behaviour by Companies in the Czech Republic
      RIV/04274644:_____/15:#0000093 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí) -- Singer, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate social responsibility; marketing communications; CSR reporting; CSR; Internet; research
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 3. 2017 11:16.

    2014

    1. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. CSR – ve vzdělávání budoucích manažerů na VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In Tej, J., Ferencová, M. Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr – interakcia teórie a praxe. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2014, 8 s. ISBN 978-80-8165-046-8.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 22. 2. 2017 10:00.
    2. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Děti v reklamě - reklama v dětech. In Bačuvčík, R. a kol. Mládí a zralost v Marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2014, s. 19-24. ISBN 978-80-87500-50-7.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 22. 2. 2017 09:34.
    3. KUNZ, Vilém. Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 265-279. ISBN 978-80-7408-097-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 2. 2017 15:32.
    4. ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, roč. 3., 2/2014, s. 152-161. ISSN 1338-6581.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 2. 2017 11:04.
    5. KUNZ, Vilém. Způsoby podpory work life balance v ČR. In Ľapinová, E., Gubalová, V. Determinanty využívania flexibilizácie práce v SR z pohľadu rodiny a ich implementácia do sociálního systému. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, Inštitút ekonomických vied EF UMB, 2014, 8 s. ISBN 978-80-557-0696-2.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 15. 2. 2017 11:31.

    2013

    1. KUNZ, Vilém, O. PEŠEK a J. MÍSAŘ. Analysis of Application of CSR in Sector of Culture in the Czech Republic. In The 7th International Days of Statistics and Economics (MSED). Praha: VŠE Praha, 2013, s. s. 1012-1020. ISBN 978-80-86175-87-4.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 8. 10. 2014 09:29.
    2. PEŠEK, O., J. MÍSAŘ a Vilém KUNZ. Analýza přístupu českých podniků v oblasti kultury a umění k CSR. In QUAERE 2013, vol. III. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. s. 645-654. ISBN 978-80-905243-7-8.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 14:42.
    3. KUNZ, Vilém. CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In (KO) MÉDIÁ – Vedecké a odborné štúdie zamerené na mediálnu a marketingovú komunikáciu. Nitra, 2013, s. s. 401-408. ISBN 978-80-558-0191-9.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 14:38.
    4. KUNZ, Vilém, O. PEŠEK a J. MÍSAŘ. CSR of SME in Culture. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava, 2013, s. s. 395-410. ISBN 978-80-8105-546-1.
      Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 8. 10. 2014 09:34.
    5. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. CSR Reporting and its Use by Enterprises in the Czech Republic. Management: Science and Education. Žilina: Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina & Institute of Management by University of Žilina, EDIS, 2013, č. 1, s. 31-34, 3 s. ISSN 1338-9777.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 14:37.
    6. KUNZ, Vilém. Diskusní CSR Forum Byznysu pro společnost na téma Výuka CSR na VŠ v ČR. 2013.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 14:37.
    7. KUNZ, Vilém. Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR. In Marketingová komunikace a společnost. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 2013.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 14. 5. 2014 09:38.
    8. KUNZ, Vilém a K. KAŠPAROVÁ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada Publishing, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4480-3.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 14. 5. 2014 09:02.
    9. KUNZ, Vilém. Proč a jak důvěryhodně i efektivně komunikovat o CSR. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 8 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 12:44.
    10. KUNZ, Vilém. Vzdělávání v oblasti CSR jako dna z cest k dalšímu zšiřování CSR v ČR. In Ekonomika v pohybu, sborník příspěvků z mezinárodní konference pořádané u příležitosti šedesátého výročí VŠE a fakulty. Praha: Fakulta podnikohospodářská VŠE, 2013, s. s. 130-136. ISBN 978-80-245-1943-2.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 12:28.

    2012

    1. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. Applying the principles of CSR in enterprises in the Czech Republic. In Trendy v podnikání 2012. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2012, 7 s. ISBN 978-80-261-0100-0.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 11:59.
    2. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR – nedílná součást vzdělávání budoucích manažerů v ČR. In Ekonomická – environmentálna efektivita v podnikání. Banská Bystrica: Fakulta prírodných vied Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, 2012, s. 9-15, 6 s. ISBN 978-80-557-0329-9.
      čeština. Slovensko.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 11:52.
    3. KUNZ, Vilém. CSR a její vnímání studenty VŠ v ČR. In Podnikanie v konkurenčnom prostredí. Komárno: Ekonomická fakulta Univerzita J. Selyeho v Komárně, 2012, s. 441-449, 8 s. ISBN 978-80-8122-025-8.
      čeština. Slovensko.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 11:52.
    4. KUNZ, Vilém. CSR Rountable na téma Filantropie netradičním způsobem. In Respekt a Deloitte ČR. 2012.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 14:39.
    5. KUNZ, Vilém. CSR- Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. In Bačuvčík, R. a kol. Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2012, s. 77-89, 12 s. ISBN 978-80-87500-20-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 11:52.
    6. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Firemní filantropie a její uplatňování v ČR. In Majtán, Š. a kol. Aktuálne problémy podnikovej sféry. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2012, s. 520-523. ISBN 978-80-225-3427-7.
      Název anglicky: CORPORATE PHILANTHROPY AND ITS APPLICATION IN CZE
      RIV/04274644:_____/12:#0000008 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí) -- Srpová, Jitka (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Philanthropy; Corporate Sponzorship; Volunteerism; Corporate Philanthropy Tools; Matching Funds

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 3. 2017 12:35.
    7. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Implementace CSR do firemní praxe. In Manažment podnikania a vecí veřejných, Slovenská akadémia manažmentu. Bratislava: ALDO, 2012, s. 48-54, 6 s. ISBN 978-80-970759-2-7.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 10:33.
    8. KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove, 2012, s. 81-90, 9 s. ISBN 978-80-555-0711-8.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:58.
    9. KUNZ, Vilém. Specifika regionálního marketingu a náborových aktivit VŠFS v Ústeckém kraji. In Martina Ferencová (ed.). Marketing a marketingová komunikácia prepojenie teórie a praxe. Prešov: Prešovská univerzita v Prešově, 2012, s. 115-124, 9 s. ISBN 978-80-555-0539-8.
      čeština. Slovensko.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:50.
    10. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Acta Universitas Matthiae Belii - séria environmentálne manažérstvo. Banská Bystrica: Katedra životného prostredia FPV UMB v Banskej Bystrici, 2012, roč. 14, č. 2, s. 24-36, 12 s. ISSN 1338-449X.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 14:26.
    11. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In Veber, J., Srpová, J.a kol. Podnikání malé a střední firmy. 3. rozšířené a aktualizované. Praha: Grada Publishing, 2012, s. 54-57, 3 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 17. 9. 2013 09:43.
    12. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Tomáš Baťa a uplatňování CSR ve firmě Baťa. In Economic, Social, Environmental and Legislative Aspects of the Corporate Social Responsibility I. Banská Bystrica: Katedra ekonomiky a manažmentu podniku, Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, 2012. ISBN 978-80-557-0268-1.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:45.
    13. KUNZ, Vilém. Uplatňování a podpora CSR v ČR. In Nové trendy v marketingu. Trnava: UCM Fakulta masmediálnej komunikácie v Trnavě, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:42.
    14. KUNZ, Vilém. Uplatňování a podpora CSR v ČR. In Nové trendy v marketingu, Smolenice, UCM, Fakulta masmediálnej komunikácie v Trnavě. 2012.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 14:32.
    15. KUNZ, Vilém, J. SRPOVÁ a J. MÍSAŘ. Uplatňování principů CSR u podnikatelských subjektů v České republice. Ekonomika a management. Praha: Oeconomica, 2012, roč. 6, č. 4, s. s. 44. ISSN 1802-8470.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 14. 5. 2014 09:35.
    16. KUNZ, Vilém a E. L´APINOVÁ. Zosúlaďovania pracovného a rodinného života ako nástroj podpory rozvoja ľudských zdrojov, rovnosti príležitostí i kvality života. In RELIK 2012, VŠE Praha. Melandrium, 2012, 9 s. ISBN 978-80-86175-82-9.
      Ekonomie. slovenština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:34.

    2011

    1. KUNZ, Vilém. Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Educatio. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 12 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 14:56.
    2. KUNZ, Vilém. Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education. In Marketingová komunikace/Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 18. 1. 2012 08:59.
    3. KUNZ, Vilém. Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR. In Bačuvčík, R. et.al. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín: Verbum, 2011, s. 72-78, 6 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 18. 1. 2012 08:58.
    4. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada Publishing, 2011, 208 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 12:11.
    5. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem v České republice. In Trendy v podnikání 2011. Plzeň: ZČU Plzeň, 2011. ISBN 978-80-261-0051-5.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 13:01.
    6. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Veřejná ocenění nejlepších firem v oblasti CSR v ČR. In Majtán a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie nové výzvy. Bratislava: Ekonom, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 12:15.

    2010

    1. KUNZ, Vilém a G. DUBCOVÁ. Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic. Ekonomika a manažment. 2010, VII, č. 11, s. 91-102, 11 s. ISSN 1336-3301.
      Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:37.
    2. KUNZ, Vilém a G. DUBCOVÁ. Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic. Manažment podnikania a vecí verejných. 2010, č. 11, s. 23 – 33. ISSN 1337-0510.
      Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 31. 1. 2011 13:00.
    3. KUNZ, Vilém. CSR – nová forma marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikácie. 2010.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 31. 1. 2011 13:04.
    4. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR a CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi. Bratislava: Ekonóm, 2010, s. 41-48, 7 s. ISBN 978-80-225-3037-8.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 8. 2011 12:04.
    5. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR a její vnímání studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením. In Jak se zastavil a změnil čas. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1691-2.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 8. 2011 12:12.
    6. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR mobilních operátorů. In Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe. Brno: Ekonomicko - správní fakulta, Masarykova univerzita, 2010. ISBN 978-80-210-5273-4.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 8. 2011 12:08.
    7. KUNZ, Vilém. CSR- nová forma marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikacie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.
      čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 8. 2011 12:10.
    8. KUNZ, Vilém a Ondřej ROUBAL. Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel. In Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, s. 415 – 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 31. 1. 2011 13:05.
    9. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Má CSR v ČR budoucnost? In Majtán, Š. a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie. Bratislava: Ekonóm, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 8. 2011 12:04.
    10. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Má společenská odpovědnost v ČR budoucnost? In Sborník z mezinárodní konference Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, s. 415 - 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 31. 1. 2011 13:07.
    11. KUNZ, Vilém. Současná praxe a trendy v CSR. In Pavlík, M. Bělík, M. a kol. Společenská odpovědnost organizace – CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada Publishing, 2010, s. 98 -143. ISBN 978-80-247-3157-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 31. 1. 2011 12:48.
    12. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In SRPOVÁ J., ŘEHOŘ V. A KOL. Základy podnikání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010, 432 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 09:27.

    2009

    1. KUNZ, Vilém a L. SEDLÁČKOVÁ. CSR - výzva pro firmy v ČR i v době krize. In INPROFORUM 2009. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, 2009, s. 282-286. ISBN 978-80-7394-173-4.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 09:30.
    2. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR – výzva pro malé a střední podniky v ČR i v době ekonomické krize. In Zhodnocení změn podnikatelských struktur v důsledku integračních procesů při kooperaci malých a středních podniků. Bratislava: Ekonóm, 2009, s. 67-76. ISBN 978-80-225-2877-1.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 09:33.
    3. SRPOVÁ, J. a Vilém KUNZ. CSR bychom neměli opouštět v době ekonomické krize. Ekonomika a management. 2009, roč. 2009, č. 1, s. 64-72, 8 s. ISSN 1802-8470.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Změněno: 3. 12. 2009 15:35.

    2008

    1. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. CSR a její uplatňování při řízení firem v nové ekonomice. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: Oeconomica, 2008, s. 100. ISBN 978-80-245-1408-6.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:25.
    2. SRPOVÁ, Jitka a Vilém KUNZ. Jsou firmy v ČR společensky odpovědné? Perspektivy jakosti. 2008, č. 3, s. 31-33. ISSN 1214-8865.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnil: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Změněno: 27. 1. 2010 10:47.
    3. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe. In Podnikání a konkurenceschopnost. Bratislava: Fakulta podnikového managementu, Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, s. 333-336, 3 s. ISBN 978-80-225-2552-7.
      čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:16.
    4. KUNZ, Vilém a Anna KLOSOVÁ. Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků v Ústeckém kraji. In Inovace výukových programů a možnosti jejich financování. Praha: Oeconomica, 2008, s. 12-18, 6 s. ISBN 978-80-245-1395-9.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:22.
    5. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Perspektivy jakosti. Praha: Česká společnosti pro jakost, o. s., 2008, č. 4, s. 58. ISSN 1214-8865.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:31.
    6. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (disertační práce). Praha: VŠE - fakulta podnikohospodářská, 2008, 198 s.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 20. 1. 2010 14:58.
    7. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost malých a středních podniků v ČR. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi. Žilina: EDIS - vydavatelstvo Žilinskej univerzity, 2008, s. 205-208, 3 s. ISBN 978-80-8070-964-8.
      čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:28.
    8. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2008, s. 54-57. ISBN 978-80-247-2409-6.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:43.
    9. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Výzkum v oblasti CSR mezi zástupci podnikové sféry v České republice. In Podníkání a konkurenceschopnost. Bratislava: Fakulta podnikového managementu, Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, s. 327-332, 5 s. ISBN 978-80-225-2552-7.
      čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:16.

    2007

    1. KUNZ, Vilém. Program vzdělávání pro malé a drobné podniky a výsledky pilotních ověření. In Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků regionu. Most: VUHU, 2007, s. 12-23. ISBN 978-80-254-0902-2.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:36.
    2. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost a její vliv na rozvoj kvality života. In Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice. Praha: VŠE, 2007. ISBN 978-80-245-1207-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:28.
    3. KUNZ, Vilém a L. SEDLÁČKOVÁ. Společenská odpovědnost firem - role podnikatelského sektoru ve znalostní společnosti. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, s. 207-213. ISBN 978-80-7372-289-0.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:39.
    4. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem - výzva pro podnikatelský sektor v České republice. In Konkurenceschopnost podniků, měst a regionů - REGIO 2007. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007, s. 92-100. ISBN 978-80-7043-633-2.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:41.
    5. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem a její perspektivy v České republice. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, s. 200-206. ISBN 978-80-7372-289-0.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:34.
    6. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem v České republice. In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Ústí nad Labem: UJEP, 2007. ISBN 978-80-7044-954-7.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:48.
    7. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firme - hledání cest k jejímu rozšíření. In Inovace a péče o kvalitu. Praha: ČSJ, 2007, s. 54-64. ISBN 978-80-245-1207-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:30.
    8. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a konkurence. Zlín: Univerzita T. Bati, 2007, s. 95-104, 9 s. ISBN 978-80-7318-634-0.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:45.
    9. KUNZ, Vilém, J. JANČÍK a A. KLOSOVÁ. Spolupráce s malými a drobnými podniky v Ústeckém kraji. In Inovace výuky managementu a podnikání na vysokých školách. Plzeň: ZČU Plzeň, 2007, s. 11-18. ISBN 978-80-7043-613-4.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:11.

    2006

    1. KUNZ, Vilém. Proč být společensky odpovědnou firmou? In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: VŠE, 2006, s. 811-820. ISBN 80-245-1091-X.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:08.
    2. ČERNÁ, Jitka, Milan KAŠÍK a Vilém KUNZ. Public Relations - komunikace organizací. Praha: VŠFS, 2006, 88 s. ISBN 80-86754-65-0.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 20. 1. 2010 14:14.
    3. ZICH, František, Ondřej ROUBAL, Jan RYTINA a Vilém KUNZ. Sociální potenciál regionu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2006. ISBN 80-86754-69-3.
      Název česky: Sociální potenciál regionu
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 1. 2011 12:57.
    4. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem v souladu s principy udržitelného rozvoje. In XI. Diskusní fórum doktorandů FPH. Praha: Oeconomica, 2006, s. 31-37. ISBN 80-245-1028-6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:08.
    5. KUNZ, Vilém. Znalostní ekonomika. Téma. Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářské komora Most, 2006, roč. 1, č. 2, s. 6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 10:19.

    2003

    1. KUNZ, Vilém a J. KOZLER. Maturujeme z ekonomie. 4. vyd. Ostrava: Migaro, 2003, 86 s. ISBN 80-85922-47-9.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 19. 1. 2010 10:32.
    2. KUNZ, Vilém a J. KOZLER. Maturujeme z marketingu a managementu. 2. vyd. Ostrava: Migaro, 2003, 82 s. ISBN 80-85922-52-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 19. 1. 2010 11:00.

    2002

    1. KUNZ, Vilém. Ekonomika pro střední školy. 2. vyd. Ostrava: Migaro, 2002, 122 s. ISBN 80-85922-66-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 20. 1. 2010 14:06.

    1998

    1. KUNZ, Vilém. Bankovnictví pro školy a veřejnost. Ústí nad Labem: Reneco, 1998. ISBN 80-902598-2-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:08.
    2. KUNZ, Vilém. Základy financí - cenné papíry. Ústí nad Labem: Reneco, 1998. ISBN 80-238-2706-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 25. 5. 2012 09:08.
Zobrazeno: 5. 5. 2024 17:45