Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2024, 232 s. ISBN 978-80-271-5226-1.
    2. JÍLKOVÁ, Petra a Ladislava KNIHOVÁ. ESG nefinanční reporting: klíčový nástroj managementu pro dosažení udržitelného rozvoje. Listy cukrovarnické a řepařské. Praha: VUC Praha, 2024, roč. 140, 5-6/2024, s. 204-211. ISSN 1210-3306.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu. Bankovnictví. Praha: 4H production, s. r. o., 2024, XXXI, 3/2024, s. 24-27. ISSN 1212-4273.
    4. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Ladislava KNIHOVÁ. Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence. Marketing & komunikace. Praha, 2024, XIX., 2/2024, s. 22-23. ISSN 1211-5622.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Proměny marketingové komunikace. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2024, XIX., 1/2024, s. 14-16. ISSN 1211-5622.

    2023

    1. KNIHOVÁ, Ladislava, Vladislav PAVLÁT, Lubomír CIVÍN, Jaroslav HALÍK a Radka MACGREGOR PELIKÁNOVÁ. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, 310 s. ISBN 978-1-7998-8669-3.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Otakar NĚMEC. Extended Workforce Ecosystems: Intelligent Bots and Freelancers with Employee ID Cards Are Changing the Workforce Paradigm. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2023, roč. 17, č. 1, s. 73-92. ISSN 1802-792X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/acta-2023/1-05.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Fragmentace odborné terminologie ohrožuje dorozumění mezi odborníky. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání: Metodologické role vize při iniciování, orientování a praktickém uplatnění výsledků společenskovědního výzkumu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, s. 15-22, 7 s. ISBN 978-80-7408-255-9.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Kristina LENKOVA. From Numbers to Narratives: Unraveling the Path to Standardized Non-Financial Reporting in Europe. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. Conference Proceedings : The 11th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use – Beyond the Numbers. 1. vyd. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2023, s. 109-129. ISBN 978-80-7638-036-3.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava a Petra JÍLKOVÁ. From Obstacles to Opportunities: Enabligh ESG Adoption in SMEs. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2023, XX, č. 131, s. 1-16. ISSN 1336-5711.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Interdisciplinarity as a New Philosophy Applied in Marketing. In Vladislav Pavlát, Ladislava Knihová, Lubomír Civín, Jaroslav Halík, Radka MacGregor Pelikánová. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, s. 211-237. Business Management. ISBN 978-1-7998-8669-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-8669-3.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, č. 1, s. 16-18. ISSN 1211-5622.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava a Aleš HES. Marketing a reklama v proudu času. 2023.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy. In Vladislav Pavlát, Ladislava Knihová, Lubomír Civín, Jaroslav Halík, Radka MacGregor Pelikánová. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, s. 192-210. Business Management. ISBN 978-1-7998-8669-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-8669-3.
    10. HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ a Radim VALENČÍK. Moderní marketingové trendy. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 s. ISBN 978-80-7408-253-5.
    11. HES, Aleš a Ladislava KNIHOVÁ. Moderní marketingové trendy. 2023. ISBN 978-80-7408-253-5.
    12. HES, Aleš a Ladislava KNIHOVÁ. Moderní marketingové trendy. První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 170 s. ISBN 978-80-7408-253-5.
    13. KNIHOVÁ, Ladislava. Na scénu přichází CHATBOT: Revoluční nástroj pro identifikaci ideálního zákazníka a hodnocení obchodních příležitostí. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XIX., 4/2023, s. 24-25. ISSN 1211-5622.
    14. KNIHOVÁ, Ladislava a Naděžda PETRŮ. Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství. Online. In Katarína Krpálková Krelová, Kateřina Berková. SCHOLA NOVA, QUO VADIS? : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2023, s. 87-98. ISBN 978-80-87570-61-6.
    15. KNIHOVÁ, Ladislava a Aleš HES. Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, č. 2, s. 6-8. ISSN 1211-5622.
    16. KNIHOVÁ, Ladislava. Vítejte ve světě automatizovaných objednávek. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, 3/2023, s. 14-16. ISSN 1211-5622.
    17. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. VŠFS hostila kolegy z partnerských univerzit i z praxe. Praha: MF Dnes, 2023, s. 17. ISSN 1210-1168.

    2022

    1. JÍLKOVÁ, Petra a Ladislava KNIHOVÁ. ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. Praha: Anglo-American University Prague, 2022, s. 189-200. ISBN 978-80-907602-6-4.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Petra JÍLKOVÁ. ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, 2022, roč. 19, č. 2, s. 7-21, 16 s. ISSN 1336-5711.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, 1/2022, s. 25-26, 3 s. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Otakar NĚMEC. Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements. Online. In Tomáš Lösler, Tomáš Pavelka. International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings September 8–10, 2022. 1. vyd. Praha: Libuše Macáková, Melandrinum, 2022, s. 240-249. ISBN 978-80-87990-29-2.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava a Otakar NĚMEC. Hybrid Work Success in the Context of Knowledge and Skills Transformation. Online. In Jitka Langhamrová, Jana Vrabcová. RELIK 2022 Reprodukce lidského kapitálu - vzájemné vazby a souvislosti. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022, s. 369-378. ISBN 978-80-245-2466-5.
    6. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week. 2022.
    7. HES, Aleš a Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy v marketingu 2022 - webinář. 2022.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, č. 4, s. 12-13. ISSN 1211-5622.

    2021

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků. Finančné trhy. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, č. 127, s. 19-30. ISSN 1336-5711.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky. 1. vyd. Řisuty: Ladislava Knihová – Education online, 2021, 69 s. ISBN 978-80-906753-2-2.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Od první případové studie uplynulo 100 let. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI, 4/2021, s. 22-23, 3 s. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 3/2021, s. 20-21, 3 s. ISSN 1211-5622.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a televizní reklama. In Doba seniorů. 2021, s. 8-9. ISSN 1801-5859.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace. In Doba Seniorů. Praha, 2021, s. 8-9. ISSN 1801-5859.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2021, roč. 12, No. 1, s. 162-178. ISSN 1338-130X.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 1/2021, s. 26-28. ISSN 1211-5622.

    2020

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Digital Customer Experience in Financial Services. Online. In doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc. Ing. Peter Bolcha, Ph.D. (eds.). IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. 1. vyd. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2020, s. 103-116. ISBN 978-80-7638-015-8.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication. CASALC Review. Brno: Centrum jazykového vzdělávání MU, 2020, roč. 10, č. 1, s. 99-114. ISSN 1804-9435.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Education-Based Content Marketing “in White and Black”. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák (eds.). Marketing Identity COVID-2.0. 1. vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2020, s. 256-270, 13 s. ISBN 978-80-572-0107-6.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Marketing Science and Inspiration. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 17-27, 10 s. ISSN 1338-7944.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Online. In Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Michael Schmidthaler, Markus Vorderwinkler. Cross-Cultural Business Conference 2020. 1. vyd. Düren: Shaker Verlag, 2020, s. 17-27. ISBN 978-3-8440-7301-0.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Ikonická partnerství ikonických značek. Marketing a komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2020, XXV, 1/2020, s. 14-15. ISSN 1211-5622.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2020, XVII., č. 4, s. 50-60, 10 s. ISSN 1336-5711.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“. 1. vyd. Prah: Hospodářské noviny, 2020, s. 13. ISSN 0862-9587.

    2019

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing. Online. In Prof. Ing. Alena Kusá, PhD. Prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. Mgr. Zuzana Bučková, PhD. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2019: Offline is the new online”, 5th – 6th November 2019, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovakia. 1. vyd. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikace, 2019, s. 104-117. ISBN 978-80-572-0038-3.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses. Online. In Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2019, s. 319-333. ISBN 978-80-245-2316-3.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration. Online. In Ivo Pavlík. REGION IN THE DEVELOPMENT OF SOCIETY 2018. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita, 2019, s. 170-182. ISBN 978-80-7509-658-6.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Vladislav PAVLÁT. The Personal Learning Cloud As an Innovative Tool in Corporate Training. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. DisCo 2019 - E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe – 14th conference reader. 1. vyd. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, s. 47-60. ISBN 978-80-86302-85-0.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Video in Formal and Informal Learning Programmes. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe: 14th conference reader. 1. vyd. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, s. 26-37. ISBN 978-80-86302-85-0.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES?. Online. In Jindřichovská, Irena a Bruce Dehning. 7th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use - Beyond the Numbers. 1. vyd. Prague: Metropolitan University Prague, 2019, s. 137-147. ISBN 978-80-87956-96-0.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami. In Hospodářské noviny. 1. vyd. Praha: Hospodářské noviny, 2019, s. 16. ISSN 0862-9587.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... kouzlu vánočního příběhu. LXIII. Praha: Hospodářské noviny, 2019, s. 16. ISSN 0862-9587.

    2018

    1. KNIHOVÁ, Ladislava a Vladislav PAVLÁT. Learning Transfer: a Bridge Too Far? In BESEDA, J, ROHLÍKOVÁ, L, (eds.). DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education -13th conference reader. 1. vyd. Praha: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 98-109, 650 s. ISBN 978-80-86302-83-6.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Mobile Apps as an Integral Part of Media Studies. In Martin Solík. MEGATRENDS AND MEDIA Reality and Media Bubbles. 1. vyd. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 62-80. ISBN 978-80-8105-952-0.
    3. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic. In Alexandru-Mircea Nedelea a Mirilena-Oana Nedelea. Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity (Advances in Public Policy and Administration). 1. vyd. Hershey, PA, USA: IGI Global, 2018, s. 1-21. IGI global book series. ISBN 978-1-5225-7464-4.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. The Challenges of Mobile-App-Based Foreign Language Teaching and Learning. Online. In Jan Beseda, Lucie Rohlíková a Jan Baťko (Eds.). DisCo 2017: Open Education as a Way to a Knowledge Society. 1. vyd. Praha: Centre of Higher Education Studies, 2018, s. 288-300. ISBN 978-80-86302-82-9.

    2017

    1. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů. 1. vyd. Praha: Ladislava Knihová - Education online, 2017, 137 s. ISBN 978-80-906753-0-8.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Codification of professional terminology with focus on financial markets. In Vladislav Pavlát; Otakar Schlossberger. EU FINANCIAL MARKETS: CURRENT STATE & FUTURE PERSPECTIVES. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, s. 78-85. ISBN 978-80-7408-160-6.
    3. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Mobile Applications in IFRS Education. In Irena Jindřichovská, Dana Kubíčková. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE. 1. vyd. Prague: Anglo-American University, 2017, s. 85-97. ISBN 978-80-906585-3-0.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. The Art of Teaching with Mobile Applications. In Miroslav Hrubý. Distance Learning, Simulation and Communication 2017. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, s. 147-153. ISBN 978-80-7231-416-4.

    2016

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2016, s. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0.
    2. HES, Aleš, Ivana HESOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. In Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. KNIHOVÁ, Ladislava a Ivana HESOVÁ. Marketing Identity - Digital Life - Part I. Trnava: Publishing house of Michal Vaško, 2016, s. 68-80. ISBN 978-80-8105-779-3.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. HC strategie pro období turbulentních změn. Online. In doc. Radim Valenčík, CSc. Sborník k 18. ročníku vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. První vydání, Praha 2015. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2016, s. 82-89. ISBN 978-80-7408-127-9.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Inovativní strategie učení s moderními technologiemi. In PaedDr. Darina Veverková at al. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte III. 1. vydání. Zvolen: Ústav cudzích jazykov Technická univerzita Zvolen, 2016, s. 123-133, 10 s. ISBN 978-80-228-2895-6.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing mobilních aplikací. Sborník se připravuje. Praha: VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost, 2016.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ a Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem. Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, s. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. The Role of Cognition and Human Capital in Organizations. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha: Vydala Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, s. 33-42. ISBN 978-80-7408-148-4.

    2015

    1. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání. In Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-11-5.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP. In VEVERKOVÁ, Darina, Zuzana DANIHELOVÁ a Marek ĽUPTÁK. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte – elektronická podpora vzdelávania: Recenzovaný vedecký zborník. Zvolen: TU Zvolen, 2015, s. 55-66, 11 s. ISBN 978-80-228-2797-3.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning. Mladá Boleslav: ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s., 2015, s. 42-50. ISBN 978-80-87042-61-8.

    2014

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5.

    2013

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 5 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a B. LITTLE. Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers. America Learning & Media. 2013.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, s. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
    4. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2013. ISBN 978-80-86302-45-4.

    2012

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. 2012. ISBN 978-80-261-0158-1.

    2011

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 5 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 11. 10. 2024 13:20