Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. PETRŮ, Naděžda. Studujte ekonomiku a management. Praha: MF Dnes. s. 20. Speciál DNES, Vzdělávání. ISSN 1210-1168. 2024.

    2023

    1. PETRŮ, Naděžda a Jakubovicz DARIUSZ. BARVY A LAKY HOSTIVAŘ : Odolnost je zásluhou celého dobře fungujícího a sehraného kolektivu lidí…. 1. vyd. Praha: Asociace rodinných firem. Podcasty ARF. 2023.
    2. PETRŮ, Naděžda. Bez špičkových podnikatelů to nepůjde. Praha: MAFRA, a.s. s. 16. Speciál DNES. ISSN 1210-1168. 2023.
    3. PETRŮ, Naděžda. Digitální technologie jako nástroj controllingu a transformace řemesel. In R. Śmietański; L. Karczewski; I. Sytnik; A. Tomášková. HANDICRAFT – FAMILY BUSINESS TRADITION OR INNOVATION? 1. vyd. Opole (Polsko): Politechnika Opolska. s. 137-150. Studia i Monografie, z. 582. ISBN 978-83-66903-37-1. 2023.
    4. PETRŮ, Naděžda, Eva KOSTIKOV, Miroslav PAVLÁK, Miroslav HALOUZKA a Václav PAVLEČKA. Jak rozjet vlastní podnikání nejenom formou STARTUPU. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 232 s. EUpress. ISBN 978-80-7408-257-3. 2023.
    5. STRAKOVÁ, Magdalena, Naděžda PETRŮ, Oskar CRNADAK a Adam ČERNOHORSKÝ. Je doktorské studium jenom rozšířením a prohloubením studia magisterského? Může absolventovi pomoct v kariéře? 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. Podcasty VŠFS. 2023.
    6. STACHO, Zdenko, Katarína STACHOVÁ, Michal LUKÁČ, Václav KUPEC a Naděžda PETRŮ. Management Reflections on Innovations in Digitalization, with an Emphasis on Degree of Work Autonomy. E&M Economics and Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, roč. 26, č. 1, s. 78-93. ISSN 1212-3609. doi:10.15240/tul/001/2023-1-005. 2023.
    7. PETRŮ, Naděžda, Lukáš BLAŽEK, Marcela PAPALOVÁ, Hana LIPOVSKÁ, Miroslav SVOBODA a Daniela RADIKOVSKÁ. MANAŽERSKÉ MINIMUM nejen pro majitele rodinných firem. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 204 s. EUpress. ISBN 978-80-7408-247-4. 2023.
    8. PETRŮ, Naděžda. Nenudit se ani vteřinu, rodinné podnikání do výuky patří. Praha: MF Dnes. s. 20-21. Speciál DNES, MY z VŠFS. ISSN 1210-1168. 2023.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava a Naděžda PETRŮ. Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství. In Katarína Krpálková Krelová, Kateřina Berková. SCHOLA NOVA, QUO VADIS? : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha. s. 87-98. ISBN 978-80-87570-61-6. 2023.
    10. PETRŮ, Naděžda a Jaromír st., ml. TOMŠŮ. Odolná rodinná firma Satturn Holešov. 1. vyd. Praha: Asociace rodinných firem. Odolná rodinná firma. 2023.
    11. PÍSAŘ, Přemysl, Václav KUPEC, Zdeněk BRABEC a Naděžda PETRŮ. PERFORMANCE MANAGEMENT OF PROGRAMMATIC ADVERTISING THROUGH CONTROLLING. In IV INTERNATIONAL CONFERENCE INTERNATIONAL LAB FOR INNOVATIVE SOCIAL RESEARCH (ILIS). ISBN 978-80-7408-261-0. 2023.
    12. PETRŮ, Naděžda. Proč studovat ekonomiku a management. 1. vyd. Praha: VSFS, a.s. s. 8. Speciál dnes My z VŠFS. ISSN 1210-1168. 2023.
    13. PETRŮ, Naděžda. TEAM ROLES IN FAMILY BUSINESSES AND QUALITY OF FAMILY BUSINESS – CASE STUDY. ACC JOURNAL. Liberec: Akademické koordinační středisko v Euroregionu Nisa (ACC), roč. 2023, č. 3, 12 s. ISSN 1803-9782. 2023.
    14. PETRŮ, Naděžda. Workshop k projektu Optimalizace controllingových procesů HR ke stabilizaci podniku (7427/2022/05). 2023.

    2022

    1. PETRŮ, Naděžda. Česko-slovenská konference pro rodinné podniky, odpolední část. 2022.
    2. PETRŮ, Naděžda. Člen Polsko-české vědecké společnosti. Polso-česká vědeká společnost, 2022.
    3. PETRŮ, Naděžda. Digitální technologie jako nástroj controllingu a transformace řemesel. 2022.
    4. PETRŮ, Naděžda a Hana LIPOVSKÁ. INTELLECTUAL PROPERTY PROTECTION AS THE NON-FINANCIAL ASSET OF A FAMILY BUSINESS IN THE CZECH REPUBLIC. Trendy v podnikání - Business Trends. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, roč. 12, č. 1, s. 40-53. ISSN 1805-0603. doi:10.24132/jbt.2022.12.1.40_53. 2022.
    5. PETRŮ, Naděžda. Kdo umí, ten učí. 15. vyd. Praha: Speciál Mladé fronty dnes. s. 10-11. Speciál DNES. ISSN 1210-1168. 2022.
    6. PETRŮ, Naděžda. Kvalita v rodinném podnikání. 2022.
    7. PETRŮ, Naděžda. Průběžná výzkumná zpráva z pilotní fáze výzkumu Odolná rodinná firma 2022. 1. vyd. Praha: Asociace rodinných firem. 22 s. 2022.
    8. PETRŮ, Naděžda a Jan PAVELKA. Průzkum Asociace rodinných firem – STUDIE odolnosti rodinného podnikání, závěrečná výzkumná zpráva. 1. vyd. Praha: Asociace rodinných firem. 47 s. 2022.
    9. MENTLÍK, Roman, Pavel ŘEŽÁBEK a Naděžda PETRŮ. Readiness of the Czech Republic to Join the Euro Area. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., roč. 16, č. 2, s. 132-158. ISSN 1802-792X. doi:10.37355/acta-2022/2-03. 2022.
    10. REŽŇÁKOVÁ, Mária, Pavla BŘEČKOVÁ a Naděžda PETRŮ. Řízení dlouhodobé perspektivy a výkonnosti rodinných podniků. 2022.
    11. ŠIMKOVÁ, Zuzana, Naděžda PETRŮ, Mariusz URBAŃSKI a Jan SIBERT. The Impact of Selected Material Flows on the Development of OECD Countries Located in Europe. Acta Montanistica Slovaca. Košice: Fakulta horníctva, ekologie, riadenia procesov a geotechnologií, Technická univerzita v Košiciach, Slovensko, roč. 27, č. 2, s. 395-406. ISSN 1335-1788. doi:10.46544/AMS.v27i2.09. 2022.
    12. PETRŮ, Naděžda. Tisková zpráva - Národní cena ČR za kvalitu v rodinném podnikání 2021 oznamuje ty nejlepší! první. Praha: AMSP ČR, MPO. 3 s. 2022.
    13. REŽŇÁKOVÁ, Mária, Karel BRYCHTA, Michal KARAS, Naděžda PETRŮ, Jan PĚTA, Pavla SRBOVÁ, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Ondřej ŽIŽLAVSKÝ. Určování hodnoty rodinných podniků v procesu nástupnictví. 1. vyd. Brno: Nakladatelství VUTIUM. 189 s. ISBN 978-80-214-6130-7. 2022.
    14. RYDVALOVÁ, Petra, Naděžda PETRŮ a Eliška VALENTOVÁ. Vzdělávání v rodinných podnicích : Studie k průzkumu kvality rodinného podnikání : Souhrnná výzkumná zpráva. 1. vyd. Praha: AMSP ČR, MPO. 43 s. 2022.

    2021

    1. PETRŮ, Naděžda. A Look Back at the Czechoslovak Family Business Day, which Included a Conference Entitled Family Business, Intergenerational Milestones and Generators of Value. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., XI., č. 2, s. 222-223. ISSN 1802-792X. doi:10.37355/acta-2021/2-06. 2021.
    2. PETRŮ, Naděžda. Člen vědecké rady VŠFS, a.s. Vědecká rada Vysoké školy finanční a správní, a.s., 2021.
    3. PETRŮ, Naděžda a Monika NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ. Insights on Trends of Academic Research into Family Business. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., roč. 15, č. 1, s. 9-35. ISSN 1802-792X. doi:10.37355/acta. 2021.
    4. PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody. 3. přepracované a doplněné v. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. s. 1-91. EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-228-3. 2021.
    5. PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 3. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 100 s. Edice EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-228-3. 2021.
    6. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Mezinárodní vědecká konference, Rodinné podnikání Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty. 2021.
    7. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ, Juraj EISEL a Lenka FARKAČOVÁ. Mezinárodní vědecká konference, Rodinné podnikání Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty. ISBN 978-80-7408-232-0. 2021.
    8. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků. In Milan Svoboda. Trendy v podnikání. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. s. 80-93. ISBN 978-80-261-0971-6. 2021.
    9. PETRŮ, Naděžda. Rodinné podnikání. 2021.
    10. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online). 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., SCIENCEpress. s. 1 - 78. ISBN 978-80-7408-232-0. 2021.
    11. LÉDLOVÁ, Janna, Luboš JELÍNEK a Naděžda PETRŮ. Specifika controllingu řízení lidských zdrojů v rodinném podnikání. In Ondřej Roubal. PETRŮ, Naděžda. Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. s. 44-55. ISBN 978-80-7408-237-5. 2021.
    12. HNILICA, Jiří a Naděžda PETRŮ. STUDIE mezi rodinnými firmami, průzkum kvality rodinného podnikání (výzkumná zpráva). 1. vyd. Praha: VŠE, Centrum pro rodinné firmy. 39 s. 2021.
    13. JURÁSEK, Miroslav, Naděžda PETRŮ, Zdeněk CAHA a Jaroslav, Jr BELAS. Values of family businesses in czech republic in the context of socioemotional wealth. Economics and Sociology. Szczecin: Center for Sociological Research, roč. 14, č. 2, s. 184-208. ISSN 2306-3459. doi:10.14254/2071-789X.2021/14-2/10. 2021.
    14. PETRŮ, Naděžda a Monika NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ. Vhled do vývoje vědeckého poznání rodinného podnikání. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání : jak rozpoznat rozvoj (užitečné) teorie a jaká jsou kritéria tohoto rozvoje? 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. s. 57-77. ISBN 978-80-7408-221-4. 2021.

    2020

    1. PAVLÁK, Miroslav, Naděžda PETRŮ a Lukáš BLAŽEK. INNOVATION ACTIVITIES AT START-UPS AS AN INSTRUMENT OF THEIR COMPETITIVENESS. In Tomáš Chlopčík. Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2019. Germany: GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H. s. 139 - 147. ISBN 978-3-86367-062-7. 2020.
    2. PETRŮ, Naděžda, Jan KRAMOLIŠ a Peter STUCHLÍK. Marketing tools in the era of digitization and their use in practice by family and other businesses. E & M: Economics and Management. Czech Republic: Technická univerzita v Liberci, XXIII, č. 1, s. 199-214. ISSN 1212-3609. doi:10.15240/tul/001/2020-1-014. 2020.
    3. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků. In Trendy v podnikání, mezinárodní vědecká konference, ZČU Plzeň. ISBN 978-80-261-0971-6. 2020.
    4. PETRŮ, Naděžda a Peter STUCHLÍK. Odolná rodinná firma 2020. 2020.
    5. PAVLÁK, Miroslav a Naděžda PETRŮ. PROMOTION OF INNOVATION ACTIVITIES AT START-UPS: INNOVATION AS AN INSTRUMENT OF COMPETITIVENESS. In Arnošt Klesla, Vladislav Pavlát, Otakar Schlossberger. Financial Markets 2019 – A Factor of European Competitiveness – proceeding from the 9th International Conference. 1. vyd. Prague: Vysoká škola finanční a správní, a. s. s. 123-135. ISBN 978-80-7408-198-9. 2020.
    6. PETRŮ, Naděžda. RODINNÉ PODNIKÁNÍ fenomén, příležitost, budoucnost. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s. 278 s. EUpress. ISBN 978-80-7408-207-8. 2020.
    7. PETRŮ, Naděžda, Pavla BŘEČKOVÁ a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Rodinné podniky: generátory hodnoty a určování hodnoty v procesu nástupnictví, specifika řízení RP. 2020.
    8. HNILICA, Jiří a Naděžda PETRŮ. STUDIE mezi rodinnými firmami „Průzkum kvality rodinného podnikání“ (výzkumná zpráva). 1. vyd. Praha: VŠE, Centrum pro rodinné firmy. 32 s. 2020.
    9. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. The preferred usage of equity and debt financing in family businesses. In Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2020). ISBN 978-80-973642-0-5. 2020.
    10. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. The preferred usage of equity and debt financing in family businesses: evidence from Czech Republic. Investment Management and Financial Innovations. Ukraine: LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, roč. 17, č. 3, s. 27-39. ISSN 1810-4967. doi:10.21511/imfi.17(3).2020.03. 2020.
    11. PETRŮ, Naděžda. Z otce na syna. In economia edice PRO BYZNYS 25.5.2020. 1. vyd. ČR: Magazín probyznys. s. 26. příloha Hospodářských novin. ISSN 0862-9587. 2020.

    2019

    1. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Monika KROŠLÁKOVÁ. Diversification of Export Territories of Family Businesses as a Tool of their Futher Development. Problems and Perspectives in Management. Sumy (Ukraine): LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, roč. 17, č. 3, s. 306-322. ISSN 1727-7051. doi:10.21511/ppm.17(3).2019.25. 2019.
    2. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Monika KROŠLÁKOVÁ. Diversification of Export Territories of Family Businesses as a Tool of their Futher Development. In Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2019). ISBN 978-80-8154-269-5. 2019.
    3. PETRŮ, Naděžda a Miroslav PAVLÁK. Factors impacting startup sustainability. In Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2019). ISBN 978-80-8154-269-5. 2019.
    4. PETRŮ, Naděžda, Miroslav PAVLÁK a Josef POLÁK. Factors impacting startup sustainability in the Czech Republic. Innovative Marketing. Sumy (Ukraine): LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, roč. 15, č. 3, s. 1-15. ISSN 1814-2427. doi:10.21511/im.15(3).2019.01. 2019.
    5. KROŠLÁKOVÁ, Monika, Viera KUBÍČKOVÁ a Naděžda PETRŮ. Favourable Business Environment as a Factor of Business Development. In Róbert Rehák, Paulína Krnáčová. PETRŮ, Naděžda. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. Proceedings of the 6th International Scientific Conference. 1. vyd. Bratislava: EKONÓM. s. 267-275. ISBN 978-80-225-4646-1. 2019.
    6. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. MAGICAL MIRROR OF THE SUCCESS OF CZECH FAMILY FIRMS. In Čábyová L., Rybanský R., Bezáková Z. MARKETING IDENTITY Digital Mirrors – part I. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia. s. 136-149. ISBN 978-80-8105-984-1. 2019.
    7. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Rodinné firmy v ČR v kontextu jejich názvu. In Radim Valenčík. LIDSKÝ KAPITÁL A INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ: VÝZKUM, VÝUKA, PUBLIKOVÁNÍ. 1. vyd. VŠFS, Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. s. 32-45. ISBN 978-80-7408-188-0. 2019.
    8. PETRŮ, Naděžda. Support for family businesses from the public sector. In Imrich Rukovanský, Peter Ondria. INTERNATIONAL CONFERENCE MODERNIZATION OF PUBLIC ADMINISTRATION. 1. vyd. Česká republika: Public Administration Educational Institute o.p.s. s. 39-47. ISBN 978-80-907057-6-0. 2019.

    2018

    1. PETRŮ, Naděžda, Karel HAVLÍČEK a Andrea TOMÁŠKOVÁ. COMPARISON OF MARKETING VITALITY OF FAMILY AND NON-FAMILY COMPANIES DOING BUSINESS IN CZECH REPUBLIC. Economics and Sociology. Polsko: Centre of Sociological Research, roč. 11, č. 2, s. 138-156. ISSN 2071-789X. doi:10.14254/2071-789X.2018/11-2/10. 2018.
    2. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Karel HAVLÍČEK. Comparison of marketing vitality of family and non-family companies doing business in the Czech Republic. In International Scientific Conference Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2018). ISBN 978-80-8154-236-7. 2018.
    3. PETRŮ, Naděžda. Drtivá většina firem v Indonésii je rodinných. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 30-31. ISSN 1805-5397. 2018.
    4. PETRŮ, Naděžda a František ZICH. EVALUATION OF FAMILY BUSINESS MARKETING ACTIVITIES. In Petranová, Dana, Čábyová Ludmila, Bezáková Zuzana. Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2017. 1. vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of SS. Cyril a Methodius. s. 397-409. ISBN 978-80-8105-918-6. 2018.
    5. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. EXPORT RODINNÝCH FIREM V ČR JAKO KROK JEJICH DALŠÍHO POKRAČOVÁNÍ A ROZVOJE. Trendy v podnikání - Business Trends, Vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Plzeň: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, roč. 8/2018, 4/8, s. 28-41. ISSN 1805-0603. doi:10.24132/jbt.2018.8.4.28_41. 2018.
    6. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. EXPORT RODINNÝCH FIREM V ČR JAKO KROK JEJICH DALŠÍHO POKRAČOVÁNÍ A ROZVOJE. In Mezinárodní vědecká konference TRENDY V PODNIKÁNÍ, ZČU Plzeň. 2018.
    7. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. EXPORT RODINNÝCH FIREM V ČR JAKO KROK JEJICH DALŠÍHO POKRAČOVÁNÍ A ROZVOJE EXPORT OF FAMILY COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC AS THE STEP OF THEIR FURTHER CONTINUATION AND DEVELOPMENT. In Trendy v podnikání 2018. ISBN 978-80-261-0833-7. 2018.
    8. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Family Business in the Czech Republic: Opportunity and Inter-Generation Challenge; Occurrence and Management of Conflicts. In Wanda Musialik, Roman Śmietański. Rzemiosło – w wymiarze lokalnym, regionalnym i międzynarodowym (Craftsmanship - its local, regional and international dimension). Polsko: Cech Rzemiosła i Przedsiębiorczości - Związek Pracodawców w Opolu. s. 66-85. ISBN 978-83-950063-1-9. 2018.
    9. PETRŮ, Naděžda. Historie - od šunky po hutě a textilky. 1. vyd. Praha: Economia a.s. s. 24-25. Podnikání. ISSN 0862-9587. 2018.
    10. PETRŮ, Naděžda. Honduras: Rodina je svatá. 1. vyd. Praha: Antecom, s.r.o. s. 66-67. VII. ročník. ISSN 1805-5397. 2018.
    11. PETRŮ, Naděžda. I Slovenské rodinné firmy prochází generační obměnou. In Trade News. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 42-43. ISSN 1805-5397. 2018.
    12. PETRŮ, Naděžda. Industrializace Thajska je spjata s rodinnými podniky. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 42-43. ISSN 1805-5397. 2018.
    13. PAVLÁK, Miroslav a Naděžda PETRŮ. Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage at Start-ups. In 26th EBES Conference Prague. 2018.
    14. PETRŮ, Naděžda a Miroslav PAVLÁK. Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage at Start-ups. In Aylin Akin. 26th EBES CONFERENCE. 1. vyd. Istanbul, Turecko: EBES Akşemsettin Mah.: EBES. s. 1190-1200. ISBN 978-605-67622-5-3. 2018.
    15. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Investment incentives and their impact on employment in the regions of the Czech Republic in light (shadow) of the social aspect of the Czech family businesses. In Leszek Karczewski, Henryk A. Kretek. Biznes i zarzadzanie a bezpieczenstwo w Polsce i na swiecie. Business and management in the light of poland´s and worldwide safety. Polsko: Politechnika Opolska, Opole. s. 245-273. ISBN 978-83-66033-20-7. 2018.
    16. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. LIDSKÉ ZDROJE A JEJICH ŘÍZENÍ V RODINNÉM PODNIKÁNÍ. In Radim Valenčík. Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. s. 95-109. ISBN 978-80-7408-164-4. 2018.
    17. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. MAGICAL MIRROR OF THE SUCCESS OF CZECH FAMILY FIRMS. In Marketing Identity 2018. 2018.
    18. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Merger of family companies in the Czech Republic as a step in their continuation and further development. In 26th EBES CONFERENCE - PRAGUE, EBES - Eurasia Business and Economics Society. 2018.
    19. PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Merger of Family Companies in the Czech Republic as a step in their Continuation and Further Development. In Aylin Akin. 26th EBES CONFERENCE - PRAGUE PROCEEDINGS. 1. vyd. Istanbul, Turecko: EBES Akşemsettin Mah.: EBES. s. 1437-1451. ISBN 978-605-67622-5-3. 2018.
    20. PETRŮ, Naděžda. Nástupnická strategie v českých rodinných podnicích. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 104 s. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-162-0. 2018.
    21. PETRŮ, Naděžda. RODINNÉ FIRMY – NADĚJE PRO BOSNU A HERCEGOVINU. 1. vyd. Praha: Antecom, s.r.o. s. 54-55. ISSN 1805-5397. 2018.
    22. PETRŮ, Naděžda. Rodinné podnikání má v Kolumbii tradici. 1. vyd. Praha: Antecom, s.r.o. s. 44-45. 1/2018. ISSN 1805-5397. 2018.
    23. PETRŮ, Naděžda. Rodinné podnikání v ČR – příležitost a mezigenerační výzva, hrozby spojené s řízením konfliktů. In II Konferencja Naukowa o Rzemiosle CILREAID 2018. 2018.
    24. PETRŮ, Naděžda. Ruským rodinným firmám roste sebevědomí. In Trade News. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 46-47. ISSN 1805-5397. 2018.
    25. PETRŮ, Naděžda. Síla polských rodinných firem. In Trade News. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 60-61. VII. ročník. ISSN 1805-5397. 2018.
    26. MAREŠ, David a Naděžda PETRŮ. Stabilization factors of family enterprises in the context of macroeconomic performance. European Research Studies Journal. Piraeus: International Strategic Management Association, roč. 21, č. 1, s. 206-220. ISSN 1108-2976. 2018.
    27. PAVLÁK, Miroslav a Naděžda PETRŮ. Start-up ecosystem support in the Czech Republic. Acta VŠFS. Prague: Vysoká škola finanční a správní, a. s., roč. 12, č. 2, s. 165-190. ISSN 1802-792X. 2018.
    28. PETRŮ, Naděžda a Miroslav PAVLÁK. Startup ecosystem support in the Czech Republic. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., roč. 2/2018, č. 12, s. 165-190, 25 s. ISSN 1802-792X. 2018.
    29. PETRŮ, Naděžda. Tchajwanští muži chtějí být laobany. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 59-60. ISSN 1805-5397. 2018.
    30. PETRŮ, Naděžda. Uzbecká vláda své rodinné firmy hýčká. In Trade News. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 60-61. ISSN 1805-5397. 2018.
    31. PETRŮ, Naděžda. VĚTŠINA RUMUNSKÝCH RODINNÝCH FIREM SVOU VIZI TEPRVE HLEDÁ. 1. vyd. Praha: Antecom, s.r.o. s. 62-63. ISSN 1805-5397. 2018.

    2017

    1. PETRŮ, Naděžda a Josef NOVÁK. Czech family business brands as a tradition bearer. In Petranová, Matúš, Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love – part I. 1. vyd. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava. s. 235 -246. ISBN 978-80-8105-840-0. 2017.
    2. PETRŮ, Naděžda. Ekonomický základ odvětví prosuktivních služeb a zahájení komplexních reforem. ISBN 978-80-7408-150-7. 2017.
    3. PETRŮ, Naděžda a František ZICH. EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ. In 13th Annual International Scientific Conference the Marketing Identity. 2017.
    4. PETRŮ, Naděžda a Karel HAVLÍČEK. Family entrepreneurship in the Czech Republic on the verge of first generation handover. Journal of International Studies. Poland: University of Szczecin, Faculty of Economics Science and Management, roč. 10, č. 4, s. 119-130. ISSN 2306-3483. doi:10.14254/2071-8330.2017/10-4/8. 2017.
    5. PETRŮ, Naděžda a Karel HAVLÍČEK. Family entrepreneurship in the Czech Republic on the verge of the first generation handover. In International Scientific Conference Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2017). ISBN 978-80-8154-208-4. 2017.
    6. PETRŮ, Naděžda a Karel HAVLÍČEK. Family entrepreneurship in the Czech Republic on the verge of the first generation handover. ISBN 978-80-8154-208-4. 2017.
    7. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Naděžda PETRŮ. Lidské zdroje a jejich řízení v rodinném podnikání. In 20. ročník mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. ISBN 978-80-7408-164-4. 2017.
    8. PETRŮ, Naděžda. Maroko je kolektivistická země. TradeNews. Magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Praha: ANTECOM, s.r.o.,, VI. ročník, č. 5, s. 66-67. ISSN 1805-5397. 2017.
    9. BLÁBOLIL, Rudolf a Naděžda PETRŮ. Mini Den D na VŠFS. XADONIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., Neuveden, č. 2, s. 22-23. ISSN 1802-792X. 2017.
    10. PETRŮ, Naděžda. Navzdory ekonomické nejistotě jsou rodinné podniky v Keni živé, úspěšné a ambiciózní. TradeNews. Magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Praha: ANTECOM, s.r.o.,, roč. 6., 6/2017, s. 54-55. ISSN 1805-5397. 2017.
    11. PETRŮ, Naděžda. Rodinné firmy jsou motorem finského hospodářství. TradeNews. Magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Praha: ANTECOM, s.r.o.,, roč. 3, č. 6, s. 44-45. ISSN 1805-5397. 2017.
    12. PETRŮ, Naděžda. Rodinné podniky jsou jedinečné. TradeNews. Magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Praha: ANTECOM, s.r.o.,, roč. 3, č. 6, s. 32-33. ISSN 1805-5397. 2017.
    13. TÓTH, Endre a Naděžda PETRŮ. Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu). 1.vydání. Praha: Eupress. 180 s. Edice EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-151-4. 2017.
    14. PETRŮ, Naděžda. Strategické řízení rodinného podnikání i prostřednictvím dynamického lidského kapitálu. In Radim Valenčík. LIDSKÝ KAPITÁL A INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ. 1. vyd. Praha: VŠFS, a.s., Edice EUPRESS. s. 99 - 111. ISBN 978-80-7408-148-4. 2017.
    15. NOVÁK, Josef a Naděžda PETRŮ. Tradice a trendy v české výrobě textilu – perspektivní oblasti pro podnikání. In prof. František Ochrana a Ing. Věra Plhoňová, Ph.D. Sborník příspěvků z 11. ročníku mezinárodní vědecké konference Nové trendy New Trends 2016. 1. vyd. Znojmo: SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO s.r.o. s. 371 - 380. ISBN 978-80-87314-85-2. 2017.
    16. PETRŮ, Naděžda a Emil VELINOV. Trendy světových byznys velikánů. Moderní řízení. Praha: Economia a.s., Praha, roč. 2017, říjen, s. 32 - 34. ISSN 0026-8720. 2017.
    17. PETRŮ, Naděžda. V Bělorusku je novodobá tradice rodinných firem zatím krátká. TradeNews. Magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Praha: ANTECOM, s.r.o.,, roč. 2, č. 6, s. 46-47. ISSN 1805-5397. 2017.
    18. PETRŮ, Naděžda. V Kazachstánu se rodinnému podnikání dostává stále většího uznání. TradeNews. Magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Praha: ANTECOM, s.r.o.,, roč. 2, č. 2, s. 36-37. ISSN 1805-5397. 2017.
    19. PETRŮ, Naděžda. VĚTŠINA MEXICKÝCH MIPYMES JE RODINNÝCH. Trade News. Praha: ANTECOM, s.r.o., roč. 6, č. 1, s. 48-49. ISSN 1805-5397. 2017.
    20. PETRŮ, Naděžda. 91 procent Německých firem je rodinných. 4/2017/VI.ročník. Praha: ANTECOM, s.r.o.,. s. 44-45. ISSN 1805-5397. 2017.

    2016

    1. PETRŮ, Naděžda. Čínské rodinné podniky důvěřují pouze vlastní krvi. TradeNews. Praha: ANTECOM, s.r.o., Blatenská 2166/7, Praha 4 IČ: 2836 2926, roč. 5. ročník, 4/2016, s. 38-39, 104 s. ISSN 1805-5397. 2016.
    2. PETRŮ, Naděžda. Německo stojí na rodinných firmách. Trade News. Praha: ANTECOM, s.r.o., Blatenská 2166/7, Praha 4 IČ: 2836 2926, roč. 2016, 1/2016, s. 34-35, 84 s. ISSN 1805-5397. 2016.
    3. PETRŮ, Naděžda. Převážná většina španělských firem je rodinných. TradeNews. Praha: ANTECOM, s.r.o., Blatenská 2166/7, Praha 4 IČ: 2836 2926, roč. 5. ročník, 3/2016, s. 52 - 53, 88 s. ISSN 1805-5397. 2016.
    4. PETRŮ, Naděžda. Rodinné firmy v Peru rostou. TradeNews. Praha: Antecom, s.r.o., roč. 5, č. 6, s. 48-49, 84 s. ISSN 1805-5397. 2016.
    5. HAVLÍČEK, Karel a Naděžda PETRŮ. Specifics of the Development of Family Businesses in the Czech Republic. European Research Studies Journal. Piraeus: University of Piraeus, International Strategic Management Association, Vol. XIX, Issue 4, s. 88-108. ISSN 1108-2976. 2016.
    6. PETRŮ, Naděžda. V Bulharsku zatím rodinné firmy podceňují. TradeNews. Praha: Antecom, s.r.o., roč. 5. ročník, č. 5, s. 34 -35, 80 s. ISSN 1805-5397. 2016.
    7. PETRŮ, Naděžda. V Chile najdete převážně rodinné podniky. TradeNews. Praha: Antecom, s.r.o., roč. 5, č. 6, s. 26-27, 84 s. ISSN 1805-5397. 2016.
    8. PETRŮ, Naděžda. V Indii je rodina nejdůležitější institucí. TradeNews. Praha: ANTECOM, s.r.o., Blatenská 2166/7, Praha 4 IČ: 2836 2926, roč. 5. ročník, 2/2016, s. 42-43, 84 s. ISSN 1805-5397. 2016.
    9. PETRŮ, Naděžda. V Itálii je okolo 784 000 rodinných firem. TradeNews. Praha: ANTECOM, s.r.o., Blatenská 2166/7, Praha 4 IČ: 2836 2926, roč. 5. ročník, 3/2016, s. 62 - 63, 88 s. ISSN 1805-5397. 2016.

    2015

    1. PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 2. vyd. Praha: VŠFS v Praze. 82 s. ISBN 978-80-7408-116-3. 2015.
    2. PETRŮ, Naděžda. New Approaches in the Banking sector to Communicate with customer segments. In Matúš, Petranová. MARKETING IDENTITY Digital Life – part II. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. s. 190 - 205. ISBN 978-80-8105-780-9. 2015.
    3. PETRŮ, Naděžda. Předávání znalostí jako cesta úspěšné nástupnické strategie v rodinných firmách. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. Praha: VŠFS, o.p.s, Edice EUPRESS. 21 s. ISBN 978-80-7408-127-9. 2015.
    4. PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK. Využití internetu a nových médií v marketingu vysoké školy. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. s. 219 - 227. ISBN 978-80-87314-76-0. 2015.

    2014

    1. PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA. Determinants of Management of the 21st Century, their Impact on Communication and the University Education. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, roč. 4, č. 2, s. 30-34. ISSN 1804-7890. 2014.
    2. PETRŮ, Naděžda, Milan KAŠÍK a Maroš MAREJKA. Innovation in Quality Management of a University and its Communication. Grant journal. Hradec Králové: Magnanimitas, roč. 3, č. 2, s. 56-60. ISSN 1805-0638. 2014.
    3. PETRŮ, Naděžda. Integrace znalostního managementu, tvořivosti a inovací pro zvyšování konkurenceschopnosti malé a střední firmy. Andragogická revue. Praha: UJAK, roč. V, č. 1, s. 24-36. ISSN 1804-1698. 2014.
    4. PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA. Komunikace při rozvoji kvalitního vysokoškolského vzdělávání. In Evropské pedagogické forum 2014. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 379-387. ISBN 978-80-87952-05-4. 2014.
    5. PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA. Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. roč. V. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 495–504. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
    6. PETRŮ, Naděžda a Miloš KREJČÍ. Management rozvoje talentů ve vysokoškolském prostředí a v rámci výuky oboru marketing. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. s. 196-209, 15 s. ISBN 978-80-7408-097-5. 2014.
    7. PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA. Marketing Communication Trends in Higher Education Environment. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, Vol. 4, No. 1, s. 63-67. ISSN 1804-7890. 2014.
    8. PETRŮ, Naděžda a Josef NOVÁK. Motivace jako předpoklad úspěšného vysokoškolského studia. In Sapere Aude 2014 - Pedagogika, psychologie a dnešní společnost. Hradec Králové: Magnanimitas. 8 s. ISBN 978-80-87952-03-0. 2014.
    9. PETRŮ, Naděžda. Provázanost aktivit souvisejících s financováním a úspěchem vysokých škol. In Valenčík, R. Lidský kapitál a investice do vzdělání. Sborník z pracovní části 17. ročníku mezinárodní vědecké konference. Edice EUPRESS, číslo 206. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. s. 80-91. ISBN 978-80-7408-105-7. 2014.
    10. PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK. Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci. In Nové trendy 2014. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo. s. 86-92. ISBN 978-80-87314-67-8. 2014.
    11. KUPEC, Václav a Naděžda PETRŮ. The Options of the Analysis of the Traces of Marketing in the Banking Services. In MATÚŠ, Jozef a Dana PETRANOVÁ. MARKETING IDENTITY: Explosion of Innovations. Trnava: UCM v Trnave. s. 310 – 322, 576 s. ISBN 978-80-8105-666-6. 2014.
    12. PETRŮ, Naděžda. The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities. In Nové trendy 2014. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo. s. 186-193. ISBN 978-80-87314-67-8. 2014.
    13. PETRŮ, Naděžda a Miloš KREJČÍ. The Quality of Higher Education as a Prerequisite for a Successful Career Start. In Valenčík, R. Proceedings of the XVIth International Scientific Conference on Human Capital and Investment in Education. Praha: Vysoká škola finanční a srpávní, o.p.s. s. 43-56. ISBN 978-80-7408-084-5. 2014.
    14. PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA. Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí. In QUAERE 2014. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 232-241. ISBN 978-80-87952-04-7. 2014.

    2013

    1. PETRŮ, Naděžda a Miloš KREJČÍ. Marketing and talent management in higher education. In QUAERE 2013. Hradec Králové: Magnanimitas. ISBN 978-80-905243-7-8. 2013.
    2. PETRŮ, Naděžda, Miloš KREJČÍ a M. HLAVNIČKA. Pursuing Talents in Czech Higher Education Based on Analysis Of Functional Model in Germany. In Evropské pedagogické forum 2013, aktuální požadavky pedagogiky a psychologie. Hradec Králové: Magnanimitas. s. s. 175-185. ISBN 978-80-905243-9-2. 2013.
    3. PETRŮ, Naděžda, Miloš KREJČÍ a M. HLAVNIČKA. Pursuing Talents in Czech Higher Education Based on Analysis Of Functional Model in Germany. Grant journal. Magnanimitas Assn, Vol. 2, No. 2, s. pp. 47-51. ISSN 1805-0638. 2013.
    4. KAŠÍK, Milan a Naděžda PETRŮ. Znalostní management jako předpoklad rozvoje inovací. Moderní řízení. Praha: Economia, č. 11, s. s. 21-23. ISSN 0026-8720. 2013.

    2012

    1. PETRŮ, Naděžda a Miloš KREJČÍ. How to boost competitiveness via knowledge management and talent management integration. In Evropské pedagogické fórum 2012. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 504-510, 6 s. ISBN 978-80-905243-2-3. 2012.
    2. PETRŮ, Naděžda. Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 72 s. ISBN 978-80-7408-072-2. 2012.
    3. BLAHA, Jaroslav a Naděžda PETRŮ. Možný vývoj mezinárodních vztahů a bezpečnostních systémů v Evropě. In Ochrana životních podmínek obyvatelstva. Brno: VŠKE. ISBN 978-80-86710-57-0. 2012.
    4. BLAHA, Jaroslav a Naděžda PETRŮ. Potential Development of International Relationships and Security Systems in Europe. In Crisis management, Environmental Protection of Population. Brno: VŠKE Brno. s. 20-27, 7 s. ISBN 978-80-86710-61-7. 2012.
    5. PETRŮ, Naděžda a Josef NOVÁK. Vzdělání a rozvoj pracovníků jako zdroj konkurenční výhody podniku. In Separe Aude 2012 Vzdělávání a dnešní společnost. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. s. 364-372, 8 s. ISBN 978-80-904877-9-6. 2012.

    2011

    1. PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK. Spolupráce akademické a korporátní sféry v rámci výuky předmětu Úloha marketingu v řízení podniku. In Evropské pedagogické fórum 2011. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 113-120, 7 s. ISBN 978-80-904877-6-5. 2011.
    2. NOVÁK, Josef a Naděžda PETRŮ. Synergické efekty – základní podmínka úspěšné fúze, převzetí či restrukturalizace společnosti. In Nové trendy - Nové nápady 2011. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomickáZnojmo. s. 266 - 272, 6 s. ISBN 978-80-87314-20-3. 2011.
    3. PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK. Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry. In Nové trendy - Nové nápady 2011. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická. s. 284 - 293, 9 s. ISBN 978-80-87314-20-3. 2011.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 20. 4. 2024 01:10