Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture and the Paradox of Choice in an Ambivalent Era of Emancipation of Individual Freedoms. In Fatih Sahin, Cevat Soylemez. Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior. 1. edition. Hershey, Pennsylvania, USA: IGI Global Publishing, 2024, s. 51-85. ISBN 979-8-3693-1594-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/979-8-3693-1594-1.
      Odkaz na www stránky nakladatele
      Název česky: Spotřební kultura a paradox volby v ambivalentní době emancipace individuálních svobod
      Název anglicky: Consumer Culture and the Paradox of Choice in an Ambivalent Era of Emancipation of Individual Freedoms
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: Ambivalence, consumers, consumer culture, delayed gratification, hedonism, individualization, mentality, paradox of choice, voluntary simplicity
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 21. 2. 2024 13:46.

    2023

    1. ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture and Abundance of Choices: Having More, Feeling Blue. In Umut Ayman. A New Era of Consumer Behavior - In and Beyond the Pandemic. UK, London: IntechOpen, 2023, s. 3-21. IntechOpen Series. Business, Management and Economics. Volume 2. ISBN 978-1-80356-182-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5772/intechopen.105607.
      Odkaz na kapitolu
      Název česky: Spotřební kultura mnoha příležitostí: mám více, ale cítíme se hůře
      Název anglicky: Consumer Culture and Abundance of Choices: Having More, Feeling Blue
      RIV/04274644:_____/23:#0000991 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Abundance; choice; consumer culture; consumer opportunities; decision making; consumer behavior; consumption; COVID-19
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 2. 2024 10:08.
    2. ROUBAL, Ondřej. Covid-19 as a Black Swan. University Education Adaptation to Online Learning in The Second Wave of the Coronavirus Pandemic from the Perspective of Students and Academics. Media Literacy and Academic Research. Trnava: FMK UCM, 2023, roč. 6, č. 1, s. 92-115. ISSN 2585-9188. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.34135/mlar-23-01-06.
      Odkaz na fulltext
      Název česky: Covid-19 jako černá labuť. Adaptace vysokoškolského vzdělávání na online výuku v druhé vlně koronavirové pandemie z pohledu studentů a akademických pracovníků
      Název anglicky: Covid-19 as a Black Swan. University Education Adaptation to Online Learning in The Second Wave of the Coronavirus Pandemic from the Perspective of Students and Academics
      RIV/04274644:_____/23:#0001003 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Academics; Ambivalence; COVID-19; Education; Online Learning; Questionnaire Survey; Students; University
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 15. 2. 2024 08:26.
    3. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník). První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, s. 1-194. ISBN 978-80-7408-270-2.
      Odkaz na fulltext sborníku
      Název česky: Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník)
      Název anglicky: Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2023. Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (10th annual conference)
      angličtina. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 15. 1. 2024 08:30.
    4. ROUBAL, Ondřej a Petr BUDINSKÝ. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results presentation of social science research with economic and financial effects (10th annual conference). 2023.
      URL
      Název česky: Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results pres
      Název anglicky: Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results pres
      RIV/04274644:_____/23:#0001051 Uspořádání konference. angličtina. Česká republika.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Budinský, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Doctoral Students Conference; University of Finance and Administration; 2023
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 8. 3. 2024 10:32.
    5. ROUBAL, Ondřej. Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture. OBM Geriatrics. USA, Ohio: LIDSEN Publishing, 2023, roč. 7, č. 2, s. 235-256. ISSN 2638-1311. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21926/obm.geriatr.2302235.
      URL
      Název česky: Starší lidé a konstrukce virtuálních identit v digitální kultuře
      Název anglicky: Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture
      RIV/04274644:_____/23:#0000986 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: digital culture; digital technologies; fast time; identity; older generation; online communication; self-confidence
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 2. 2024 08:57.

    2022

    1. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník). 2022.
      Název česky: Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník)
      Název anglicky: Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022 Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference)
      RIV/04274644:_____/22:#0001015 Uspořádání konference. angličtina. Česká republika.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Conference; Doctoral Students
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 13. 2. 2024 10:20.
    2. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2022, s. 1-188. ISBN 978-80-7408-189-7.
      Název anglicky: Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation
      angličtina. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 7. 3. 2023 14:01.
    3. ROUBAL, Ondřej. The Conversion of University Education in the Time of the Covid-19 Pandemic and the Ambivalent Nature of Online Learning. Online. In Monika Prostináková Hossová, Martin Graca, Martin Solík. Marketing Identity: Metaverse is the New Universe. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia, 2022, s. 313-323. ISBN 978-80-572-0297-4.
      Odkaz na plný text
      Název česky: Konverze univerzitního vzdělávání v době pandemie Covid-19 a ambivalentní povaha online vzdělávání
      Název anglicky: The Conversion of University Education in the Time of the Covid-19 Pandemic and the Ambivalent Nature of Online Learning
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Academics. Ambivalence. COVID-19. Distance Education. Online Learning. Students. University.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 8. 2. 2023 10:30.
    4. ROUBAL, Ondřej. THE ETHICAL CONSUMER AND THE RELIGIOUS NATURE OF ENVIRONMENTAL THINKING. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Acad Organisation Environmental Engineering & Sustainable Development, 2022, roč. 18, č. 1, s. 113-124. ISSN 1841-0464.
      URL
      Název česky: ETICKÝ SPOTŘEBITEL A NÁBOŽENSKÁ PODSTATA ENVIROMENTÁLNÍHO MYŠLENÍ
      Název anglicky: THE ETHICAL CONSUMER AND THE RELIGIOUS NATURE OF ENVIRONMENTAL THINKING
      RIV/04274644:_____/22:#0000859 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: virtue; ethics; deontology; Christianity; intentional frugality
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 7. 2. 2023 12:23.

    2021

    1. ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník). 2021.
      Název česky: Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník)
      Název anglicky: Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2021. Presentation of the results of social science research with economic and financial effects (8th annual conference)
      RIV/04274644:_____/21:#0001014 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Conference; Doctoral Students
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 13. 2. 2024 09:20.
    2. ROUBAL, Ondřej. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními aspekty (8. ročník). In Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021, 125 s. ISBN 978-80-7408-237-5.
      Název česky: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními aspekty (8. ročník)
      čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 11. 3. 2022 08:20.
    3. ROUBAL, Ondřej. The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic. Online. In Monika Prostináková Hossová, Jana Radošinská, Martin Solík. Megatrends and Media. Home Officetainment. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2021, s. 336-345. ISBN 978-80-572-0183-0.
      URL
      Název česky: Identifikace vysokoškoláků s on-line výukou v druhé vlně pandemie covid-19
      Název anglicky: The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic
      RIV/04274644:_____/21:#0000803 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: COVID-19; online teaching; pandemic; sociological research; university students; education
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 17. 3. 2022 08:32.

    2020

    1. VALENČÍK, Radim, Michal BLAHOUT, Ondřej ČERNÍK, Jan ČERVENKA, Michael KROH, Jan MERTL, Vladislav PAVLÁT, Ondřej ROUBAL, Pavel SUCHÝ, Petr WAWROSZ a František ZICH. Bohatství a chudoba jako problém. Online. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, 138 s. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-201-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/03.2020/3.
      Název česky: Bohatství a chudoba jako problém
      Název anglicky: Wealth and poverty as a problem
      RIV/04274644:_____/20:#0000693 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Valenčík, Radim (203 Česká republika, garant, domácí) -- Blahout, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Černík, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Mertl, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pavlát, Vladislav (203 Česká republika, domácí) -- Roubal, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Suchý, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Wawrosz, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Zich, František (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: wealth; poverty; human capital
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 12. 4. 2021 11:05.
    2. ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. MARKETING IDENTITY: COVID-2.0 Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2020: COVID-2.0". Trnava (Slovakia): Faculty of Mass Media Communication - University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2020, s. 558-566. ISBN 978-80-572-0107-6.
      URL
      Název česky: Spotřební kultura hojnosti – ambivalence života ve společnosti blahobytu
      Název anglicky: Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society
      RIV/04274644:_____/20:#0000724 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ambivalence; affluence; consumer culture; consumer decision-making; problem of choice
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Pavlína Ondrová, učo 17661. Změněno: 21. 3. 2022 13:00.
    3. ROUBAL, Ondřej a Jitka CIRKLOVÁ. Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications. Communication Today. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2020, roč. 11, č. 2, s. 18-34. ISSN 1338-130X.
      URL
      Název česky: Krize maskulinity, erotický kapitál a mužský grooming v sociologii marketingové komunikace
      Název anglicky: Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications
      RIV/04274644:_____/20:#0000671 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Cirklová, Jitka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Masculinity; crisis of masculinity; beauty; physical attractiveness; erotic capital; men; success; marketing communications
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 23. 6. 2022 12:56.
    4. ROUBAL, Ondřej. From Protestant Ethic to Hedonistic Experiental Ethics. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Acad Organisation Environmental Engineering & Sustainable Development, 2020, roč. 16, č. 3, s. 47-56. ISSN 1841-0464.
      URL
      Název česky: Od protestantské etiky k hédonistické etice zážitků
      Název anglicky: From Protestant Ethic to Hedonistic Experiental Ethics
      RIV/04274644:_____/20:#0000625 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: alternative hedonism; experiential economy; predatory hedonism; Protestant ethic; yuppie
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 7. 4. 2021 09:05.
    5. MAIELLO, Giuseppe a Ondřej ROUBAL. Média a kultura. Od primární orální kultury ke konstrukci kyber-prostorových identit v éře digitální komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, 126 s. EUpress. ISBN 978-80-7408-179-8.
      Název česky: Média a kultura. Od primární orální kultury ke konstrukci kyber-prostorových identit v éře digitální komunikace
      Název anglicky: Media and culture. From primary oral culture to the construction of cyber-spatial identities in the era of digital communication
      RIV/04274644:_____/20:#0000591 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Maiello, Giuseppe (380 Itálie, garant, domácí) -- Roubal, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Media; mass media; cyberspace; globalization; Marshall McLuhan
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 6. 4. 2021 11:18.
    6. ROUBAL, Ondřej. Média ve službách diktatury strachu. In https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php. Aktuálně.cz, 2020, s. 1. https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php.
      Název česky: Média ve službách diktatury strachu
      Název anglicky: The Media in the Service of the Dictatorship of Fear

      Změnil: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D., učo 5802. Změněno: 15. 12. 2020 15:22.
    7. ROUBAL, Ondřej a Petr WAWROSZ. Predatory and Alternative Hedonism - Better Later than Now. ACTA VŠFS. Prague: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, roč. 14, č. 2, s. 166-179. ISSN 1802-792X.
      URL
      Název česky: Predátorský a alternativní hédonismus – lepší později než teď?
      Název anglicky: Predatory and Alternative Hedonism - Better Later than Now
      RIV/04274644:_____/20:#0000677 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Wawrosz, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Alternative Hedonism; Consumer Culture; Deferred Pleasure; Predatory Hedonism; Life Satisfaction
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 9. 4. 2021 11:46.

    2019

    1. VALENČÍK, Radim, Petr WAWROSZ, Michal BLAHOUT, Ondřej ROUBAL, Jiří MIHOLA, Jan ČERVENKA a Sůva MICHAL. Ekonomie produktivní spotřeby: Teoretický základ analýzy role produktivních služeb. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2019, 100 s. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-184-2.
      URL
      Název česky: Ekonomie produktivní spotřeby: Teoretický základ analýzy role produktivních služeb
      Název anglicky: Economics of Productive Consumption: Theoretical Basis of Role Productive Service Analysis
      RIV/04274644:_____/19:#0000479 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Valenčík, Radim (203 Česká republika, garant, domácí) -- Wawrosz, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Blahout, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Roubal, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Mihola, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Michal, Sůva (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: consumption; productive services; economic theory
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 9. 4. 2020 09:46.
    2. VALENČÍK, Radim, Ondřej ROUBAL, Petr WAWROSZ a Světlana SAZANOVÁ. Ekonomicheskiye paradigmy i ekonomicheskiye kommunikatsii. Upravleniye v sfere ekonomiki: problemy i perspektivy. Ruská federace: Государственный университет управления, 2019, roč. 7, č. 1, s. 60-65. ISSN 2309-3633.
      URL
      Název česky: Ekonomická paradigmata a ekonomická komunikace
      Název anglicky: Economic paradigms and economic communication
      RIV/04274644:_____/19:#0000480 Článek v odborném periodiku. ruština. Rusko.
      Valenčík, Radim (203 Česká republika, garant, domácí) -- Roubal, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Wawrosz, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Sazanová, Světlana (643 Rusko)
      Klíčová slova anglicky: economic theory; economic paradigms; economic communication
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 9. 4. 2020 10:12.
    3. ROUBAL, Ondřej. Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více. Marketing & Komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2019, XXVIV, č. 1, s. 12-13. ISSN 1211-5622.
      URL
      Název česky: Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
      Název anglicky: Maximizers vs. satisficers - why less can be more
      RIV/04274644:_____/19:#0000465 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer culture; maximizers; satisficers; paradox of choice
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 4. 2020 09:29.
    4. ROUBAL, Ondřej. THE DUALITY OF HEDONISM IN THE AMBIVALENT WORLD OF POLARITIES. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2019, roč. 15, č. 1, s. 203-213. ISSN 1841-0464.
      URL
      Název česky: DUALITA HÉDONISMU V AMBIVALENTNÍM SVĚTĚ POLARIT
      Název anglicky: THE DUALITY OF HEDONISM IN THE AMBIVALENT WORLD OF POLARITIES
      RIV/04274644:_____/19:#0000445 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: alternative hedonism; ambivalence; Aristippus; consumer culture; Epicurus; hedonism
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 4. 2020 09:25.
    5. ROUBAL, Ondřej. The Erotic Capital of Men from the Perspective of the Sociology of Marketing Communication. In Alena Kusá, Anna Zaušková, Zuzana Bučková. Marketing Identity 2019. Offline is the new online. Trnava (Slovakia): Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2019, s. 706-717. ISBN 978-80-572-0038-3.
      Název česky: Erotický kapitál mužů v perspektivě marketingové komunikace
      Název anglicky: The Erotic Capital of Men from the Perspective of the Sociology of Marketing Communication
      RIV/04274644:_____/19:#0000721 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Beauty; physical attractiveness; erotic capital; men; success; marketing communication
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 8. 6. 2022 11:29.

    2018

    1. ROUBAL, Ondřej. Maximizers and Satisficers In Consumer Culture Changes. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2018, roč. 9, č. 2, s. 38-54. ISSN 1338-130X.
      Název česky: Maximalisté a uspokojovači v proměnách spotřební kultury
      Název anglicky: Maximizers and Satisficers In Consumer Culture Changes
      RIV/04274644:_____/18:#0000385 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer culture; maximizers; satisficers; choice; decision-making
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 10. 2019 11:08.
    2. ROUBAL, Ondřej. MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM. In Ľudmila Čábyová, Rudolf Rybanský, Zuzana Bezáková. MARKETING IDENTITY 2018. DIGITAL MIRRORS - PART I. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2018, s. 528-536. ISBN 978-80-8105-984-1.
      URL
      Název česky: MORALIZACE TRHŮ A MORALIZACE HÉDONISMU
      Název anglicky: MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM
      RIV/04274644:_____/18:#0000471 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Moralization of markets; self-illusory hedonism; alternative hedonism; voluntary modesty; ethical consumer
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 4. 2020 09:30.

    2017

    1. ROUBAL, Ondřej. JANUS' FACE OF CONSUMER CULTURE. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2017, roč. 13, č. 6, s. 219-229. ISSN 1841-0464.
      Název česky: JANUSOVA TVÁŘ SPOTŘEBNÍ KULTURY
      Název anglicky: JANUS' FACE OF CONSUMER CULTURE
      RIV/04274644:_____/17:#0000299 Článek v odborném periodiku. Filosofie a náboženství. angličtina. Rumunsko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Ambivalence; hedonism; joyless economy; consumer culture; experience economy
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 1. 3. 2018 09:48.
    2. ROUBAL, Ondřej. Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2017, roč. 8, č. 1, s. 40-52. ISSN 1338-130X.
      Název česky: Sociologie značky: "Just do it" ve světě "No limits"
      Název anglicky: Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World
      RIV/04274644:_____/17:#0000238 Článek v odborném periodiku. Písemnictví, masmedia, audiovize. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: brand; hedonism; identity; iconic brand; consumer culture
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 1. 3. 2018 11:30.

    2016

    1. ROUBAL, Ondřej. Consumer culture and the problem of choice - Why can less be more? In Dana Petranová, Slavomír Magál. Megatrends and Media. Critique in Media, Critique of Media. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnavě, 2016, s. 161-174. ISBN 978-80-8105-796-0.
      Název česky: Spotřební kultura a problém volby - proč méně může být více?
      Název anglicky: Consumer culture and the problem of choice - Why can less be more?
      RIV/04274644:_____/16:#0000243 Stať ve sborníku. Písemnictví, masmedia, audiovize. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer culture; consumer; consumer decisions; consumption opportunities; responsibility
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 11. 4. 2018 07:51.
    2. ZICH, František, Petra ANÝŽOVÁ, Petr MATĚJŮ, Ondřej ROUBAL, Helena KUBÁTOVÁ a František ZNEBEJÁNEK. Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu. Vydání první. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2016, 302 s. Edice Studie, Svazek č. 121. ISBN 978-80-7419-241-8.
      Název česky: Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu.
      Název anglicky: The Confrontation of Values in Late Modernity: The Czech Republic and Hlučín Region in the European Context
      RIV/26138077:_____/16:#0000872 Odborná kniha. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Zich, František (203 Česká republika, domácí) -- Anýžová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Matějů, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Roubal, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Kubátová, Helena (203 Česká republika) -- Znebejánek, František (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: values; way of life; modernization; Hlučínsko; generation; social capital; national identity; religion; family; work; hedonism; comparative research; European Social Survey
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 19. 7. 2017 08:36.

    2015

    1. ROUBAL, Ondřej. Fast-Time Digital Age and Lifestyle Changes. In Jozef Matúš, Dana Petranová (eds.). Marketing Identity -Digital Life II. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnavě, 2015, s. 206 -220. ISBN 978-80-8105-780-9.
      Název anglicky: Fast-Time Digital Age and Lifestyle Changes
      RIV/26138077:_____/15:#0000891 Stať ve sborníku. Písemnictví, masmedia, audiovize. angličtina. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digital age; information and communication technology; multitasking; lifestyle
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 27. 3. 2017 16:00.
    2. ROUBAL, Ondřej a František ZICH. Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost. Praha: Eupress, 2015, 121 s. ISBN 978-80-7408-102-6.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 23. 2. 2017 15:39.
    3. ROUBAL, Ondřej a F. ZNEBEJÁNEK. Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Teorie modernity a modernizace. první. Praha: Sociologické nakladatelství SLON, 2015, 355 s. Studie, 116. svazek. ISBN 978-80-7419-190-9.
      Název česky: Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Teorie modernity a modernizace
      Název anglicky: Intergenerational changes in the way of life in Hlučínsko - Theory of modernity and modernization
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: way of life, modernization, generation, Hlučínsko, community, family, religion, work
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 21. 3. 2017 08:35.
    4. ROUBAL, Ondřej. Policy of life chances and policy of life styles under the conditions of consumer culture. European Journal of Science and Theology. Romania: ACAD Organisation, 2015, roč. 11, č. 6, s. 15-25. ISSN 1841-0464.
      Politologie a politické vědy. angličtina. Rumunsko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 10. 4. 2017 12:07.
    5. ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy: Zahrádka, P., Consumer Culture: History, Theory and Research. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2015, roč. 6, č. 1, s. 100-102. ISSN 1338-130X.
      Sociologie, demografie. angličtina. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 9. 1. 2017 09:58.
    6. ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy: Zahrádka, P. Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum. Sociologický časopis/Czech Sociological Review. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2015, roč. 51, č. 1, s. 181-185. ISSN 0038-0288.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 9. 1. 2017 09:58.

    2014

    1. ZICH, František, Jan RYTINA a Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS (2013). Praha, 2014.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 22. 2. 2017 11:00.
    2. ROUBAL, Ondřej. Dictatorship of Fast-Running Time Within The Society of Experience. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2014, roč. 5, č. 1, s. 86-92. ISSN 1338-130X.
      angličtina. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 21. 2. 2017 16:03.
    3. ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 184 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-092-0.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 5. 1. 2017 15:02.
    4. ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. Praha: VŠFS - Eupress, 2014, 152 s. ISBN 978-80-7418-092-7.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 2. 2017 11:46.
    5. ROUBAL, Ondřej. Predatory and alternative hedonism – from self-destruction to voluntary modesty. Online. In In. Matúš, J., D. Petranová (eds.). Conference Proccedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2014: Explosion of Innovations. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2014, s. 183-198, 116 s. ISBN 978-80-8105-666-6.
      Sociologie, demografie. čeština. Slovensko.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 10. 4. 2017 12:09.
    6. HAVLÍČEK, Karel a Ondřej ROUBAL. Sales Management and Sales Communication in SME´s. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2014, Vol. XVI, Special Issue on SMEs, s. 29-42, 13 s. ISSN 1108-2976.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 17. 2. 2017 10:21.
    7. ROUBAL, Ondřej. Sociologie a marketingová komunikace – partneři nebo soupeři? In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 313-319. ISBN 978-80-7408-097-5.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 17. 2. 2017 09:44.
    8. ROUBAL, Ondřej. Sociologie a pozdně moderní společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, Edice Eupress, 2014, 56 s. ISBN 978-80-7408-087-6.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 17. 2. 2017 09:39.
    9. ROUBAL, Ondřej. Štěstí nejsou jen peníze. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 136-150. ISBN 978-80-7408-097-5.
      čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 17. 2. 2017 09:01.
    10. ROUBAL, Ondřej. The cult of the moment as a new postmodern religion. European Journal of Science and Theology. ACAD Organisation, 2014, roč. 10, Suppl.1, s. 111-120. ISSN 1841-0464.
      Filosofie a náboženství. angličtina.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 10. 4. 2017 12:06.
    11. ROUBAL, Ondřej a Karel HAVLÍČEK. The Role of hapiness in the socio-economic environment. Journal of Social Sciences. Tbilisi: IBSU - International Black Sea University, 2014, Vol. 2, No. 2, s. 15-23. ISSN 2233-3878.
      Ekonomie. angličtina. Gruzie.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 10. 4. 2017 12:11.
    12. ZICH, František a Ondřej ROUBAL. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 150 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-093-7.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 11. 2. 2015 14:21.

    2013

    1. ROUBAL, Ondřej. Biografická identita v pohraničí. Teritoriální identita v životních příbězích poválečných osídlenců pohraničí severních Čech. Praha: Professional Publishing, 2013, 156 s. ISBN 978-80-7431-130-7.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 9. 1. 2017 09:50.
    2. ROUBAL, Ondřej. Don´t worry …. Be Happy. Psychologie dnes. Praha: Portál, 2013, roč. 19, č. 9, s. s. 18-21. ISSN 1211-5886.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 9. 1. 2017 09:49.
    3. ROUBAL, Ondřej. Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava, 2013, s. s. 215-232. ISBN 978-80-8105-546-1.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. angličtina. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 10. 4. 2017 12:09.
    4. ROUBAL, Ondřej a Karel HAVLÍČEK. Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication. Kyjev: Editorial Office, 2013, No. 7 (145), s. p. 439-450. ISSN 1993-6788.
      Název anglicky: Actual Problems of Economics
      Písemnictví, masmedia, audiovize. angličtina. Ukrajina.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 27. 5. 2014 16:21.
    5. ROUBAL, Ondřej. Internauti: generace, která vyrůstá na síti. Psychologie dnes. Praha: Portál, 2013, roč. 19, č. 1, s. 48-51, 3 s. ISSN 1211-5886.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 1. 10. 2013 15:11.
    6. ROUBAL, Ondřej. Invaze rychlého času a kultura okamžiku – „od dýmky a dopisů k časům cigaret a emailů“. In Petranová, D., Matúš, J., Čábyová, Ľ. (eds.) Megatrendy a média. Zväčšenina: Médiá jako komodita. Trnava: UCM FMK, 2013, s. s. 237-247. ISBN 978-80-8105-479-2.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 9. 1. 2017 09:48.
    7. ROUBAL, Ondřej. Jsme v éře vědění či informací? In Lidové noviny. 2013.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 15. 10. 2014 12:59.
    8. ROUBAL, Ondřej. Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění. Communication Today. Trnava: FMK UCM v Trnave, 2013, roč. 4, č. 1, s. 60-76. ISSN 1338-130X.
      Název česky: Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění
      Název anglicky: KNOWLEDGE OF A SOCIAL PROFILE AND ITS ROLE IN MARKETING PRACTICE OF SCHOOLS IN “KNOWLEDGE SOCIETY”
      RIV/04274644:_____/13:#0000019 Článek v odborném periodiku. Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Slovensko.
      Roubal, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Knowledge society; tertiary education; empirical research; graduate students; strategic leadership; university marketing; promotion
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 3. 2017 10:22.
    9. ROUBAL, Ondřej. Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“. In Pavlů, D. (ed.). (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 6 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 12:36.

    2012

    1. ZICH, František a Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS 2012. Závěrečná zpráva z interního projektu Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (studenti, absolventi, zaměstnanci). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 120 s.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 21. 2. 2013 14:43.
    2. ROUBAL, Ondřej. Éra nejistoty a nástup „lovecko-hráčské“ společnosti. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, roč. 3, č. 1, s. 6-19, 13 s. ISSN 1338-130X.
      čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 21. 2. 2013 14:41.
    3. ROUBAL, Ondřej. Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol. In Petranová, D., Magál, S., Matúš, J. (eds.). Megatrendy a média 2012. Trnava: UCM FMK, 2012, s. 96-114, 18 s. ISBN 978-80-8105-392-4.
      Sociologie, demografie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 10:11.
    4. ROUBAL, Ondřej. Rozhovor pro marketingovou společnost Elenaevents. 2012.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 21. 2. 2013 14:45.
    5. ROUBAL, Ondřej. Studenti očekávají poučky a návody. Lidové noviny, 2012.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 1. 10. 2013 15:13.
    6. ROUBAL, Ondřej. Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 6 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:49.
    7. ROUBAL, Ondřej. Štěstí na útěku ve společnosti blahobytu. In Nové trendy v marketingu – spoľočenská zodpovednosť. Trnava: UCM FMK, 2012, s. 252-263. ISBN 978-80-8105-438-9.
      Sociologie, demografie. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:48.
    8. ROUBAL, Ondřej. Východiska a možnosti sociologie marketingové komunikace. In (KO)MÉDIÁ - vědecké a odborné štúdie zamerané na mediálnu a marketingovú komunikáciu. Nitra: FF UKF, 2012. ISBN 978-80-558-0191-9.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:40.
    9. ROUBAL, Ondřej. Vzdělávání marketingových specialistů a očekávání marketingové praxe. AULA. Praha: Karolinum, 2012, roč. XX, č. 1, s. 2-22, 20 s. ISSN 1210-6658.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 23. 11. 2016 13:48.

    2011

    1. ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS (2010). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 13. 1. 2012 10:50.
    2. ROUBAL, Ondřej. Chceme si užívat! Vyrostla nová skupina zákazníků, která mění marketingové strategie firem. Psychologie Dnes. 2011, č. 4, s. 28-31, 3 s. ISSN 1212-9607.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 17. 1. 2012 12:24.
    3. ROUBAL, Ondřej. Individualizace jako zdroj nedůvěry v časech pozdní modernity. In Vyžádaná přednáška pro Klub tiskových mluvčí a specialistů v PR. Valtice. 2011.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 30. 7. 2012 12:14.
    4. ROUBAL, Ondřej. Insecurity and confidence in the perspective of marketing communications. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 10 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
      angličtina. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 14:22.
    5. ROUBAL, Ondřej. „Internauti“ všech e-světů, spojte se. In Výzvy a problémy on-line marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011, s. 21-33, 12 s. ISBN 978-80-8105-252-1.
      čeština. Slovensko.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 14:18.
    6. ROUBAL, Ondřej. K problematice pohraničních vztahů v EU (Meinhof H. Ulrike (ed.). Living (with) Borders – Identity Discourses on East-Weast in Europe. Southampton, Ashgate 2002, 149 s.). Marathon. Praha, 2011, č. 1, s. 32-33, 1 s. ISSN 1211-8591.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 15. 9. 2011 09:24.
    7. ROUBAL, Ondřej. Nejistota a důvěra v perspektivě sociologie marketingové komunikace. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 17. 1. 2012 12:26.
    8. ROUBAL, Ondřej. Potíže s identitou – umění sebetvorby a problém uznání. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2011, roč. 2, č. 1, s. 26-40, 14 s. ISSN 1338-130X.
      čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 17. 1. 2012 12:24.
    9. ROUBAL, Ondřej. Tekuté časy nejistoty a fetišismus značek. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011, s. 183-195, 8 s. ISBN 978-80-8105-335-1.
      čeština. Slovensko.
      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 12:58.

    2010

    1. ROUBAL, Ondřej, František ZICH a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS – 2010. Praha: Vysoký škola finanční a správní, 2010.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 9. 2. 2011 16:09.
    2. ROUBAL, Ondřej. Co chceme od vysoké školy? Vybrané výsledky sociologického výzkumu na Vysoké škole finanční a správní. In Nové trendy v marketingovej komunikácii. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, s. 171-183, 12 s. ISBN 978-80-8105-205-7.
      Sociologie, demografie. čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 9. 2011 14:22.
    3. ROUBAL, Ondřej. Hédonismus jako životní styl z pohledu sociologie marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Slovensko.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 9. 2. 2011 16:17.
    4. KUNZ, Vilém a Ondřej ROUBAL. Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel. In Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, s. 415 – 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 31. 1. 2011 13:05.
    5. ROUBAL, Ondřej. Jsme opravdoví, nebo jen hrajeme role? Psychologie dnes. 2010, č. 2, s. 46 - 48. ISSN 1212-9607.
      Psychologie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 9. 2. 2011 16:22.
    6. ROUBAL, Ondřej. Nové pohledy na komunikační specifiku veletrhů a výstav v turbulentní době (Recenze Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing). Otázky žurnalistiky. Ružomberok: Verbum – KU, 2010, č. 3-4. ISSN 0322-7049.
      čeština. Slovensko.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 15. 9. 2011 09:22.
    7. ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedia, marketing. Professional Publishing, 2009. BrandStories. 2010, č. 1, s. 19. ISSN 1804-2708.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 10. 2. 2011 12:55.

    2009

    1. ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 138 s.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnil: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Změněno: 8. 12. 2009 13:47.
    2. ROUBAL, Ondřej. Moderní komunikační technologie a konstrukce „kyber-prostorových“ identit. In Nové trendy v marketingu. FMK, Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2009.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 08:55.
    3. ROUBAL, Ondřej. Teritoriální identita v biografických vyprávěních poválečných osídlenců pohraničí severních Čech. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd, 2009, 206 s.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnil: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Změněno: 8. 12. 2009 13:53.

    2008

    1. ZICH, František a Ondřej ROUBAL. Anketa zamestnanců VŠFS (2008), interní materiál. Praha: VŠFS, 2008.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 26. 1. 2010 14:41.
    2. ROUBAL, Ondřej, Zdeněk CECAVA, Miloslav KAFKA a Michal TOMČÍK. Posluchači třetího ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 24. 2. 2012 14:48.

    2007

    1. ZICH, František, Zdeněk CECAVA a Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS (2007). Praha: VŠFS, 2007.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 26. 1. 2010 14:36.
    2. ROUBAL, Ondřej. Biografický výzkum a historická paměť osidlování českého pohraničí. SOCIOweb. 2007, roč. 5, č. 4, s. 5-7. ISSN 1214-1720.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 15:23.
    3. ROUBAL, Ondřej. Ztrácí vzdělání prestiž? Listy. 2007, roč. 37, č. 6, s. 25-29. ISSN 1210-1222.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 15:18.

    2006

    1. ALHEIT, Peter, Irena SZALACHCICOWA, František ZICH, Ondřej ROUBAL a ET AL. Biographien im Grenzraum: Eine Untersuchung in der Euroregion Neisse. Dresden: Neisse Verlag, 2006, 545 s. ISBN 3-934038-23-9.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 13. 3. 2017 14:29.
    2. ZICH, František, Ondřej ROUBAL, Jan RYTINA a Vilém KUNZ. Sociální potenciál regionu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2006. ISBN 80-86754-69-3.
      Název česky: Sociální potenciál regionu
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 1. 2011 12:57.

    2005

    1. ROUBAL, Ondřej. Evropská, národní nebo regionální identita? Sociologický časopis. 2005, roč. 41, č. 1, s. 198-200. ISSN 0038-0288.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 15:16.

    2004

    1. ROUBAL, Ondřej. Regionale Identität - Globalisierung - Modernisierung. Tschechisch-Deutsche Zusammenhänge. 2004, roč. 2004, č. 2, s. 8-9. ISSN 1214-7559.
      URL
      Sociologie, demografie. němčina.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 15:31.
    2. ROUBAL, Ondřej. Regionální identita v souvislosti globalizace a modernizace. Česko-německé souvislosti: bulletin projektu. 2004, roč. 2, č. 2, s. 8-9. ISSN 1214-4622.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 16. 6. 2010 12:06.
    3. ROUBAL, Ondřej. The Regional Identity in the Relations of Globalization and Modernization. Czech-German Connections. 2004, roč. 2004, č. 2, s. 8-9. ISSN 1214-7567.
      URL
      Sociologie, demografie. angličtina.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 15:56.

    2003

    1. ROUBAL, Ondřej. Etnická identita Lužických Srbů v biografických vyprávěních. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 13:58.
    2. ROUBAL, Ondřej. Etnická identita v mezigeneračním a národním srovnání. SOCIOweb. 2003, roč. 1, 19-20, s. 3-5. ISSN 1214-1720.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 16. 6. 2010 12:14.
    3. ROUBAL, Ondřej. Etnická identita v mezigeneračním a národním srovnání - případová studie. In SOCIOweb19-20. Praha: Sociologický ústav AVČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 15:37.
    4. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita I. SOCIOweb. 2003, roč. 1, č. 9, s. 1-3. ISSN 1214-1720.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 16. 6. 2010 12:11.
    5. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita II. SOCIOweb. 2003, roč. 2003, č. 13. ISSN 1214-1720.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 16:01.
    6. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita II. část. In SOCIOweb 13-14. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 15:43.
    7. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita III. SOCIOweb. 2003, roč. 2003, č. 14. ISSN 1214-1720.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 15:51.
    8. ROUBAL, Ondřej. Když se řekně identita - regionální identita III. část. In SOCIOweb 15-16. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 15:53.
    9. ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita 1.část. In SOCIOweb 9. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 15:41.
    10. ROUBAL, Ondřej. Mezigenerační biografická konfigurace české části eureregionu Nisa. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 15:17.
    11. ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Barbora SPALOVÁ. Mezigenerační biografická konfigurace obyvatel české části Euroregionu Nisa. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003, 119 s. Edice Sociologické texty, svazek SP 03:2. ISBN 80-7330-024-9.
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 26. 1. 2010 14:23.
    12. ROUBAL, Ondřej. Mezinárodní vědecká konference - Biografie v pohraničí - perspektivy pohraničí ve společné Evropě. Sociologický ústav AV ČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 14:14.
    13. ROUBAL, Ondřej. Skupina - základní sociologický pojem. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003. SOCIOweb 6.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 15:26.
    14. ROUBAL, Ondřej. Skupina-základní sociologický pojem. SOCIOweb. 2003, roč. 1, č. 6, s. 4-5. ISSN 1214-1720.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 15. 6. 2010 15:25.
    15. ROUBAL, Ondřej. Solidarita ve společnosti je základem sociálního státu, říká profesor sociologie Jan Keller. SOCIOweb. 2003, roč. 1, č. 4, s. 5-6. ISSN 1214-1720.
      URL
      Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 16. 6. 2010 12:09.
    16. ROUBAL, Ondřej. Solidarita ve společnosti je základem sociálního státu, říká profesor sociologie Jan Keller. In SOCIOweb4. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 15:22.

    2002

    1. ROUBAL, Ondřej. Regoinální identita obyvatel (české části) Euroregionu Nisa. Ústí nad Labem: Universita J.E. Purkyně, 2002.
      Změnila: Zuzana Pražáková, učo 6282. Změněno: 8. 4. 2004 13:55.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 17:10