Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2024, 232 s. ISBN 978-80-271-5226-1.
      Odkaz na www stránky nakladatele
      Název česky: AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
      Název anglicky: AI Marketing Playbook: How ChatGPT and Artificial Intelligence Are Changing the Marketing World
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: education-based marketing, ChatGPT, prompt engineering, experiential marketing
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 26. 2. 2024 07:09.
    2. JÍLKOVÁ, Petra a Ladislava KNIHOVÁ. ESG nefinanční reporting: klíčový nástroj managementu pro dosažení udržitelného rozvoje. Listy cukrovarnické a řepařské. Praha: VUC Praha, 2024, roč. 140, 5-6/2024, s. 204-211. ISSN 1210-3306.
      Odkaz na www fulltext článku
      Název česky: ESG nefinanční reporting: klíčový nástroj managementu pro dosažení udržitelného rozvoje
      Název anglicky: ESG Non-Financial Reporting: a Key Management Tool for Achieving Sustainable Development
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: ESG non-financial reporting, GRI 13 standards, management role, supply-chain management, CSRD Directive, sustainability.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 3. 6. 2024 10:00.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu. Bankovnictví. Praha: 4H production, s. r. o., 2024, XXXI, 3/2024, s. 24-27. ISSN 1212-4273.
      Název česky: Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu
      Název anglicky: When AI Comes into Play: Ethics and Education as Key Success Factors
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Ethics, leadership, decision-making, ethics, strategic management, artificial inteligence, education.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 19. 3. 2024 14:54.
    4. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Ladislava KNIHOVÁ. Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence. Marketing & komunikace. Praha, 2024, XIX., 2/2024, s. 22-23. ISSN 1211-5622.
      Odkaz na www stránky časopisu
      Název česky: Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence
      Název anglicky: From Family Tradition to Entrepreneurial Legacy: The Evolution of Family Businesses in an Era of Innovation and Artificial Intelligence
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Business resilience, entrepreneurial family, family business, artificial intelligence
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 18. 6. 2024 08:41.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Proměny marketingové komunikace. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2024, XIX., 1/2024, s. 14-16. ISSN 1211-5622.
      Odkaz na www stránky časopisu
      Název česky: Proměny marketingové komunikace
      Název anglicky: Transformations of Marketing Communication
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: AI, ethics, generative multimodal models, ChatGPT PLUS, marketing communication
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 5. 4. 2024 12:42.

    2023

    1. KNIHOVÁ, Ladislava, Vladislav PAVLÁT, Lubomír CIVÍN, Jaroslav HALÍK a Radka MACGREGOR PELIKÁNOVÁ. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, 310 s. ISBN 978-1-7998-8669-3.
      Odkaz na www stránky vydavatele
      Název anglicky: Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: interdisciplinarity, globalization, management, marketing, accounting
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 10. 11. 2023 10:07.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Otakar NĚMEC. Extended Workforce Ecosystems: Intelligent Bots and Freelancers with Employee ID Cards Are Changing the Workforce Paradigm. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2023, roč. 17, č. 1, s. 73-92. ISSN 1802-792X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/acta-2023/1-05.
      Odkaz na fulltext
      Název česky: Ekosystémy rozšířené pracovní síly: inteligentní roboti a externí pracovníci se zaměstnaneckou ID kartou mění paradigma pracovní síly
      Název anglicky: Extended Workforce Ecosystems: Intelligent Bots and Freelancers with Employee ID Cards Are Changing the Workforce Paradigm
      RIV/04274644:_____/23:#0001018 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Němec, Otakar (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: digital competency framework; extended workforce; hybrid work models; intelligent bots; remote work; strategic remote work arrangements
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 14. 2. 2024 10:27.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Fragmentace odborné terminologie ohrožuje dorozumění mezi odborníky. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání: Metodologické role vize při iniciování, orientování a praktickém uplatnění výsledků společenskovědního výzkumu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, s. 15-22, 7 s. ISBN 978-80-7408-255-9.
      Odkaz na sborník
      Název česky: Fragmentace odborné terminologie ohrožuje dorozumění mezi odborníky
      Název anglicky: Fragmentation of professional terminology jeopardizes communication between professionals
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Remote skills, skills deficit, skills gap, downskilling, newskilling, reskilling, skills development, upskilling
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 17. 4. 2023 08:39.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Kristina LENKOVA. From Numbers to Narratives: Unraveling the Path to Standardized Non-Financial Reporting in Europe. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. Conference Proceedings : The 11th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use – Beyond the Numbers. 1. vyd. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2023, s. 109-129. ISBN 978-80-7638-036-3.
      Odkaz na fulltext sborníku
      Název česky: Od čísel k příběhům: Na cestě ke standardizovanému nefinančnímu výkaznictví v Evropě
      Název anglicky: From Numbers to Narratives: Unraveling the Path to Standardized Non-Financial Reporting in Europe
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: non-financial reporting, ESG, European sustainability reporting standards, investors, sustainability reports, Moneta Money Bank
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 12. 4. 2024 08:27.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava a Petra JÍLKOVÁ. From Obstacles to Opportunities: Enabligh ESG Adoption in SMEs. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2023, XX, č. 131, s. 1-16. ISSN 1336-5711.
      Odkaz na plný text
      Název česky: Od překážek k příležitostem: Usnadnění zavádění ESG v malých a středních podnicích
      Název anglicky: From Obstacles to Opportunities: Enabligh ESG Adoption in SMEs
      RIV/04274644:_____/23:#0001031 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jílková, Petra (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Sustainability Reporting Directive; ESG factors; greenwashing; non-financial reporting; sustainable report
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 14. 2. 2024 09:01.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Interdisciplinarity as a New Philosophy Applied in Marketing. In Vladislav Pavlát, Ladislava Knihová, Lubomír Civín, Jaroslav Halík, Radka MacGregor Pelikánová. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, s. 211-237. Business Management. ISBN 978-1-7998-8669-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-8669-3.
      Odkaz na www stránky vydavatele
      Název česky: Interdisciplinarita jako nová filozofie v marketingu
      Název anglicky: Interdisciplinarity as a New Philosophy Applied in Marketing
      RIV/04274644:_____/23:#0001043 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Spojené státy.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: content marketing; educational marketing; humanization of marketing; ESG; interdisciplinary nature of marketing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 27. 2. 2024 09:23.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, č. 1, s. 16-18. ISSN 1211-5622.
      Odkaz na www stránky časopisu
      Název česky: Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž
      Název anglicky: Competitive Intelligence in Marketing is not Espionage
      RIV/04274644:_____/23:#0000980 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: data analyst; ethical considerations; informed decision making; competitive intelligence; team training
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 19. 2. 2024 09:06.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava a Aleš HES. Marketing a reklama v proudu času. 2023.
      Název česky: Marketing a reklama v proudu času
      Název anglicky: Marketing and Advertising As Time Passed

      Klíčová slova anglicky: Marketing, political marketing, advertising, Czech Marketing Society, Club of Marketing Teachers, McDonald's, promotion of fashion salons, advertising 1st half of the 20th century

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 3. 10. 2023 11:04.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy. In Vladislav Pavlát, Ladislava Knihová, Lubomír Civín, Jaroslav Halík, Radka MacGregor Pelikánová. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, s. 192-210. Business Management. ISBN 978-1-7998-8669-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-8669-3.
      Odkaz na www stránky vydavatele
      Název česky: Marketing jako společenská věda na prahu transformační ekonomiky
      Název anglicky: Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy
      RIV/04274644:_____/23:#0001042 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Spojené státy.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: transformation economy; digital marketing; customer experience; interdisciplinary marketing research; interdisciplinarity
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 10. 11. 2023 10:08.
    10. HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ a Radim VALENČÍK. Moderní marketingové trendy. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 s. ISBN 978-80-7408-253-5.
      Název česky: Moderní marketingové trendy
      Název anglicky: Modern Marketing Trends
      RIV/04274644:_____/23:#0000992 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Hes, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí) -- Civín, Lubomír (203 Česká republika) -- Jílková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí) -- Pavlů, Dušan (203 Česká republika) -- Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Švecová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Valenčík, Radim (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Celebrity marketing; education-based marketing; ethical value; global marketing; state communication; social media marketing; consumer behaviour; content marketing; service design; sport marketing
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 2. 2024 10:45.
    11. HES, Aleš a Ladislava KNIHOVÁ. Moderní marketingové trendy. 2023. ISBN 978-80-7408-253-5.
      Název česky: Moderní marketingové trendy
      Název anglicky: Modern marketing trends
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Celebrity marketing, education-based marketing, ethical value, global marketing, state communication, social media marketing, consumer behaviour, content marketing, service design, sport marketing

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 6. 2023 11:28.
    12. HES, Aleš a Ladislava KNIHOVÁ. Moderní marketingové trendy. První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 170 s. ISBN 978-80-7408-253-5.
      Název česky: Moderní marketingové trendy
      Název anglicky: Modern marketing trends
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing communication, trends, globalization, innovation, ethics.
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 25. 5. 2023 14:39.
    13. KNIHOVÁ, Ladislava. Na scénu přichází CHATBOT: Revoluční nástroj pro identifikaci ideálního zákazníka a hodnocení obchodních příležitostí. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XIX., 4/2023, s. 24-25. ISSN 1211-5622.
      Odkaz na www stránky časopisu
      Název česky: Na scénu přichází CHATBOT: Revoluční nástroj pro identifikaci ideálního zákazníka a hodnocení obchodních příležitostí
      Název anglicky: CHATBOT Enters the Scene: A Revolutionary Tool for Identifying Buyer Persona and Lead Qualification
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Lead qualification, chatbot, buyer persona, marketing research, NLP – Natural Langauge Processing, artificial intelligence.

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 5. 4. 2024 09:51.
    14. KNIHOVÁ, Ladislava a Naděžda PETRŮ. Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství. Online. In Katarína Krpálková Krelová, Kateřina Berková. SCHOLA NOVA, QUO VADIS? : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2023, s. 87-98. ISBN 978-80-87570-61-6.
      Odkaz na sborník
      Název česky: Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství
      Název anglicky: From the Old to the New World: A Comparative Perspective on Marketing Management Instruction in Tertiary Education
      RIV/04274644:_____/23:#0001049 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Petrů, Naděžda (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: didactic methods; comparative analysis; marketing management; tertiary education
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 13. 2. 2024 13:38.
    15. KNIHOVÁ, Ladislava a Aleš HES. Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, č. 2, s. 6-8. ISSN 1211-5622.
      URL
      Název česky: Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace
      Název anglicky: The transformation of the Czech marketing environment, or the power of digitization
      RIV/04274644:_____/23:#0001005 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hes, Aleš (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Marketing; communication; digitization; artificial intelligence; marketing environment
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 19. 2. 2024 09:06.
    16. KNIHOVÁ, Ladislava. Vítejte ve světě automatizovaných objednávek. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, 3/2023, s. 14-16. ISSN 1211-5622.
      Odkaz na www stránky časopisu
      Název česky: Vítejte ve světě automatizovaných objednávek
      Název anglicky: Welcome to the World of Automated Orders
      RIV/04274644:_____/23:#0001030 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: automated order; CX - customer experikence; innovation; customer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 14. 2. 2024 09:06.
    17. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. VŠFS hostila kolegy z partnerských univerzit i z praxe. Praha: MF Dnes, 2023, s. 17. ISSN 1210-1168.
      Název česky: VŠFS hostila kolegy z partnerských univerzit i z praxe
      Název anglicky: VŠFS hosted colleagues from partner universities and from practice
      RIV: Popularizační texty a aktivity. angličtina. Česká republika.
      Kostikov, Eva (703 Slovensko, garant, domácí) -- Tomášková, Andrea (203 Česká republika, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: internationalization; International days; promotion; cooperation; research

      Změnila: Ing. Eva Kostikov, Ph.D., učo 26995. Změněno: 1. 2. 2023 22:15.

    2022

    1. JÍLKOVÁ, Petra a Ladislava KNIHOVÁ. ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. Praha: Anglo-American University Prague, 2022, s. 189-200. ISBN 978-80-907602-6-4.
      URL
      Název česky: Faktory ESG ve zprávách o udržitelnosti jako konkurenční výhoda
      Název anglicky: ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: competitive advantage, CSR – Corporate Social Responsibility, ESG factors, integrated reporting, sustainability reports
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 29. 6. 2023 08:42.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Petra JÍLKOVÁ. ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, 2022, roč. 19, č. 2, s. 7-21, 16 s. ISSN 1336-5711.
      Odkaz na plný text
      Název česky: ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu
      Název anglicky: ESG Factors As Part of CSR within the Holistic Concept of Non-Financial Reporting
      RIV/04274644:_____/22:#0000918 Článek v odborném periodiku. čeština. Slovensko.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jílková, Petra (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: ESG factors; holistic conception of integrated reporting; sustainability; sustainability reports; competitive advantage; CSR - Corporate Social Responsibility; taxonomy of non-financial reporting criteria
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 8. 6. 2023 11:03.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, 1/2022, s. 25-26, 3 s. ISSN 1211-5622.
      URL
      Název česky: EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví
      Název anglicky: EXPO 2020 Dubai – personalized engagement marketing in modern exhibition industry
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Engagement marketing, sustainability, spatial vizualiztion, gamification, personalized marketing, education-based marketing, experiential learning
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 10:06.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Otakar NĚMEC. Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements. Online. In Tomáš Lösler, Tomáš Pavelka. International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings September 8–10, 2022. 1. vyd. Praha: Libuše Macáková, Melandrinum, 2022, s. 240-249. ISBN 978-80-87990-29-2.
      URL
      Název česky: Hybridní pracovní modely: efektivní a účinné post-pandemické pracovní režimy
      Název anglicky: Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work ArrangementsHybridní pracovní modely: Účinné a efektivní postpandemické pracovní režimy
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: digital competency, digitally savvy worker, Hybrid Work Context Framework, remote team management, reskilling and upskilling courses
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 10:08.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava a Otakar NĚMEC. Hybrid Work Success in the Context of Knowledge and Skills Transformation. Online. In Jitka Langhamrová, Jana Vrabcová. RELIK 2022 Reprodukce lidského kapitálu - vzájemné vazby a souvislosti. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022, s. 369-378. ISBN 978-80-245-2466-5.
      Odkaz na plný text
      Název česky: Úspěšnost hybridní práce v kontextu transformace znalostí a dovedností
      Název anglicky: Hybrid Work Success in the Context of Knowledge and Skills Transformation
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: attitude to education, hybrid work models, knowledge and skills transformation, remote team management, newskilling
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 10. 1. 2023 07:51.
    6. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week. 2022.
      Správa o konaní akce Pozvánka na popularizačné workshopy
      Název česky: International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week
      Název anglicky: International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week.
      RIV: Uspořádání workshopu. angličtina. Česká republika.
      Kostikov, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Tomášková, Andrea (203 Česká republika) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Finance; Family Business; Marketing
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Eva Kostikov, Ph.D., učo 26995. Změněno: 27. 1. 2023 22:02.
    7. HES, Aleš a Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy v marketingu 2022 - webinář. 2022.
      URL
      Název česky: Nové trendy v marketingu 2022 - webinář
      Název anglicky: New Marketing Trends 2022 - Webinar

      Klíčová slova anglicky: marketing trends, changes in consumer behaviour, content marketing, education-based marketing, CSR, global marketing strategies, influencer marketing

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 20. 1. 2023 07:26.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, č. 4, s. 12-13. ISSN 1211-5622.
      Odkaz na text výsledku
      Název česky: The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
      Název anglicky: The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data
      RIV/04274644:_____/22:#0000919 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education-based marketing; educational content; MML-TGI; cross-sectional analysis; customer education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 22. 2. 2023 10:05.

    2021

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků. Finančné trhy. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, č. 127, s. 19-30. ISSN 1336-5711.
      URL
      Název česky: Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
      Název anglicky: Financial Content Marketing Drives Customer Engagement
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: customer education, customer engagement, education-based marketing, educational video, digital communication channels, financial content marketing, financial literacy, storytelling
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 10:40.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky. 1. vyd. Řisuty: Ladislava Knihová – Education online, 2021, 69 s. ISBN 978-80-906753-2-2.
      Odkaz na plný text
      Název česky: Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky
      Název anglicky: Don't you make enough money? Educate your customers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer education, education-based marketing, marketing strategy, SOSTAC

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 10. 1. 2023 08:30.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Od první případové studie uplynulo 100 let. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI, 4/2021, s. 22-23, 3 s. ISSN 1211-5622.
      URL
      Název česky: Od první případové studie uplynulo 100 let
      Název anglicky: One Hundred Years Have Passed Since the First Case Study
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Qualitative research, multimedia case study, case study, digital repository, technology in tertiary instruction.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 10:47.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 3/2021, s. 20-21, 3 s. ISSN 1211-5622.
      URL
      Název česky: Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah
      Název anglicky: Podcast Marketing with Focus on Educational Content
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Education-based marketing strategy, educational content, content marketing, podcast, podcast marketing, customer education.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 16. 12. 2022 08:36.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a televizní reklama. In Doba seniorů. 2021, s. 8-9. ISSN 1801-5859.
      URL URL
      Název česky: Stříbrná generace a televizní reklama
      Název anglicky: Silver Generation and TV Commercials
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: TV commercials, silent generation, baby boomers, commercial block
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 14:37.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace. In Doba Seniorů. Praha, 2021, s. 8-9. ISSN 1801-5859.
      URL
      Název česky: Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace
      Název anglicky: The Silver Generation and useful mobile apps
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Digital communication, educational mobile apps, mobile apps, social inclusion
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 10:52.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2021, roč. 12, No. 1, s. 162-178. ISSN 1338-130X.
      Odkaz na plný text
      Název česky: Role edukačního obsahu v digitální marketingové strategii
      Název anglicky: The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: content marketing, customer-immersive learning, digital communication maturity, digital marketing strategy, educational content, education-based marketing, software-as-a-service
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 7. 2. 2023 15:00.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 1/2021, s. 26-28. ISSN 1211-5622.
      URL
      Název česky: Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie
      Název anglicky: Customer education saw the light of day 125 years ago or the emergence of an education-based marketing strategy
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Digital marketing strategy, education-based marketing strategy, educational content, content marketing, customer education.
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 16. 12. 2022 08:16.

    2020

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Digital Customer Experience in Financial Services. Online. In doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc. Ing. Peter Bolcha, Ph.D. (eds.). IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. 1. vyd. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2020, s. 103-116. ISBN 978-80-7638-015-8.
      URL
      Název česky: Zkušenosti digitální zákazníka ve finančních službách
      Název anglicky: Digital Customer Experience in Financial Services
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer experience, digital customer, experience economy, financial services provider, transformation economy
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 11:00.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication. CASALC Review. Brno: Centrum jazykového vzdělávání MU, 2020, roč. 10, č. 1, s. 99-114. ISSN 1804-9435.
      URL
      Název česky: Digitální média ve výuce angličtiny pro specifické účely zaměřené na marketingovou komunikaci
      RIV/04274644:_____/20:#0000688 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: English for specific purposes; off-the-shelf video; digital media; creative use of video; mobile apps;video format; video-on-demand

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 12. 4. 2021 09:51.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Education-Based Content Marketing “in White and Black”. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák (eds.). Marketing Identity COVID-2.0. 1. vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2020, s. 256-270, 13 s. ISBN 978-80-572-0107-6.
      URL
      Název česky: Edukační obsahový marketing "bílé na černém"
      Název anglicky: Education-Based Content Marketing “in White and Black”
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Education-based content. Brand behaviour. Brand digital agility. Brand tone of voice. Document-level sentiment analysis.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 2. 3. 2021 10:13.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Marketing Science and Inspiration. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 17-27, 10 s. ISSN 1338-7944.
      URL
      Název česky: Posílení postavení zákazníků prostřednictvím vzdělávacího videa v prostředí e-komerce
      Název anglicky: Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Customer empowerment; digital content marketing; education-based content; explainer video; non-education-based content; video marketing.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 12. 3. 2021 10:23.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Online. In Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Michael Schmidthaler, Markus Vorderwinkler. Cross-Cultural Business Conference 2020. 1. vyd. Düren: Shaker Verlag, 2020, s. 17-27. ISBN 978-3-8440-7301-0.
      www stránky konference
      Název česky: Posílení postavení zákazníků prostřednictvím videí založených na vzdělávání v elektronickém obchodování
      Název anglicky: Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce
      angličtina. Rakousko.
      Klíčová slova anglicky: Customer empowerment; digital content marketing; education-based content; explainer video; non-education-based content; video marketing.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 12. 3. 2021 10:34.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Ikonická partnerství ikonických značek. Marketing a komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2020, XXV, 1/2020, s. 14-15. ISSN 1211-5622.
      Obsah periodika
      Název česky: Ikonická partnerství ikonických značek
      Název anglicky: Iconic Partnerships of Iconic Brands
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 13. 11. 2020 09:16.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2020, XVII., č. 4, s. 50-60, 10 s. ISSN 1336-5711.
      URL
      Název česky: Otevřené digitální vzdělávací platformy pro klienty v sektoru finančních trhů
      Název anglicky: Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Behaviour finance, customer education, education-based content, educational video, open access digital learning platforms, Massive Open Online Courses (MOOCs).
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 2. 3. 2021 10:16.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“. 1. vyd. Prah: Hospodářské noviny, 2020, s. 13. ISSN 0862-9587.
      URL
      Název česky: VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“
      Název anglicky: Brand Communication "in white and black"
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Education-based content. Branding. Digital brand communication. Brand visual identity. Social distancing.

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 4. 11. 2020 21:51.

    2019

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing. Online. In Prof. Ing. Alena Kusá, PhD. Prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. Mgr. Zuzana Bučková, PhD. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2019: Offline is the new online”, 5th – 6th November 2019, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovakia. 1. vyd. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikace, 2019, s. 104-117. ISBN 978-80-572-0038-3.
      URL URL
      Název česky: Kreativní vzdělávací laboratoře připravují cestu edukačnímu marketingu
      Název anglicky: Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Creative educational labs. Customer education. Digital communication channels. Education-based marketing. Marketing paradigm. Social media platforms.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 11:04.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses. Online. In Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2019, s. 319-333. ISBN 978-80-245-2316-3.
      URL
      Název česky: Rekvalifikace a zvyšování kvalifikace pomocí mobilních masivních otevřených online kurzů (MOOCs)
      Název anglicky: Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Digital Entrepreneur, Digital Revolution, Innovation, MOOCs, Upskilling
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 19. 3. 2021 09:33.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration. Online. In Ivo Pavlík. REGION IN THE DEVELOPMENT OF SOCIETY 2018. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita, 2019, s. 170-182. ISBN 978-80-7509-658-6.
      Sborník z konference
      Název česky: Angličtina jako cizí jazyk ve vysokoškolské výuce: Mostecko - případová studie - VŠFS
      Název anglicky: English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: third age education; active ageing; English language course; community centre; the Most region
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 5. 2019 10:31.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Vladislav PAVLÁT. The Personal Learning Cloud As an Innovative Tool in Corporate Training. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. DisCo 2019 - E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe – 14th conference reader. 1. vyd. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, s. 47-60. ISBN 978-80-86302-85-0.
      plný text URL
      Název česky: Osobní cloudové úložiště výukových materiálů jako inovativní nástroj v podnikovém vzdělávání
      Název anglicky: The Personal Learning Cloud As an Innovative Tool in Corporate Training
      RIV/04274644:_____/19:#0000609 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pavlát, Vladislav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digitální studující; mikrocertifikace; osobní výukové cloudové úložiště; personalizované učení; výukové prostředí; mezera v transferu dovedností
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 4. 2021 08:51.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Video in Formal and Informal Learning Programmes. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe: 14th conference reader. 1. vyd. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, s. 26-37. ISBN 978-80-86302-85-0.
      URL
      Název česky: Video v programech formálního a neformálního vzdělávání
      Název anglicky: Video in Formal and Informal Learning Programmes
      RIV/04274644:_____/19:#0000853 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digital learner; Corporate education; ESP - English for Specific Purposes; Multimedia; Tertiary Education; Video learning
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 8. 2. 2023 07:56.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES?. Online. In Jindřichovská, Irena a Bruce Dehning. 7th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use - Beyond the Numbers. 1. vyd. Prague: Metropolitan University Prague, 2019, s. 137-147. ISBN 978-80-87956-96-0.
      Celý sborník z konference
      Název česky: Virtuální realita ve finančním výkaznictví: Jsou účetní ohroženým druhem?
      Název anglicky: VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES?
      RIV/04274644:_____/19:#0000851 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Accounting profession; artificial intelligence; augmented reality; business process automation; experiential learning
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 3. 3. 2023 09:31.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami. In Hospodářské noviny. 1. vyd. Praha: Hospodářské noviny, 2019, s. 16. ISSN 0862-9587.
      URL
      Název česky: VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami
      Název anglicky: Smart Edge Shelf Video Strips and Digital Price Tags
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Smart technologies. Advertising video strips. Digital price tags. Interactive engagement. Dynamic pricing.

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 4. 11. 2020 21:45.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... kouzlu vánočního příběhu. LXIII. Praha: Hospodářské noviny, 2019, s. 16. ISSN 0862-9587.
      URL
      Název česky: VŠE o ... kouzlu vánočního příběhu
      Název anglicky: The Magic of a Christmas Story
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Video advertising. Storytelling. Attention span. Backstage video. YouTube.

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 4. 11. 2020 21:37.

    2018

    1. KNIHOVÁ, Ladislava a Vladislav PAVLÁT. Learning Transfer: a Bridge Too Far? In BESEDA, J, ROHLÍKOVÁ, L, (eds.). DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education -13th conference reader. 1. vyd. Praha: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 98-109, 650 s. ISBN 978-80-86302-83-6.
      Celý sborník
      Název česky: Treansfer znalostí: příliš vzdálený most?
      Název anglicky: Learning Transfer: a Bridge Too Far?
      RIV/04274644:_____/18:#0000455 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pavlát, Vladislav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Assessment; Innovative training methods; Knowledge transfer; Open education; SMEs.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 4. 2020 10:37.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Mobile Apps as an Integral Part of Media Studies. In Martin Solík. MEGATRENDS AND MEDIA Reality and Media Bubbles. 1. vyd. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 62-80. ISBN 978-80-8105-952-0.
      URL
      Název česky: Mobilní aplikace jako integrální součást mediálních studií
      Název anglicky: Mobile Apps as an Integral Part of Media Studies
      RIV/04274644:_____/18:#0000444 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: blogging; learning goals; media studies; mobile application; multimedia; socio-cultural reality; story building; video/audio editing
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 4. 2020 10:32.
    3. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic. In Alexandru-Mircea Nedelea a Mirilena-Oana Nedelea. Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity (Advances in Public Policy and Administration). 1. vyd. Hershey, PA, USA: IGI Global, 2018, s. 1-21. IGI global book series. ISBN 978-1-5225-7464-4.
      URL
      Název anglicky: Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic
      RIV/04274644:_____/18:#0000423 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Spojené státy.
      Pavlát, Vladislav (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Soft Power; Educational Strategies; Peace Promotion; Maintaining Peace
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 1. 4. 2019 12:17.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. The Challenges of Mobile-App-Based Foreign Language Teaching and Learning. Online. In Jan Beseda, Lucie Rohlíková a Jan Baťko (Eds.). DisCo 2017: Open Education as a Way to a Knowledge Society. 1. vyd. Praha: Centre of Higher Education Studies, 2018, s. 288-300. ISBN 978-80-86302-82-9.
      Sborník z konference
      Název česky: Výzvy učení a výuky cizích jazyků s využitím mobilních aplikací
      Název anglicky: The Challenges of Mobile-App-Based Foreign Language Teaching and Learning
      RIV/04274644:_____/18:#0000328 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mobile applications; student engagement; mobile-app based instruction; peer-to-peer learning; gamification of learning
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 4. 2019 09:49.

    2017

    1. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů. 1. vyd. Praha: Ladislava Knihová - Education online, 2017, 137 s. ISBN 978-80-906753-0-8.
      Název česky: Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů
      Název anglicky: English-Czech and Czech-English Glossary of Financial Markets' Terminology
      RIV/04274644:_____/17:#0000235 Odborná kniha. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Pavlát, Vladislav (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Financial markets; professional terminology; glossary; futures; capital markets; money markets; abbreviations; acronyms.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 23. 5. 2018 13:11.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Codification of professional terminology with focus on financial markets. In Vladislav Pavlát; Otakar Schlossberger. EU FINANCIAL MARKETS: CURRENT STATE & FUTURE PERSPECTIVES. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, s. 78-85. ISBN 978-80-7408-160-6.
      Název česky: Kodifikace odborné terminologie se zaměřením na finanční trhy
      Název anglicky: Codification of professional terminology with focus on financial markets
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Codification; e-dictionary; lexicology; lexicography; knowledge transfer; professional terminology
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 7. 12. 2017 09:47.
    3. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Mobile Applications in IFRS Education. In Irena Jindřichovská, Dana Kubíčková. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE. 1. vyd. Prague: Anglo-American University, 2017, s. 85-97. ISBN 978-80-906585-3-0.
      URL
      Název česky: Mobilní aplikace ve vzdělávání IFRS
      Název anglicky: Mobile Applications in IFRS Education
      RIV/04274644:_____/17:#0000318 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Pavlát, Vladislav (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Accounting standards; convergence with IFRS; IFRS education; mobile educational application; mobile learning solution
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 18. 4. 2019 10:33.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. The Art of Teaching with Mobile Applications. In Miroslav Hrubý. Distance Learning, Simulation and Communication 2017. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, s. 147-153. ISBN 978-80-7231-416-4.
      Název česky: Umění učit s využitím mobilních aplikací
      Název anglicky: The Art of Teaching with Mobile Applications
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: BYOD; app learning; e-learning; microlearning; m-learning; mobile app learning.
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 7. 8. 2017 10:47.

    2016

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2016, s. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0.
      Název česky: Tvorba značek, které milujeme, prostřednictvím mobilních aplikací
      Název anglicky: Creating Lovemarks Through Mobile Applications
      RIV/04274644:_____/16:#0000229 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: App store optimization (ASO); Branding; Content marketing; Lovemark; Mobile application; Social sharing; Storytelling; Video marketing.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 6. 3. 2018 09:28.
    2. HES, Aleš, Ivana HESOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. In Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. KNIHOVÁ, Ladislava a Ivana HESOVÁ. Marketing Identity - Digital Life - Part I. Trnava: Publishing house of Michal Vaško, 2016, s. 68-80. ISBN 978-80-8105-779-3.
      Název anglicky: Digitisation of Advertising and Its Economic Effect.
      RIV/04274644:_____/16:#0000074 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Hes, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hesová, Ivana (203 Česká republika) -- Knihová, Ladislava (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Internet advertising; digitisation; marketing; enterprise; market; customer.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 7. 6. 2017 08:53.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. HC strategie pro období turbulentních změn. Online. In doc. Radim Valenčík, CSc. Sborník k 18. ročníku vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. První vydání, Praha 2015. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2016, s. 82-89. ISBN 978-80-7408-127-9.
      Sborník konference Lidský kapitál 2015
      Název anglicky: HC Strategy in Turbulent Times
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: human capital strategy; employee engagement; human resources; happy employee; happy workplace; fluctuation.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 5. 12. 2016 14:15.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Inovativní strategie učení s moderními technologiemi. In PaedDr. Darina Veverková at al. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte III. 1. vydání. Zvolen: Ústav cudzích jazykov Technická univerzita Zvolen, 2016, s. 123-133, 10 s. ISBN 978-80-228-2895-6.
      Název česky: Inovativní strategie učení s moderními technologiemi
      Název anglicky: Innovative Instructional Strategies Using Modern Technology
      Jazykověda. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Digital technologies in instruction, mobile applications, mobile learning, social networks, Pecha Kucha.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 14. 11. 2016 22:11.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing mobilních aplikací. Sborník se připravuje. Praha: VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost, 2016.
      Název česky: Marketing mobilních aplikací
      Název anglicky: Mobile App Marketing
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: mobile marketing, mobile application, appmarketing
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 14. 11. 2016 23:06.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ a Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem. Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, s. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
      Název česky: Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem
      Název anglicky: Mobile applications as a corporate social responsibility tool
      RIV/04274644:_____/16:#0000075 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Kunz, Vilém (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate communication; creativity; marketing communications; mobile applications; CSR; sustainable entrepreneurship; CSV.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 15. 8. 2017 14:21.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. The Role of Cognition and Human Capital in Organizations. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha: Vydala Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, s. 33-42. ISBN 978-80-7408-148-4.
      Lidský kapitál - Ročník 2016 : VŠFS - celý sborník
      Název česky: Role poznání a lidského kapitálu v organizacích
      Název anglicky: The Role of Cognition and Human Capital in Organizations
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Ageing workforce; human capital; collective learning; cognition; core competency management; individual learning; knowledge; knowledge base building.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 8. 2019 09:35.

    2015

    1. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání. In Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-11-5.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 23. 2. 2017 15:03.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP. In VEVERKOVÁ, Darina, Zuzana DANIHELOVÁ a Marek ĽUPTÁK. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte – elektronická podpora vzdelávania: Recenzovaný vedecký zborník. Zvolen: TU Zvolen, 2015, s. 55-66, 11 s. ISBN 978-80-228-2797-3.
      Jazykověda. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: activating methods in teaching, animation, audio, ESP, student engagement, gamification, instructional design, motivation, multimedia-rich content, interactive presentation, video content
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 23. 2. 2017 14:54.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning. Mladá Boleslav: ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s., 2015, s. 42-50. ISBN 978-80-87042-61-8.
      Název anglicky: Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Activating methods in teaching, animation, audio, ESP, student engagement, gamification, instructional design, motivation, multimedia-rich content, interactive presentation, video content.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 23. 2. 2017 14:50.

    2014

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 17. 2. 2017 11:52.

    2013

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 5 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
      Jazykověda. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 4. 2014 10:34.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a B. LITTLE. Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers. America Learning & Media. 2013.
      URL
      Jazykověda. angličtina.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 22. 9. 2014 14:56.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, s. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
      Pedagogika a školství. angličtina. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 15. 4. 2014 15:34.
    4. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
      URL
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 15. 4. 2014 16:05.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2013. ISBN 978-80-86302-45-4.
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 15. 4. 2014 15:37.

    2012

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
      Jazykověda. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 15. 4. 2014 16:11.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. 2012. ISBN 978-80-261-0158-1.
      Jazykověda. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 3. 9. 2013 15:18.

    2011

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 5 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 10:27.
Zobrazeno: 18. 7. 2024 03:11