Information System VŠFS

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2024

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu (AI Marketing Playbook: How ChatGPT and Artificial Intelligence Are Changing the Marketing World). 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2024, 232 pp. ISBN 978-80-271-5226-1.
    2. JÍLKOVÁ, Petra and Ladislava KNIHOVÁ. ESG nefinanční reporting: klíčový nástroj managementu pro dosažení udržitelného rozvoje (ESG Non-Financial Reporting: a Key Management Tool for Achieving Sustainable Development). Listy cukrovarnické a řepařské. Praha: VUC Praha, 2024, vol. 140, 5-6/2024, p. 204-211. ISSN 1210-3306.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu (When AI Comes into Play: Ethics and Education as Key Success Factors). Bankovnictví. Praha: 4H production, s. r. o., 2024, XXXI, 3/2024, p. 24-27. ISSN 1212-4273.
    4. TOMÁŠKOVÁ, Andrea and Ladislava KNIHOVÁ. Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence (From Family Tradition to Entrepreneurial Legacy: The Evolution of Family Businesses in an Era of Innovation and Artificial Intelligence). Marketing & komunikace. Praha, 2024, XIX., 2/2024, p. 22-23. ISSN 1211-5622.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Proměny marketingové komunikace (Transformations of Marketing Communication). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2024, XIX., 1/2024, p. 14-16. ISSN 1211-5622.

    2023

    1. KNIHOVÁ, Ladislava, Vladislav PAVLÁT, Lubomír CIVÍN, Jaroslav HALÍK and Radka MACGREGOR PELIKÁNOVÁ. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, 310 pp. ISBN 978-1-7998-8669-3.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava and Otakar NĚMEC. Extended Workforce Ecosystems: Intelligent Bots and Freelancers with Employee ID Cards Are Changing the Workforce Paradigm. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2023, vol. 17, No 1, p. 73-92. ISSN 1802-792X. Available from: https://dx.doi.org/10.37355/acta-2023/1-05.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Fragmentace odborné terminologie ohrožuje dorozumění mezi odborníky (Fragmentation of professional terminology jeopardizes communication between professionals). Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání: Metodologické role vize při iniciování, orientování a praktickém uplatnění výsledků společenskovědního výzkumu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, p. 15-22, 7 pp. ISBN 978-80-7408-255-9.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava and Kristina LENKOVA. From Numbers to Narratives: Unraveling the Path to Standardized Non-Financial Reporting in Europe. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. Conference Proceedings : The 11th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use – Beyond the Numbers. 1st ed. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2023, p. 109-129. ISBN 978-80-7638-036-3.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava and Petra JÍLKOVÁ. From Obstacles to Opportunities: Enabligh ESG Adoption in SMEs. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2023, XX, No 131, p. 1-16. ISSN 1336-5711.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Interdisciplinarity as a New Philosophy Applied in Marketing. In Vladislav Pavlát, Ladislava Knihová, Lubomír Civín, Jaroslav Halík, Radka MacGregor Pelikánová. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, p. 211-237. Business Management. ISBN 978-1-7998-8669-3. Available from: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-8669-3.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž (Competitive Intelligence in Marketing is not Espionage). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, No 1, p. 16-18. ISSN 1211-5622.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava and Aleš HES. Marketing a reklama v proudu času (Marketing and Advertising As Time Passed). 2023.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy. In Vladislav Pavlát, Ladislava Knihová, Lubomír Civín, Jaroslav Halík, Radka MacGregor Pelikánová. Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science. 1. vyd. USA: IGI GLOBAL, 2023, p. 192-210. Business Management. ISBN 978-1-7998-8669-3. Available from: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-8669-3.
    10. HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ and Radim VALENČÍK. Moderní marketingové trendy (Modern Marketing Trends). 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 pp. ISBN 978-80-7408-253-5.
    11. HES, Aleš and Ladislava KNIHOVÁ. Moderní marketingové trendy (Modern marketing trends). 2023. ISBN 978-80-7408-253-5.
    12. HES, Aleš and Ladislava KNIHOVÁ. Moderní marketingové trendy (Modern marketing trends). První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 170 pp. ISBN 978-80-7408-253-5.
    13. KNIHOVÁ, Ladislava. Na scénu přichází CHATBOT: Revoluční nástroj pro identifikaci ideálního zákazníka a hodnocení obchodních příležitostí (CHATBOT Enters the Scene: A Revolutionary Tool for Identifying Buyer Persona and Lead Qualification). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XIX., 4/2023, p. 24-25. ISSN 1211-5622.
    14. KNIHOVÁ, Ladislava and Naděžda PETRŮ. Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství (From the Old to the New World: A Comparative Perspective on Marketing Management Instruction in Tertiary Education). Online. In Katarína Krpálková Krelová, Kateřina Berková. SCHOLA NOVA, QUO VADIS? : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference. 1st ed. Praha: Extrasystem Praha, 2023, p. 87-98. ISBN 978-80-87570-61-6.
    15. KNIHOVÁ, Ladislava and Aleš HES. Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace (The transformation of the Czech marketing environment, or the power of digitization). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, No 2, p. 6-8. ISSN 1211-5622.
    16. KNIHOVÁ, Ladislava. Vítejte ve světě automatizovaných objednávek (Welcome to the World of Automated Orders). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, 3/2023, p. 14-16. ISSN 1211-5622.
    17. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ and Ladislava KNIHOVÁ. VŠFS hostila kolegy z partnerských univerzit i z praxe (VŠFS hosted colleagues from partner universities and from practice). Praha: MF Dnes, 2023, p. 17. ISSN 1210-1168.

    2022

    1. JÍLKOVÁ, Petra and Ladislava KNIHOVÁ. ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. Praha: Anglo-American University Prague, 2022, p. 189-200. ISBN 978-80-907602-6-4.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava and Petra JÍLKOVÁ. ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu (ESG Factors As Part of CSR within the Holistic Concept of Non-Financial Reporting). Finančné trhy. Bratislava: Derivat, 2022, vol. 19, No 2, p. 7-21, 16 pp. ISSN 1336-5711.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví (EXPO 2020 Dubai – personalized engagement marketing in modern exhibition industry). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, 1/2022, p. 25-26, 3 pp. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava and Otakar NĚMEC. Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements (Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work ArrangementsHybridní pracovní modely: Účinné a efektivní postpandemické pracovní režimy). Online. In Tomáš Lösler, Tomáš Pavelka. International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings September 8–10, 2022. 1. vyd. Praha: Libuše Macáková, Melandrinum, 2022, p. 240-249. ISBN 978-80-87990-29-2.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava and Otakar NĚMEC. Hybrid Work Success in the Context of Knowledge and Skills Transformation. Online. In Jitka Langhamrová, Jana Vrabcová. RELIK 2022 Reprodukce lidského kapitálu - vzájemné vazby a souvislosti. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022, p. 369-378. ISBN 978-80-245-2466-5.
    6. KOSTIKOV, Eva, Andrea TOMÁŠKOVÁ and Ladislava KNIHOVÁ. International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week (International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week.). 2022.
    7. HES, Aleš and Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (New Marketing Trends 2022 - Webinar). 2022.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech (The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, No 4, p. 12-13. ISSN 1211-5622.

    2021

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků (Financial Content Marketing Drives Customer Engagement). Finančné trhy. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, No 127, p. 19-30. ISSN 1336-5711.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky (Don't you make enough money? Educate your customers). 1. vyd. Řisuty: Ladislava Knihová – Education online, 2021, 69 pp. ISBN 978-80-906753-2-2.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Od první případové studie uplynulo 100 let (One Hundred Years Have Passed Since the First Case Study). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI, 4/2021, p. 22-23, 3 pp. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah (Podcast Marketing with Focus on Educational Content). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 3/2021, p. 20-21, 3 pp. ISSN 1211-5622.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a televizní reklama (Silver Generation and TV Commercials). In Doba seniorů. 2021, p. 8-9. ISSN 1801-5859.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace (The Silver Generation and useful mobile apps). In Doba Seniorů. Praha, 2021, p. 8-9. ISSN 1801-5859.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2021, vol. 12, No. 1, p. 162-178. ISSN 1338-130X.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie (Customer education saw the light of day 125 years ago or the emergence of an education-based marketing strategy). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 1/2021, p. 26-28. ISSN 1211-5622.

    2020

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Digital Customer Experience in Financial Services. Online. In doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc. Ing. Peter Bolcha, Ph.D. (eds.). IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. 1. vyd. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2020, p. 103-116. ISBN 978-80-7638-015-8.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication. CASALC Review. Brno: Centrum jazykového vzdělávání MU, 2020, vol. 10, No 1, p. 99-114. ISSN 1804-9435.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Education-Based Content Marketing “in White and Black”. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák (eds.). Marketing Identity COVID-2.0. 1. vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2020, p. 256-270, 13 pp. ISBN 978-80-572-0107-6.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Marketing Science and Inspiration. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, 2020, vol. 2020, No 2, p. 17-27, 10 pp. ISSN 1338-7944.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Online. In Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Michael Schmidthaler, Markus Vorderwinkler. Cross-Cultural Business Conference 2020. 1st ed. Düren: Shaker Verlag, 2020, p. 17-27. ISBN 978-3-8440-7301-0.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Ikonická partnerství ikonických značek (Iconic Partnerships of Iconic Brands). Marketing a komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2020, XXV, 1/2020, p. 14-15. ISSN 1211-5622.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2020, XVII., No 4, p. 50-60, 10 pp. ISSN 1336-5711.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“ (Brand Communication "in white and black"). 1. vyd. Prah: Hospodářské noviny, 2020, p. 13. ISSN 0862-9587.

    2019

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing (Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing). Online. In Prof. Ing. Alena Kusá, PhD. Prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. Mgr. Zuzana Bučková, PhD. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2019: Offline is the new online”, 5th – 6th November 2019, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovakia. 1. vyd. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikace, 2019, p. 104-117. ISBN 978-80-572-0038-3.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava and Štěpánka HRONOVÁ. Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses. Online. In Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2019, p. 319-333. ISBN 978-80-245-2316-3.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration. Online. In Ivo Pavlík. REGION IN THE DEVELOPMENT OF SOCIETY 2018. 1st ed. Brno: Mendelova univerzita, 2019, p. 170-182. ISBN 978-80-7509-658-6.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava and Vladislav PAVLÁT. The Personal Learning Cloud As an Innovative Tool in Corporate Training. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. DisCo 2019 - E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe – 14th conference reader. 1st ed. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, p. 47-60. ISBN 978-80-86302-85-0.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Video in Formal and Informal Learning Programmes. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe: 14th conference reader. 1st ed. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, p. 26-37. ISBN 978-80-86302-85-0.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES?. Online. In Jindřichovská, Irena a Bruce Dehning. 7th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use - Beyond the Numbers. 1st ed. Prague: Metropolitan University Prague, 2019, p. 137-147. ISBN 978-80-87956-96-0.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami (Smart Edge Shelf Video Strips and Digital Price Tags). In Hospodářské noviny. 1. vyd. Praha: Hospodářské noviny, 2019, p. 16. ISSN 0862-9587.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... kouzlu vánočního příběhu (The Magic of a Christmas Story). LXIII. Praha: Hospodářské noviny, 2019, p. 16. ISSN 0862-9587.

    2018

    1. KNIHOVÁ, Ladislava and Vladislav PAVLÁT. Learning Transfer: a Bridge Too Far? In BESEDA, J, ROHLÍKOVÁ, L, (eds.). DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education -13th conference reader. 1st ed. Praha: Centre for Higher Education Studies, 2018, p. 98-109, 650 pp. ISBN 978-80-86302-83-6.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Mobile Apps as an Integral Part of Media Studies. In Martin Solík. MEGATRENDS AND MEDIA Reality and Media Bubbles. 1st ed. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, p. 62-80. ISBN 978-80-8105-952-0.
    3. PAVLÁT, Vladislav and Ladislava KNIHOVÁ. Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic. In Alexandru-Mircea Nedelea a Mirilena-Oana Nedelea. Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity (Advances in Public Policy and Administration). 1st ed. Hershey, PA, USA: IGI Global, 2018, p. 1-21. IGI global book series. ISBN 978-1-5225-7464-4.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. The Challenges of Mobile-App-Based Foreign Language Teaching and Learning. Online. In Jan Beseda, Lucie Rohlíková a Jan Baťko (Eds.). DisCo 2017: Open Education as a Way to a Knowledge Society. 1st ed. Praha: Centre of Higher Education Studies, 2018, p. 288-300. ISBN 978-80-86302-82-9.

    2017

    1. PAVLÁT, Vladislav and Ladislava KNIHOVÁ. Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů (English-Czech and Czech-English Glossary of Financial Markets' Terminology). 1st ed. Praha: Ladislava Knihová - Education online, 2017, 137 pp. ISBN 978-80-906753-0-8.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Codification of professional terminology with focus on financial markets. In Vladislav Pavlát; Otakar Schlossberger. EU FINANCIAL MARKETS: CURRENT STATE & FUTURE PERSPECTIVES. 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, p. 78-85. ISBN 978-80-7408-160-6.
    3. PAVLÁT, Vladislav and Ladislava KNIHOVÁ. Mobile Applications in IFRS Education. In Irena Jindřichovská, Dana Kubíčková. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE. 1st ed. Prague: Anglo-American University, 2017, p. 85-97. ISBN 978-80-906585-3-0.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. The Art of Teaching with Mobile Applications. In Miroslav Hrubý. Distance Learning, Simulation and Communication 2017. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, p. 147-153. ISBN 978-80-7231-416-4.

    2016

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2016, p. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0.
    2. HES, Aleš, Ivana HESOVÁ and Ladislava KNIHOVÁ. Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. In Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. KNIHOVÁ, Ladislava and Ivana HESOVÁ. Marketing Identity - Digital Life - Part I. Trnava: Publishing house of Michal Vaško, 2016, p. 68-80. ISBN 978-80-8105-779-3.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. HC strategie pro období turbulentních změn (HC Strategy in Turbulent Times). Online. In doc. Radim Valenčík, CSc. Sborník k 18. ročníku vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. První vydání, Praha 2015. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2016, p. 82-89. ISBN 978-80-7408-127-9.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Inovativní strategie učení s moderními technologiemi (Innovative Instructional Strategies Using Modern Technology). In PaedDr. Darina Veverková at al. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte III. 1. vydání. Zvolen: Ústav cudzích jazykov Technická univerzita Zvolen, 2016, p. 123-133, 10 pp. ISBN 978-80-228-2895-6.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing mobilních aplikací (Mobile App Marketing). Sborník se připravuje. Praha: VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost, 2016.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ and Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem (Mobile applications as a corporate social responsibility tool). Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, p. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava and Štěpánka HRONOVÁ. The Role of Cognition and Human Capital in Organizations. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1st ed. Praha: Vydala Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, p. 33-42. ISBN 978-80-7408-148-4.

    2015

    1. KNIHOVÁ, Ladislava and Štěpánka HRONOVÁ. Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání. In Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-11-5.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP. In VEVERKOVÁ, Darina, Zuzana DANIHELOVÁ a Marek ĽUPTÁK. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte – elektronická podpora vzdelávania: Recenzovaný vedecký zborník. Zvolen: TU Zvolen, 2015, p. 55-66, 11 pp. ISBN 978-80-228-2797-3.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning. Mladá Boleslav: ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s., 2015, p. 42-50. ISBN 978-80-87042-61-8.

    2014

    1. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5.

    2013

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 5 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava and B. LITTLE. Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers. America Learning & Media. 2013.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, p. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
    4. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2013. ISBN 978-80-86302-45-4.

    2012

    1. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. 2012. ISBN 978-80-261-0158-1.

    2011

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 5 pp. ISBN 978-80-7408-055-5.
Display details
Displayed: 17/8/2024 08:50