Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. SCHLOSSBERGER, Otakar a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Konsolidační balíček a jeho vliv na podnik. In International scientific conference - Polish-Czech-Slovak Day 2. Green Universities for Society and Economy. 2024.

    2023

    1. FARKAČOVÁ, Lenka, Iva ZADRAŽILOVÁ a Andrea TOMÁŠKOVÁ. A MULTI-CRITERIA MODEL APPROACH TO EXTENDED INFORMATION LITERACY AS A BASIS OF LABOUR MARKET SUSTAINABILITY IN V4 COUNTRIES. Polish Journal of Management Studies. Polsko: CZESTOCHOWA UNIV TECHNOLOGY, 2023, roč. 28, č. 2, s. 91-107. ISSN 2081-7452. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17512/pjms.2023.28.2.06.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Devizové intervence České národní banky a jejich potenciální souvislost s českým exportem zboží a služeb mezi ČR, eurozónou a Polskem. In Bogusława Drelich-Skulska, Magdalena Sobocińska, Andrea Tomášková. Ekonomiczne, zarządcze i społeczno-kulturowe wymiary relacji polsko-czeskich. Wroclaw: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023, s. 271-287, 18 s. ISBN 978-83-67400-66-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15611/2023.67.1.
    3. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Devizové intervence České národní banky a jejich potenciální souvislost s českým exportem zboží a služeb mezi ČR, eurozónou a Polskem. In II. kongres polských bohemistických a českých polonistických studií 2023. 2023. ISBN 978-83-67400-66-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15611/2023.67.1.
    4. DRELICH-SKULSKA, Bogusława, Magdalena SOBOCIŃSKA a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Ekonomiczne, zarządcze i społeczno-kulturowe wymiary relacji polsko-czeskich. Wroclaw: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Wrocław, 2023, 331 s. ISBN 978-83-67400-66-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15611/2023.67.1.
    5. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Family tradition. Family Entrepreneurship & Family Farms &Development of Rural Areas. In III. Central and Eastern European Family BusinessResearch Workshop, Budapest Business School, Budapest. 2023.
    6. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Financial aspects of Czech family businesses. Online. In Sulac S. Ştiinţă, educaţie, cultură = Science, Education, Culture. Vol. 1. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, s. 80-85. ISBN 978-9975-83-254-0.
    7. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. FINANCIAL ASPECTS OF CZECH FAMILY BUSINESSES. In International Scientific Conference “Science. Education. Culture” dedicated to the 32 nd anniversary of Comrat State University, Moldova. 2023.
    8. KOSTIKOV, Eva, Otakar SCHLOSSBERGER, Petr BUDINSKÝ, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Teymur AKHUNDOV. Financial markets 2023: The role of central banks in a high inflation environment. 2023.
    9. ŚMIETANSKI, Roman, Leszek KARCZEWSKI, Inessa SYTNIK a Andrea TOMÁŠKOVÁ. HANDICRAFT – FAMILY BUSINESS TRADITION OR INNOVATION? Opole, Polsko: Politechnika Opolska, 2023, 237 s. ISBN 978-83-66903-37-1.
    10. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. II. Kongres polských bohemistických a českých polonistických studií. Opole, Praha: Polsko-česká vědecká společnost, 2023.
    11. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. MANAŽERSKÉ MINIMUM nejen pro majitele rodinných firem. PETRŮ, Naděžda, Lukáš BLAŽEK, Marcela PAPALOVÁ, Hana LIPOVSKÁ, Miroslav SVOBODA a Daniela RADIKOVSKÁ. Odborná kniha. EUpress,: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 204 s. ISBN 978-80-7408-247-4.
    12. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Memorandum of understanding with EUBA, Bratislava, Slovensko. In Ekonomická univerzita v Bratislavě. Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2023.
    13. SRPOVÁ, Lucie, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Zuzana KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ. Postavení malých rodinných farem v rozvoji venkovských oblastí. In The 6th International Scientific Conference on Craft Craftsmanship – its Local, Regional and International Dimension "Craftsmanship with respect for tradition and sustainable development". 2023.
    14. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Rzemieślników wszędzie jest coraz mniej. Za nami międzynarodowa konferencja w Opolu. Politechnika Opolska, 2023.
    15. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Monika NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ. Řemeslné kulturní dědictví – tradice nebo inovace? In R. Śmietański, L. Karczewski, I. Sytnik, A. Tomášková. HANDICRAFT – FAMILY BUSINESS TRADITION OR INNOVATION? Opole (Polsko): Politechnika Opolska, 2023, s. 207-220. Studia i Monografie, z. 582. ISBN 978-83-66903-37-1.
    16. SRBOVÁ, Pavla, Mária REŽŇÁKOVÁ a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Socially responsible activities and the economic performance of family businesses. Journal of Infrastructure, Policy and Development. USA: EnPress Publisher LLC, 2023, roč. 7, č. 1, s. 1-19. ISSN 2572-7931. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24294/jipd.v7i1.1958.
    17. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Roman SMIETAŇSKI. The 6th International Scientific Conference on Craft Craftsmanship – its Local, Regional and International Dimension "Craftsmanship with respect for tradition and sustainable development". 2023.
    18. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. VŠFS hostila kolegy z partnerských univerzit i z praxe. Praha: MF Dnes, 2023, s. 17. ISSN 1210-1168.
    19. ADRIÁN, Čakanišin, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Monika NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ. Vývojové trendy kultúrneho a kreatívneho priemyslu v krajinách V4. In The 6th International Scientific Conference on Craft Craftsmanship – its Local, Regional and International Dimension "Craftsmanship with respect for tradition and sustainable development". 2023.

    2022

    1. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska Sectio H Oeconomia. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia, 2022. ISSN 0459-9586.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Family Business & Cultural Heritage. In II. Central and Eastern European Family BusinessResearch Workshop. 2022.
    3. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Hodnotitel Technologické agentury ČR. Technologická agentura ČR, 2022.
    4. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week. 2022.
    5. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Member in the Network of Top Business Leaders and Researchers. The International Business and Economic Research Academy (IBERA), 2022.
    6. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Mezigenerační transfer rodinných živností - výzva pro fenomén 4,0. 2022.
    7. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Teymur AKHUNDOV. Od holandské nemoci k zotavující se ekonomice. 7427/2022/06, 2022.
    8. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Polsko-Czeskie Towarzystwo Naukowe. Polsko-Czeskie Towarzystwo Naukowe, 2022.
    9. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Řemeslné kulturní dědictví – tradice nebo inovace? 2022.
    10. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. The 5th Scientific Conference on Craft Craftsmanship – its Local, Regional and International Dimension "Craftsmanship - family business and not only". 2022.
    11. REŽŇÁKOVÁ, Mária, Karel BRYCHTA, Michal KARAS, Naděžda PETRŮ, Jan PĚTA, Pavla SRBOVÁ, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ondřej ŽIŽLAVSKÝ. Určování hodnoty rodinných podniků v procesu nástupnictví. 1. vyd. Brno: Nakladatelství VUTIUM, 2022, 189 s. ISBN 978-80-214-6130-7.

    2021

    1. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Centrum rodinného podnikania. Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2021. Research Staff Member.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Family Business Research at University of Finance and Administration, Prague. In Central and Eastern European Family Business Research Workshop, Budapest LAB – Entrepreneurship Centre, Budapest Business School – University of Applied Sciences. 2021.
    3. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Monika NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ. Family businesses in the context of intangible cultural heritage. In Rodinné podnikání Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty. Mezinárodní vědecká konference, 21.9.2021 Praha, VŠFS. 2021. ISBN 978-80-7408-232-0.
    4. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Monika NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ. Family businesses in the context of intangible cultural heritage. In Rodinné podnikání Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty. Mezinárodní vědecká konference, 21.9.2021 Praha, VŠFS. 2021.
    5. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Family businesses in the regions and the strategy for their development – the case of the Czech Republic. Online. In Alla Levitskaia. Innovation economic development: institutional and organizational dimension. Moldova: COMRAT STATE UNIVERSITY, 2021, s. 89-109. ISBN 978-9975-83-135-2.
    6. TOMÁŠKOVÁ, Andrea, Judit CSÁKNÉ FILEP a Monika KROŠLÁKOVÁ NAĎOVÁ. HERITAGE AND CRAFT ACTIVITIES AS AN IMPORTANT REGIONS ELEMENT - CASE STUDIES FROM THE CZECH REPUBLIC AND HUNGARY. In HERITAGE 2021 - SVEDECTVÁ KAMENNÝCH MÚROV. 2021.
    7. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Roman ŚMIETAŃSKI. Industrial Property and Investment in the Research in the Business Sector – Comparative Study Czech Republic and Poland. Eastern european journal of regional studies. Moldova: Center for Studies in European Integration, 2021, roč. 7, č. 1, s. 44-69. ISSN 2537-6179.
    8. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Śmietański ROMAN. Industrial property and investment into research in the business sector - a comparative study Czech Republic and Poland. In JEAN MONNET CONFERENCEThe development of intellectual property in the EU and Moldova:challenges and perspectives. 2021.
    9. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Management Letters, An International Biannual Journal. 2021. ISSN 2709-6114.
    10. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Memorandum of understanding with Budapest Business School, Budapešť, Maďarsko. 2021.
    11. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Mezinárodní vědecká konference, Rodinné podnikání Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty. 2021.
    12. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ, Juraj EISEL a Lenka FARKAČOVÁ. Mezinárodní vědecká konference, Rodinné podnikání Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty. 2021. ISBN 978-80-7408-232-0.
    13. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků. In Milan Svoboda. Trendy v podnikání. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 80-93. ISBN 978-80-261-0971-6.
    14. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online). 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., SCIENCEpress, 2021, s. 1 - 78. ISBN 978-80-7408-232-0.
    15. NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika, Samer KHOURI, Marian ČVIRIK, Andrea TOMÁŠKOVÁ, Peter DRÁBIK a Hamdi DERKAWI. The business environment of family enterprises in Slovakia - perception of external barriers. Polish Journal of Management Studies. Czestochowa: Czestochowa University of Technology, 2021, roč. 24, č. 2, s. 321-335. ISSN 2081-7452. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17512/pjms.2021.24.2.20.
    16. TOMÁŠKOVÁ, Andrea, Roman ŚMIETAŃSKI a Miroslav HALOUZKA. The interdependency between a family company's name and a family name. Marketing and Management of Innovations. Sumy (Ukraine): Sumy State University, 2021, roč. 2021, č. 2, s. 115-132. ISSN 2218-4511. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21272/mmi.2021.2-10.
    17. TOMÁŠKOVÁ, Andrea, Roman ŚMIETAŃSKI a Miroslav HALOUZKA. The interdependency between a family company’s name and a family name. In Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2021). 2021. ISBN 978-80-973642-2-9.
    18. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Roman ŚMIETAŃSKI. The Rise or Decline of Craft Trades? Evidence from Czech Republic and Poland. ACTA VŠFS. Prague: University of Finance and Administration, 2021, roč. 15, č. 2, s. 131-154. ISSN 1802-792X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/acta-2021/2-01.
    19. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Znovuobjevené řemeslo - případová studie tkaní žinylky v České republice. In The 4th Scientific Conference on CraftCraftsmanship – its Local, Regional and International Dimension. 2021.

    2020

    1. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Editorial Board - Університетські наукові записки (Ukrainian), Khmelnytsky University of Management and Law. University Scientific Notes, 2020. ISSN 2078-9165. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37491/UNZ.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Editorial Board - Central European Journal of Labour Law and Personnel Management. Labour Law Association, 2020. ISSN 2644-4542. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33382.
    3. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků. In Trendy v podnikání, mezinárodní vědecká konference, ZČU Plzeň. 2020. ISBN 978-80-261-0971-6.
    4. PETRŮ, Naděžda, Pavla BŘEČKOVÁ a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Rodinné podniky: generátory hodnoty a určování hodnoty v procesu nástupnictví, specifika řízení RP. 2020.
    5. PÍSAŘ, Přemysl a Andrea TOMÁŠKOVÁ. The importance of social networks for the SME’s innovation potential in Industry 4.0. Innovative Marketing. Ukraine: LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2020, roč. 16, č. 3, s. 48-61. ISSN 1814-2427. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21511/im.16(3).2020.05.
    6. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. The preferred usage of equity and debt financing in family businesses. In Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2020). 2020. ISBN 978-80-973642-0-5.
    7. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. The preferred usage of equity and debt financing in family businesses: evidence from Czech Republic. Investment Management and Financial Innovations. Ukraine: LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2020, roč. 17, č. 3, s. 27-39. ISSN 1810-4967. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21511/imfi.17(3).2020.03.
    8. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Znovuobjevené řemeslo - případová studie tkaní žinylky v České republice. Opole, Polsko: Cech Rzemiosła i Przedsiębiorczości Związek Pracodawców w Opolu, 2020, 9 s. ISBN 978-83-66033-93-1.

    2019

    1. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Monika KROŠLÁKOVÁ. Diversification of Export Territories of Family Businesses as a Tool of their Futher Development. Problems and Perspectives in Management. Sumy (Ukraine): LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2019, roč. 17, č. 3, s. 306-322. ISSN 1727-7051. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21511/ppm.17(3).2019.25.
    2. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Monika KROŠLÁKOVÁ. Diversification of Export Territories of Family Businesses as a Tool of their Futher Development. In Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2019). 2019. ISBN 978-80-8154-269-5.
    3. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. MAGICAL MIRROR OF THE SUCCESS OF CZECH FAMILY FIRMS. In Čábyová L., Rybanský R., Bezáková Z. MARKETING IDENTITY Digital Mirrors – part I. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia, 2019, s. 136-149. ISBN 978-80-8105-984-1.
    4. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Název rodinné společnosti ve spojení se jménem rodiny a možné riziko tohoto spojení. In Mojmír Helísek. Ekonomický a finanční výzkum – prezentace výsledků doktorandů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2019, s. 123-135. ISBN 978-80-7408-189-7.
    5. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Rodinné firmy v ČR v kontextu jejich názvu. Online. In Radim Valenčík. LIDSKÝ KAPITÁL A INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ: VÝZKUM, VÝUKA, PUBLIKOVÁNÍ. 1. vyd. VŠFS, Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2019, s. 32-45. ISBN 978-80-7408-188-0.

    2018

    1. PETRŮ, Naděžda, Karel HAVLÍČEK a Andrea TOMÁŠKOVÁ. COMPARISON OF MARKETING VITALITY OF FAMILY AND NON-FAMILY COMPANIES DOING BUSINESS IN CZECH REPUBLIC. Economics and Sociology. Polsko: Centre of Sociological Research, 2018, roč. 11, č. 2, s. 138-156. ISSN 2071-789X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14254/2071-789X.2018/11-2/10.
    2. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Karel HAVLÍČEK. Comparison of marketing vitality of family and non-family companies doing business in the Czech Republic. In International Scientific Conference Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2018). 2018. ISBN 978-80-8154-236-7.
    3. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. EXPORT RODINNÝCH FIREM V ČR JAKO KROK JEJICH DALŠÍHO POKRAČOVÁNÍ A ROZVOJE. Trendy v podnikání - Business Trends, Vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Plzeň: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2018, roč. 8/2018, 4/8, s. 28-41. ISSN 1805-0603. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24132/jbt.2018.8.4.28_41.
    4. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. EXPORT RODINNÝCH FIREM V ČR JAKO KROK JEJICH DALŠÍHO POKRAČOVÁNÍ A ROZVOJE. In Mezinárodní vědecká konference TRENDY V PODNIKÁNÍ, ZČU Plzeň. 2018.
    5. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. EXPORT RODINNÝCH FIREM V ČR JAKO KROK JEJICH DALŠÍHO POKRAČOVÁNÍ A ROZVOJE EXPORT OF FAMILY COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC AS THE STEP OF THEIR FURTHER CONTINUATION AND DEVELOPMENT. In Trendy v podnikání 2018. 2018. ISBN 978-80-261-0833-7.
    6. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Family business in the Czech Republic and its support through subsidies. In Ondřej Roubal, Naděžda Petrů, Roman Mentlík. Proceedings Abstracts from International Scientific Workshops VSFS International Days - Staff Teaching Week 4th - 6th of December 2017. Edice SCIENCEpress, Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2018, s. 11-13. ISBN 978-80-7408-161-3.
    7. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Family Business in the Czech Republic: Opportunity and Inter-Generation Challenge; Occurrence and Management of Conflicts. In Wanda Musialik, Roman Śmietański. Rzemiosło – w wymiarze lokalnym, regionalnym i międzynarodowym (Craftsmanship - its local, regional and international dimension). Polsko: Cech Rzemiosła i Przedsiębiorczości - Związek Pracodawców w Opolu, 2018, s. 66-85. ISBN 978-83-950063-1-9.
    8. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Karel HAVLÍČEK. Family Enterprises and their Support through Subsidies. European Research Studies Journal. Piraeus: International Strategic Management Association, 2018, roč. 21, č. 2, s. 23-37. ISSN 1108-2976.
    9. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Investment incentives and their impact on employment in the regions of the Czech Republic in light (shadow) of the social aspect of the Czech family businesses. In Leszek Karczewski, Henryk A. Kretek. Biznes i zarzadzanie a bezpieczenstwo w Polsce i na swiecie. Business and management in the light of poland´s and worldwide safety. Polsko: Politechnika Opolska, Opole, 2018, s. 245-273. ISBN 978-83-66033-20-7.
    10. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Investment incentives and their impact on employment in the regions of the Czech Republic in light (shadow) of the social aspect of the Czech family businesses. In M i ę d z y n a r o d o w a K o n f e r e n c j a N a u k o w a „ S p o ł e c z n e , k u l t u r o w e i e t y c z n e u w a r u n k o w a n i a b i z n e s u , z a r z ą d z a n i a i b e z p i e c z e ń s t w a p a ń s t w a, Politechnika Opolska, Poland. 2018.
    11. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. LIDSKÉ ZDROJE A JEJICH ŘÍZENÍ V RODINNÉM PODNIKÁNÍ. Online. In Radim Valenčík. Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2018, s. 95-109. ISBN 978-80-7408-164-4.
    12. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. MAGICAL MIRROR OF THE SUCCESS OF CZECH FAMILY FIRMS. In Marketing Identity 2018. 2018.
    13. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Merger of family companies in the Czech Republic as a step in their continuation and further development. In 26th EBES CONFERENCE - PRAGUE, EBES - Eurasia Business and Economics Society. 2018.
    14. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Merger of Family Companies in the Czech Republic as a step in their Continuation and Further Development. Online. In Aylin Akin. 26th EBES CONFERENCE - PRAGUE PROCEEDINGS. 1. vyd. Istanbul, Turecko: EBES Akşemsettin Mah.: EBES, 2018, s. 1437-1451. ISBN 978-605-67622-5-3.
    15. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem. Online. In Mojmír Helísek. Ekonomický výzkum - prezentace výsledků doktorandů. Recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní (2018). Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2018, s. 163-174. ISBN 978-80-7408-182-8.
    16. TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem. In Konference doktorandů 2018. 2018.

    2017

    1. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Lidské zdroje a jejich řízení v rodinném podnikání. In 20. ročník mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. 2017. ISBN 978-80-7408-164-4.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 2. 5. 2024 12:20