-
PETRŮ, Naděžda, František ZICH, Hana BŘEZINOVÁ, Stanislava MILDEOVÁ, Ondřej ROUBAL, Pavel ROSENLACHER, Oskar CRNADAK, Jaroslav MATAL, Viktor DUTKO a Gabriela ANTOŠOVÁ. Souhrnná výzkumná zpráva, Vnímání značky hlavního města Prahy jako inovačního centra. Roubal, O, Rosenlacher, P, Crnadak, O, Matal, J, Dutko, V. Antošová, G. 1. vyd. Praha: Pražský inovační institut, 2025, 144 s. ISBN 978-80-7408-282-5.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/12103/cs
-
ROUBAL, Ondřej a Kateryna NARUSEVYCH. THE PANORAMA OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE – DEVELOPMENT OR ADVANCEMENT? Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2025, roč. 16, č. 1, s. 48-63. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/12118/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Ambivalentní podstata umělé inteligence a řešení morálních dilemat autonomních vozidel. In Marketing and Media identity. 2024.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/11529/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture and the Paradox of Choice in an Ambivalent Era of Emancipation of Individual Freedoms. In Fatih Sahin, Cevat Soylemez. Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior. 1. vyd. Hershey, Pennsylvania, USA: IGI Global Publishing, 2024, s. 51-85. ISBN 979-8-3693-1594-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/979-8-3693-1594-1.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10996/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2024. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (11. ročník). In Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2024 prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (11. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2024 : presentation of the results of social science research with economic and financial effects (11th annual conference). První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2024, s. 1-152. ISBN 978-80-7408-277-1.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/11530/cs
-
ROUBAL, Ondřej a Petr BUDINSKÝ. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2024. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (11. ročník). 2024.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/11461/cs
-
The Religious Essence of Shopping and the Promotion of Thriftiness as a Principle of Frugal HedonismROUBAL, Ondřej. The Religious Essence of Shopping and the Promotion of Thriftiness as a Principle of Frugal Hedonism. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2024, roč. 20, č. 5, s. 107-121. ISSN 1841-0464.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/11416/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture and Abundance of Choices: Having More, Feeling Blue. In Umut Ayman. A New Era of Consumer Behavior - In and Beyond the Pandemic. UK, London: IntechOpen, 2023, s. 3-21. IntechOpen Series. Business, Management and Economics. Volume 2. ISBN 978-1-80356-182-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5772/intechopen.105607.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10587/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Covid-19 as a Black Swan. University Education Adaptation to Online Learning in The Second Wave of the Coronavirus Pandemic from the Perspective of Students and Academics. Media Literacy and Academic Research. Trnava: FMK UCM, 2023, roč. 6, č. 1, s. 92-115. ISSN 2585-9188. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.34135/mlar-23-01-06.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10650/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník). První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, s. 1-194. ISBN 978-80-7408-270-2.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10917/cs
-
ROUBAL, Ondřej a Petr BUDINSKÝ. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results presentation of social science research with economic and financial effects (10th annual conference). 2023.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10866/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture. OBM Geriatrics. USA, Ohio: LIDSEN Publishing, 2023, roč. 7, č. 2, s. 235-256. ISSN 2638-1311. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21926/obm.geriatr.2302235.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10573/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník). 2022.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10676/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2022, s. 1-188. ISBN 978-80-7408-189-7.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10335/cs
-
ROUBAL, Ondřej. The Conversion of University Education in the Time of the Covid-19 Pandemic and the Ambivalent Nature of Online Learning. Online. In Monika Prostináková Hossová, Martin Graca, Martin Solík. Marketing Identity: Metaverse is the New Universe. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia, 2022, s. 313-323. ISBN 978-80-572-0297-4.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10334/cs
-
ROUBAL, Ondřej. THE ETHICAL CONSUMER AND THE RELIGIOUS NATURE OF ENVIRONMENTAL THINKING. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Acad Organisation Environmental Engineering & Sustainable Development, 2022, roč. 18, č. 1, s. 113-124. ISSN 1841-0464.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9599/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník). 2021.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10675/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními aspekty (8. ročník). In Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021, 125 s. ISBN 978-80-7408-237-5.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9530/cs
-
ROUBAL, Ondřej. The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic. Online. In Monika Prostináková Hossová, Jana Radošinská, Martin Solík. Megatrends and Media. Home Officetainment. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2021, s. 336-345. ISBN 978-80-572-0183-0.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9348/cs
-
VALENČÍK, Radim, Michal BLAHOUT, Ondřej ČERNÍK, Jan ČERVENKA, Michael KROH, Jan MERTL, Vladislav PAVLÁT, Ondřej ROUBAL, Pavel SUCHÝ, Petr WAWROSZ a František ZICH. Bohatství a chudoba jako problém. Online. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, 138 s. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-201-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/03.2020/3.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/8741/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. MARKETING IDENTITY: COVID-2.0 Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2020: COVID-2.0". Trnava (Slovakia): Faculty of Mass Media Communication - University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2020, s. 558-566. ISBN 978-80-572-0107-6.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/8725/cs
-
ROUBAL, Ondřej a Jitka CIRKLOVÁ. Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications. Communication Today. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2020, roč. 11, č. 2, s. 18-34. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/8635/cs
-
ROUBAL, Ondřej. From Protestant Ethic to Hedonistic Experiental Ethics. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Acad Organisation Environmental Engineering & Sustainable Development, 2020, roč. 16, č. 3, s. 47-56. ISSN 1841-0464.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/8347/cs
-
MAIELLO, Giuseppe a Ondřej ROUBAL. Média a kultura. Od primární orální kultury ke konstrukci kyber-prostorových identit v éře digitální komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, 126 s. EUpress. ISBN 978-80-7408-179-8.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7958/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Média ve službách diktatury strachu. In https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php. Aktuálně.cz, 2020, s. 1. https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/8679/cs
-
ROUBAL, Ondřej a Petr WAWROSZ. Predatory and Alternative Hedonism - Better Later than Now. ACTA VŠFS. Prague: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2020, roč. 14, č. 2, s. 166-179. ISSN 1802-792X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/8666/cs
-
VALENČÍK, Radim, Petr WAWROSZ, Michal BLAHOUT, Ondřej ROUBAL, Jiří MIHOLA, Jan ČERVENKA a Sůva MICHAL. Ekonomie produktivní spotřeby: Teoretický základ analýzy role produktivních služeb. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2019, 100 s. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-184-2.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7547/cs
-
VALENČÍK, Radim, Ondřej ROUBAL, Petr WAWROSZ a Světlana SAZANOVÁ. Ekonomicheskiye paradigmy i ekonomicheskiye kommunikatsii. Upravleniye v sfere ekonomiki: problemy i perspektivy. Ruská federace: Государственный университет управления, 2019, roč. 7, č. 1, s. 60-65. ISSN 2309-3633.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7548/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více. Marketing & Komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2019, XXVIV, č. 1, s. 12-13. ISSN 1211-5622.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7463/cs
-
ROUBAL, Ondřej. THE DUALITY OF HEDONISM IN THE AMBIVALENT WORLD OF POLARITIES. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2019, roč. 15, č. 1, s. 203-213. ISSN 1841-0464.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7262/cs
-
ROUBAL, Ondřej. The Erotic Capital of Men from the Perspective of the Sociology of Marketing Communication. In Alena Kusá, Anna Zaušková, Zuzana Bučková. Marketing Identity 2019. Offline is the new online. Trnava (Slovakia): Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2019, s. 706-717. ISBN 978-80-572-0038-3.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/8060/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Maximizers and Satisficers In Consumer Culture Changes. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2018, roč. 9, č. 2, s. 38-54. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7113/cs
-
ROUBAL, Ondřej. MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM. In Ľudmila Čábyová, Rudolf Rybanský, Zuzana Bezáková. MARKETING IDENTITY 2018. DIGITAL MIRRORS - PART I. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2018, s. 528-536. ISBN 978-80-8105-984-1.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7484/cs
-
ROUBAL, Ondřej. JANUS' FACE OF CONSUMER CULTURE. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2017, roč. 13, č. 6, s. 219-229. ISSN 1841-0464.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/6447/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2017, roč. 8, č. 1, s. 40-52. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5925/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Consumer culture and the problem of choice - Why can less be more? In Dana Petranová, Slavomír Magál. Megatrends and Media. Critique in Media, Critique of Media. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnavě, 2016, s. 161-174. ISBN 978-80-8105-796-0.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5967/cs
-
ZICH, František, Petra ANÝŽOVÁ, Petr MATĚJŮ, Ondřej ROUBAL, Helena KUBÁTOVÁ a František ZNEBEJÁNEK. Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu. Vydání první. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2016, 302 s. Edice Studie, Svazek č. 121. ISBN 978-80-7419-241-8.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5522/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Fast-Time Digital Age and Lifestyle Changes. In Jozef Matúš, Dana Petranová (eds.). Marketing Identity -Digital Life II. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnavě, 2015, s. 206 -220. ISBN 978-80-8105-780-9.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5481/cs
-
ROUBAL, Ondřej a František ZICH. Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost. Praha: Eupress, 2015, 121 s. ISBN 978-80-7408-102-6.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5189/cs
-
ROUBAL, Ondřej a F. ZNEBEJÁNEK. Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Teorie modernity a modernizace. první. Praha: Sociologické nakladatelství SLON, 2015, 355 s. Studie, 116. svazek. ISBN 978-80-7419-190-9.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5190/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Policy of life chances and policy of life styles under the conditions of consumer culture. European Journal of Science and Theology. Romania: ACAD Organisation, 2015, roč. 11, č. 6, s. 15-25. ISSN 1841-0464.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5378/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy: Zahrádka, P., Consumer Culture: History, Theory and Research. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2015, roč. 6, č. 1, s. 100-102. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5192/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy: Zahrádka, P. Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum. Sociologický časopis/Czech Sociological Review. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2015, roč. 51, č. 1, s. 181-185. ISSN 0038-0288.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5191/cs
-
ZICH, František, Jan RYTINA a Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS (2013). Praha, 2014.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4462/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Dictatorship of Fast-Running Time Within The Society of Experience. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2014, roč. 5, č. 1, s. 86-92. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4600/cs
-
ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 184 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-092-0.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4598/cs
-
ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. Praha: VŠFS - Eupress, 2014, 152 s. ISBN 978-80-7418-092-7.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4370/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Predatory and alternative hedonism – from self-destruction to voluntary modesty. Online. In In. Matúš, J., D. Petranová (eds.). Conference Proccedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2014: Explosion of Innovations. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2014, s. 183-198, 116 s. ISBN 978-80-8105-666-6.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5194/cs
-
HAVLÍČEK, Karel a Ondřej ROUBAL. Sales Management and Sales Communication in SME´s. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2014, Vol. XVI, Special Issue on SMEs, s. 29-42, 13 s. ISSN 1108-2976.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3801/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Sociologie a marketingová komunikace – partneři nebo soupeři? In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 313-319. ISBN 978-80-7408-097-5.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4596/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Sociologie a pozdně moderní společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, Edice Eupress, 2014, 56 s. ISBN 978-80-7408-087-6.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4457/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Štěstí nejsou jen peníze. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 136-150. ISBN 978-80-7408-097-5.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4597/cs
-
ROUBAL, Ondřej. The cult of the moment as a new postmodern religion. European Journal of Science and Theology. ACAD Organisation, 2014, roč. 10, Suppl.1, s. 111-120. ISSN 1841-0464.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4922/cs
-
ROUBAL, Ondřej a Karel HAVLÍČEK. The Role of hapiness in the socio-economic environment. Journal of Social Sciences. Tbilisi: IBSU - International Black Sea University, 2014, Vol. 2, No. 2, s. 15-23. ISSN 2233-3878.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4601/cs
-
ZICH, František a Ondřej ROUBAL. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 150 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-093-7.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4599/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Biografická identita v pohraničí. Teritoriální identita v životních příbězích poválečných osídlenců pohraničí severních Čech. Praha: Professional Publishing, 2013, 156 s. ISBN 978-80-7431-130-7.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4456/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Don´t worry …. Be Happy. Psychologie dnes. Praha: Portál, 2013, roč. 19, č. 9, s. s. 18-21. ISSN 1211-5886.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4458/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava, 2013, s. s. 215-232. ISBN 978-80-8105-546-1.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4461/cs
-
ROUBAL, Ondřej a Karel HAVLÍČEK. Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication. Kyjev: Editorial Office, 2013, No. 7 (145), s. p. 439-450. ISSN 1993-6788.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4208/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Internauti: generace, která vyrůstá na síti. Psychologie dnes. Praha: Portál, 2013, roč. 19, č. 1, s. 48-51, 3 s. ISSN 1211-5886.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3973/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Invaze rychlého času a kultura okamžiku – „od dýmky a dopisů k časům cigaret a emailů“. In Petranová, D., Matúš, J., Čábyová, Ľ. (eds.) Megatrendy a média. Zväčšenina: Médiá jako komodita. Trnava: UCM FMK, 2013, s. s. 237-247. ISBN 978-80-8105-479-2.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4460/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Jsme v éře vědění či informací? In Lidové noviny. 2013.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4459/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění. Communication Today. Trnava: FMK UCM v Trnave, 2013, roč. 4, č. 1, s. 60-76. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4209/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“. In Pavlů, D. (ed.). (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 6 s. ISBN 978-80-7408-067-8.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4206/cs
-
ZICH, František a Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS 2012. Závěrečná zpráva z interního projektu Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (studenti, absolventi, zaměstnanci). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 120 s.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3671/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Éra nejistoty a nástup „lovecko-hráčské“ společnosti. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, roč. 3, č. 1, s. 6-19, 13 s. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3670/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol. In Petranová, D., Magál, S., Matúš, J. (eds.). Megatrendy a média 2012. Trnava: UCM FMK, 2012, s. 96-114, 18 s. ISBN 978-80-8105-392-4.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3970/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Rozhovor pro marketingovou společnost Elenaevents. 2012.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3672/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Studenti očekávají poučky a návody. Lidové noviny, 2012.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3974/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 6 s. ISBN 978-80-7408-067-8.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3975/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Štěstí na útěku ve společnosti blahobytu. In Nové trendy v marketingu – spoľočenská zodpovednosť. Trnava: UCM FMK, 2012, s. 252-263. ISBN 978-80-8105-438-9.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3971/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Východiska a možnosti sociologie marketingové komunikace. In (KO)MÉDIÁ - vědecké a odborné štúdie zamerané na mediálnu a marketingovú komunikáciu. Nitra: FF UKF, 2012. ISBN 978-80-558-0191-9.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4207/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Vzdělávání marketingových specialistů a očekávání marketingové praxe. AULA. Praha: Karolinum, 2012, roč. XX, č. 1, s. 2-22, 20 s. ISSN 1210-6658.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3972/cs
-
ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS (2010). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2763/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Chceme si užívat! Vyrostla nová skupina zákazníků, která mění marketingové strategie firem. Psychologie Dnes. 2011, č. 4, s. 28-31, 3 s. ISSN 1212-9607.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2872/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Individualizace jako zdroj nedůvěry v časech pozdní modernity. In Vyžádaná přednáška pro Klub tiskových mluvčí a specialistů v PR. Valtice. 2011.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3216/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Insecurity and confidence in the perspective of marketing communications. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 10 s. ISBN 978-80-7408-055-5.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3213/cs
-
ROUBAL, Ondřej. „Internauti“ všech e-světů, spojte se. In Výzvy a problémy on-line marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011, s. 21-33, 12 s. ISBN 978-80-8105-252-1.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3214/cs
-
ROUBAL, Ondřej. K problematice pohraničních vztahů v EU (Meinhof H. Ulrike (ed.). Living (with) Borders – Identity Discourses on East-Weast in Europe. Southampton, Ashgate 2002, 149 s.). Marathon. Praha, 2011, č. 1, s. 32-33, 1 s. ISSN 1211-8591.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2607/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Nejistota a důvěra v perspektivě sociologie marketingové komunikace. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2873/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Potíže s identitou – umění sebetvorby a problém uznání. Communication Today. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2011, roč. 2, č. 1, s. 26-40, 14 s. ISSN 1338-130X.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2871/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Tekuté časy nejistoty a fetišismus značek. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011, s. 183-195, 8 s. ISBN 978-80-8105-335-1.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/3215/cs
-
ROUBAL, Ondřej, František ZICH a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS – 2010. Praha: Vysoký škola finanční a správní, 2010.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2216/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Co chceme od vysoké školy? Vybrané výsledky sociologického výzkumu na Vysoké škole finanční a správní. In Nové trendy v marketingovej komunikácii. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, s. 171-183, 12 s. ISBN 978-80-8105-205-7.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2602/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Hédonismus jako životní styl z pohledu sociologie marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2217/cs
-
KUNZ, Vilém a Ondřej ROUBAL. Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel. In Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, s. 415 – 420. ISBN 978-80-225-2978-5.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2168/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Jsme opravdoví, nebo jen hrajeme role? Psychologie dnes. 2010, č. 2, s. 46 - 48. ISSN 1212-9607.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2218/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Nové pohledy na komunikační specifiku veletrhů a výstav v turbulentní době (Recenze Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing). Otázky žurnalistiky. Ružomberok: Verbum – KU, 2010, č. 3-4. ISSN 0322-7049.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2606/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Recenze knihy Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedia, marketing. Professional Publishing, 2009. BrandStories. 2010, č. 1, s. 19. ISSN 1804-2708.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2221/cs
-
ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 138 s.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/866/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Moderní komunikační technologie a konstrukce „kyber-prostorových“ identit. In Nové trendy v marketingu. FMK, Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2009.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2365/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Teritoriální identita v biografických vyprávěních poválečných osídlenců pohraničí severních Čech. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd, 2009, 206 s.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/867/cs
-
ZICH, František a Ondřej ROUBAL. Anketa zamestnanců VŠFS (2008), interní materiál. Praha: VŠFS, 2008.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1295/cs
-
ROUBAL, Ondřej, Zdeněk CECAVA, Miloslav KAFKA a Michal TOMČÍK. Posluchači třetího ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/953/cs
-
ZICH, František, Zdeněk CECAVA a Ondřej ROUBAL. Anketa zaměstnanců VŠFS (2007). Praha: VŠFS, 2007.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1293/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Biografický výzkum a historická paměť osidlování českého pohraničí. SOCIOweb. 2007, roč. 5, č. 4, s. 5-7. ISSN 1214-1720.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1784/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Ztrácí vzdělání prestiž? Listy. 2007, roč. 37, č. 6, s. 25-29. ISSN 1210-1222.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1783/cs
-
ALHEIT, Peter, Irena SZALACHCICOWA, František ZICH, Ondřej ROUBAL a ET AL. Biographien im Grenzraum: Eine Untersuchung in der Euroregion Neisse. Dresden: Neisse Verlag, 2006, 545 s. ISBN 3-934038-23-9.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1291/cs
-
ZICH, František, Ondřej ROUBAL, Jan RYTINA a Vilém KUNZ. Sociální potenciál regionu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2006. ISBN 80-86754-69-3.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/700/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Evropská, národní nebo regionální identita? Sociologický časopis. 2005, roč. 41, č. 1, s. 198-200. ISSN 0038-0288.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1782/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Regionale Identität - Globalisierung - Modernisierung. Tschechisch-Deutsche Zusammenhänge. 2004, roč. 2004, č. 2, s. 8-9. ISSN 1214-7559.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1786/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Regionální identita v souvislosti globalizace a modernizace. Česko-německé souvislosti: bulletin projektu. 2004, roč. 2, č. 2, s. 8-9. ISSN 1214-4622.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1790/cs
-
ROUBAL, Ondřej. The Regional Identity in the Relations of Globalization and Modernization. Czech-German Connections. 2004, roč. 2004, č. 2, s. 8-9. ISSN 1214-7567.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1787/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Etnická identita Lužických Srbů v biografických vyprávěních. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/194/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Etnická identita v mezigeneračním a národním srovnání. SOCIOweb. 2003, roč. 1, 19-20, s. 3-5. ISSN 1214-1720.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1793/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Etnická identita v mezigeneračním a národním srovnání - případová studie. In SOCIOweb19-20. Praha: Sociologický ústav AVČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/199/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita I. SOCIOweb. 2003, roč. 1, č. 9, s. 1-3. ISSN 1214-1720.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1792/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita II. SOCIOweb. 2003, roč. 2003, č. 13. ISSN 1214-1720.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1789/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita II. část. In SOCIOweb 13-14. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/201/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita III. SOCIOweb. 2003, roč. 2003, č. 14. ISSN 1214-1720.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1788/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Když se řekně identita - regionální identita III. část. In SOCIOweb 15-16. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/202/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Když se řekne identita - regionální identita 1.část. In SOCIOweb 9. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/200/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Mezigenerační biografická konfigurace české části eureregionu Nisa. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/196/cs
-
ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Barbora SPALOVÁ. Mezigenerační biografická konfigurace obyvatel české části Euroregionu Nisa. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003, 119 s. Edice Sociologické texty, svazek SP 03:2. ISBN 80-7330-024-9.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1290/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Mezinárodní vědecká konference - Biografie v pohraničí - perspektivy pohraničí ve společné Evropě. Sociologický ústav AV ČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/195/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Skupina - základní sociologický pojem. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003. SOCIOweb 6.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/198/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Skupina-základní sociologický pojem. SOCIOweb. 2003, roč. 1, č. 6, s. 4-5. ISSN 1214-1720.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1785/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Solidarita ve společnosti je základem sociálního státu, říká profesor sociologie Jan Keller. SOCIOweb. 2003, roč. 1, č. 4, s. 5-6. ISSN 1214-1720.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/1791/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Solidarita ve společnosti je základem sociálního státu, říká profesor sociologie Jan Keller. In SOCIOweb4. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2003.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/197/cs
-
ROUBAL, Ondřej. Regoinální identita obyvatel (české části) Euroregionu Nisa. Ústí nad Labem: Universita J.E. Purkyně, 2002.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/193/cs
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
Zobrazeno: 13. 6. 2025 11:59